اخبار داغ

اختصاصی دانا/

مدیر نجومی بگیر 2 شغله از آب درآمد/ مدیرعامل فروشگاه رفاه در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس چه می کند؟ + تصاویر

مدیر نجومی بگیر 2 شغله از آب درآمد/ مدیرعامل فروشگاه رفاه در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس چه می کند؟ + تصاویر
مدیرعامل فروشگاه رفاه نه تنها به عنوان مدیر عامل این فروشگاه به عنوان یک مدیر دولتی به حساب می آید، بلکه عضویت وی در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نیز جزو مشاغل دولتی به حساب آمده و فرشید گل زاده کرمانی را تبدیل به یک مدیر 2 شغله دولتی کرده است.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  2 هفته پیش بود که در گزارشی از جدیدترین مدیر نجومی بگیر دولتی با دریافتی نزدیک به 24 میلیون تومان در ماه رونمایی شد تا مشخص شود ماجرای دریافت حقوق های نجومی توسط مدیران دولتی همچنان ادامه دارد و گویا قرار هم نیست دولت عزم خود را برای برخورد و معرفی این افراد به قوه قضائیه جزم کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جدیدترین مدیر نجومی بگیر دولتی با دریافتی نزدیک به 24 میلیون تومان در ماه,

 

,

از زمانی که فیش های نجومی مدیرعامل بانک رفاه رونمایی شد و پس از آن نیز وام های میلیونی بیمه ایران و ماجرای اختلاس در صندوق ذخیره فرهنگیان، حالا در جدیدترین ورژن از اتفاقات رخ داده از این دست در دستگاه های دولتی، فیش حقوقی مدیرعامل یک فروشگاه بزرگ زنجیره ای نشان می دهد که روند دریافت حقوق های نجومی همچنان ادامه دارد.

,

 

,

فرشید گل زاده کرمانی که نزدیک به 2 سال و نیم پیش به عنوان عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه از سوی بانک ملی ایران انتخاب شد. فیش های حقوقی وی نشان می دهد که نامبرده رقمی بالغ بر 24 میلیون تومان به صورت ماهیانه دریافتی دارد؛ اما این البته پایان کار نیست.

,

 

,

2 شغله نجومی بگیر؛ عنوان جدید آقای مدیر

, 2 شغله نجومی بگیر؛ عنوان جدید آقای مدیر,

 

,

بعد از افشاگری های به وجود آمده، برخی رسانه های حامی دولت و جریان اصلاحات برآن شدند تا به نوعی با سرپوش گذاشتن بر اسناد منتشر شده، مدیر عامل فروشگاه رفاه را یک مدیر غیر دولتی و این مجموعه را مجموعه ای خصوصی معرفی کنند، این در حالی است که اسناد و مدارک موجود نشان می داد که سهام اصلی فروشگاه های زنجیره ای رفاه مربوط به بانک هایی است که زیر نظر دولت و وزارت اقتصاد فعالیت دارند.

,

 

,

از سوی دیگر نیز شغل دیگر آقای مدیر پرده از این سرپوش گزاری ها برداشت. مدیرعامل فروشگاه رفاه نه تنها به عنوان مدیر عامل این فروشگاه به عنوان یک مدیر دولتی به حساب می آید، بلکه عضویت وی در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نیز جزو مشاغل دولتی به حساب آمده و فرشید گل زاده کرمانی را تبدیل به یک مدیر 2 شغله دولتی کرده است.

,

 

,

نکته جالب توجه دیگر نیز اینجاست که در سایت باشگاه پرسپولیس می توان به راحتی به سوابق تمامی اعضای هیات مدیره این باشگاه پرطرفدار پایتخت دست یافت اما تنها فردی که هیچ سابقه ای از وی در سایت رسمی باشگاه درج نشده، فرشید گل زاده کرمانی یا همان مدیر نجومی بگیر فروشگاه رفاه است.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

حالا این سوال به وجود می آید که مدیرعامل فروشگاه رفاه در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس چه می کند.

کم ترین احتمال این است که گل زاده از سوی وزارت ورزش و جوانان به واسطه سبقه مدیریتی و دانش فوتبالی به عضویت هیات مدیره پرسپولیس انتخاب شده که با توجه به عدم داشتن سابقه مدیریت اجرایی و ورزشی این احتمال از بین خواهد رفت.

,
,
,

اما آنچه که قطعی به نظر می رسد، بهره مندی از جایگاه مدیریتی و اقتصادی گل زاده کرمانی به عنوان مدیر عامل فروشگاه رفاه در باشگاه پرسپولیس است.

,

 

,

در این شرایط نیز وضعیت فروشگاه رفاه در دوران مدیریت گل زاده کرمانی نه تنها روند صعودی نداشته بلکه اسناد و مدارک موجود نشان می دهد این روند نزولی بوده است.

,

 

,

حال سوال اینجاست که مدیر عامل فروشگاه رفاه که مجموعه تحت مدیریتش این روزها اوضاع و احوال چندان مساعدی ندارد، چگونه می تواند از لحاظ اقتصادی به باشگاه پرسپولیس کمک کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه