اخبار داغ

دست های پشت پرده بازار عطر

بازار فروش عطر در انحصار مافیای وارد کنندگان عطرهای تقلبی

بازار فروش عطر در انحصار مافیای وارد کنندگان عطرهای تقلبی
علی رضوان فر اولین وارد کننده و پایه گذار فروش عطر در استان آذربایجان غربی میباشد که که نزدبک به بیست سال است در این حرفه فعالیت دارد وی از وجود دست های پشت پرده ی واردات عطر در این روزها میگوید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سیلوانا نیوز،این روزها با گذر از کوچه و خیابان های متعدد ارومیه شاهد افزایش بی شمار مغازه های عطر فروشی هستیم مغازه هایی که  با شیشه های شیک و رنگا رنگ  در ورودی هر کدام از این مغازه ها نظر هر رهگذری را به خود جلب میکند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیلوانا نیوز,

به همین خصوص سراغ قدیمی ترین و پایه گزار اولین عطر فروشی در استان آذربایجان غربی میرویم  و از پشت پرده ی واردات عطر و ادکلان های چند میلیوتی  آگاه میشویم.

,

علی رضوان فر به عنوان اولین وارد کننده ی عطر و ادکلن و همچنین پایه گذار این حرفه در استان میباشد  که به مدت بیست سال است در این زمینه فعالیت دارد .

,

وی در گفتگو با سیلوانا نیوز از وجود دست های پشت پرده در واردات عطریجات خبر داد و گفت : دلیل افزایش متعدد مغازه های عطر فروشی در ارومیه نبود نظارت و رسیدگی به اجناس تقلبی و تاریخ گذشته میباشد به همین دلیل افراد سود جو و مافیای این شغل از این حاشیه ی امن به وجود آمده استفاده لازم را برای وارد کردن عطر و ادکان های تقلبی و تاریخ گذشته ی کشورهای عربی میکنند و با وارد کردن اجناس بی کیفیت و تقلبی نه تنها بازار فروش را در اختیار خود قرار میدهند بلکه افراد استفاده کننده از این محصولات دچار بیماریهای پوستی و حساسیت های مزمن میشوند.

,

ایشان در ادامه با بیان اینکه توزیع عمده ی عطریجات بدل توسط معدود افرادی صورت میگیرد که هیچ گونه تخصصی در این حرفه را ندارند و جنس های تقلبی و بی کیفیت را از کشور پاکستان وارد و به اسم اروپا تزریق بازار میکنند.

,

وعده ای نیز با وارد کردن ادکلن های فاسد از کشورهای عربی که رکورد دار استفاده از ادکن در جهان میباشند آنها را به قیمت های نجومی و بالای بیست میلیون به فروش میرسانند و از این طریق سود هنگفتی را به بهای خطر انداختن سلامتی مردم  به جیب میزنند.

,

اما برای جلوگیری و شکستن انحصار بازار از اجناس تقلبی و بی کیفیت بایستی دستگاه های مربوطه از جمله بهداشت و اتحادیه حضور مستمر و پر رنگی در بازار داشته باشند  زیرا با بازرسی و رسیدگی به موقع و همچنین جلوگیری از فعالیت افراد بدون مجوز در این حرفه شاهد کاهش ورود اجناس تقلبی و تضمین سلامتی مردم خواهیم بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه