اخبار داغ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان:

اکران 20 فیلم از فیلم های سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر در دو سینمای کرمان

اکران 20  فیلم از فیلم های سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر در دو سینمای کرمان
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت : ٢٠ فیلم از فیلم های سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر در دو سینمای " مهتاب " و "شهر تماشا" کرمان به نمایش در خواهد آمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از کرمان هنر، محمدرضا علیزاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان اعلام کرد: نظر به  خواست های مکرر هنرمندان، فرهیختگان، فعالان قرآنی، اصحاب فرهنگ و هنر و ... برگزاری هفته قرآن و عترت از ۱۰ تا ۱۶ بهمن به دوم تا هشتم اسفند موکول و مهلت ارسال آثار به دبیرخانه هفته قرآن و عترت تا ۱۵ بهمن جاری تمدید شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرمان هنر,

شمار آثار واصله به این دبیرخانه تاکنون به ٣٥٠ اثر رسیده و پیش بینی می شود تا پایان تاریخ اعلام شده آثار قابل توجهی به دبیرخانه مذکور ارسال شود؛ علاقه مندان می توانند آثار خود را به آدرس kerman١٣٩٣@chmail.ir ارسال کنند.

,

به گفته دبیرشورای برنامه ریزی برگزاری جشنواره هفته قرآن و عترت، به منظور تمرکز زدایی، جشنواره عکس و پوستر در شهرستان بافت، جشنواره شعر در شهرستان رفسنجان، جشنواره آواها ونغمات و جشنواره تئاتر در شهرستان سیرجان و جشنواره فیلم کوتاه وفیلمنامه نویسی در شهرستان بم برگزار می شود.

,

علیزاده گفت: ٢٠ فیلم از فیلم های سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر در دو سینمای  " مهتاب " و  "شهر تماشا" کرمان به نمایش در خواهد آمد.

,

وی افزود: این جشنواره از ١٦ تا ٢٧ بهمن ماه ، پذیرای علاقه‌مندان به فیلم و سینما خواهد بود. اسامی فیلم ها، روزهای اکران آن و همچنین نحوه پیش فروش بلیت های جشنواره متعاقبا"  از سوی روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه