اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

ممنوعیت صدور ویزا برای اتباع ایرانی نشانه خوی نژاد پرستی ترامپ است/ نگاه تحقیر آمیز آمریکا به رنگین پوستان

ممنوعیت صدور ویزا برای اتباع ایرانی نشانه خوی نژاد پرستی ترامپ است/ نگاه تحقیر آمیز آمریکا به رنگین پوستان
یک کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه منع دادن ویزا تاثیری بر روی ایرانی ها نخواهد داشت، گفت: ایران رابطه خودش را با آمریکا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی قطع کرده است و به هرحال این امر به سود آمریکا نخواهد بود بلکه نتیجه معکوسی برای آن ها خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن هانی زاده کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با آرمان کرمان در رابطه با فرمان ترامپ مبنی بر غربالگری مهاجرین از کشورهای مسلمان گفت: اقدام اخیر دونالد ترامپ برای منع دادن ویزا به اتباع ایرانی و برخی از کشورهای جهان نشانه خوی نژاد پرستی او است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان کرمان,

 

,

هانی زاده در ادامه تصریح کرد: در واقع ترامپ نماینده جامعه نژاد پرست و سفید پوست آمریکا است و این امر نشان می دهد که آمریکا به سمت خوی نژاد پرستی و بازگشت به ده های 40 و 50 از قرن میلادی گذشته است که نگاهی کاملا تحقیرآمیز نسبت به رنگین پوستان داشته است.

,

 

,

این کارشناس مسائل سیاسی اظهار کرد: در حال حاضر آمریکا نوعی صف آرایی با جامعه جهانی ایجاد کرده است، ایجاد دیوار حائل بین آمریکا ومکزیک نشان می دهد که آمریکایی ها به سمت تقابل جدی با سایر کشورها برخواسته اند.

,

 

,

وی با بیان اینکه منع دادن ویزا تاثیری بر روی ایرانی ها نخواهد داشت، ابراز کرد: ایران رابطه خودش را با آمریکا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی قطع کرده است و به هرحال این امر به سود آمریکا نخواهد بود بلکه نتیجه معکوسی برای آن ها خواهد داشت.

,

 

,

هانی زاده در رابطه با اقدام دیگر ترامپ مبنی بر تعلیق پذیرش پناهجو به مدت 120 روز، عنوان کرد: این مسئله در چهارچوب نگاه جدید آمریکا نسبت به بحران های منطقه است با توجه به اینکه نگاه ترامپ به جامعه جهانی نگاه کاملا متفاوتی است لذا به نظر می رسد اینگونه اقدامات موجب انزوای سیاسی آمریکا در سطح جهان خواهد شد.

,

 

,

این کارشناس مسائل سیاسی در پایان خاطر نشان کرد: اروپایی ها دریافتند که نمی توانند به سادگی با ترامپ تعامل داشته باشند و باید سیاست های خود را جدا کنند و تظاهراتی که اخیرا در سطح جهانی علیه ترامپ رخ داده است نشان می دهد که آمریکا به سمت انزوای سیاسی حرکت خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه