اخبار داغ

آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کردستان؛

مدیر راهداری کردستان: ۳۰۰ روستا هنوز در محاصره برف هستند/ فرمانده پلیس راه کردستان: هنوز تردد در برخی محورهای استان ممنوع و یا محدود است

مدیر راهداری کردستان: ۳۰۰ روستا هنوز در محاصره برف هستند/ فرمانده پلیس راه کردستان: هنوز تردد در برخی محورهای استان ممنوع و یا محدود است
مسئولان راهداری و پلیس راه کردستان اعلام کردند: پس از بارش‌های دو روز اخیر در کردستان هنوز تردد وسایل نقلیه در برخی محورهای مواصلاتی کردستان با ممنوعیت و یا محدودیت هعمراه است و هنوز هم ۳۰۰ روستای استان در برف محاصره هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  کُردتودی، محمدراشد مدرس‌گرجی مدیر راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان در گفت‌و‌گویی در خصوص آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کردستان گفت: مأموران راهداری روز گذشته ( شنبه 9 بهمن ) توانستند راه ۱۵۰ روستای استان را بازگشایی کنند اما 300 روستا هنوز در محاصره برف قرار دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

وی افزود: عمده‌ترین این روستاها در شهرستان‌های سقز، بانه، کامیاران و مریوان قرار دارند و امیدواریم ظرف 24 ساعت آینده این جاده ها نیز بازگشایی شوند.

,

 

,

مدرس گرجی با تأکید براینکه اولویت راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان بازگشایی راه‌های اصلی و فرعی است، اظهار داشت: استان کردستان بیش از یک‌هزار و 700 روستا دارد که بسته شدن راه 300 روستا در این شرایط جوی امری عادی و طبیعی است.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: همچنین ظرف مدت امروز و دیروز اقدامات  لازم برای نجات و امدادرسانی به سه مادر باردار انجام شده و در کل بالغ بر 200 نفر مسافر در راه مانده نیز در راهدارخانه‌های سطح استان اسکان داده شده‌اند.

,

 

,

*ممنوعیت و محدودیت تردد در برخی محورهای مواصلاتی کردستان

,

 

,

همچنین فرمانده پلیس راه استان کردستان نیز در گفت‌و‌گویی از ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در محور سقز – مریوان خبر داد و اعلام کرد: به دلیل بارش برف و کولاک و لغزندگی جاده‌ها تردد تمام خودروهای سنگین در محورهای مواصلاتی «سقز – مریوان» و بالعکس همچنان ممنوع است.

,

 

,

سرهنگ عیسی گوهری بیان کرد: رانندگان باید بدون چرخ زنجیر وارد جاده‌های برون شهری نشوند و باتوجه به اینکه همراه داشتن زنجیرچرخ در تمام محورهای استان کردستان الزامی است لذا ماموران پلیس راهور از تردد خودروهای سواری بدون زنجیر چرخ ممانعت می‎کنند.

,

 

,

وی با بیان اینکه تردد خودروها در محورهای مواصلاتی «سنندج – دیواندره» در محدوده کانی نیمه‌روژه، «سنندج – بانه» و محورهای مواصلاتی «سنندج – قروه» در محدوده گردنه صلوات‌آباد سنندج فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است، گفت: در تلاش هستیم تا محدودیت تردد وسایل نقلیه تمام خودروهای سنگین در محورهای مواصلاتی «سنندج کامیاران» و «سنندج – همدان» برداشته شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه