اخبار داغ

استاندار فارس خبر داد:

افتتاح ۱۵۳۷ پروژه در فارس طی دهه فجر/ بهره‌برداری از فاز دوم خط یک قطار شهری شیراز با حضور رئیس‌جمهور/ سخنرانی احمدی‌نژاد در شیراز منع قانونی ندارد

افتتاح ۱۵۳۷ پروژه در فارس طی دهه فجر/ بهره‌برداری از فاز دوم خط یک قطار شهری شیراز با حضور رئیس‌جمهور/ سخنرانی احمدی‌نژاد در شیراز منع قانونی ندارد
استاندار فارس در مورد حضور و سخنرانی احمدی‌نژاد در شیراز گفت: وی طبق قانون از فعالیت اجتماعی منع نشده‌ و حق‌دارد به‌صورت دعوت حقوقی و قانونی در استان فارس حضور یافته و سخنرانی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر فارس، سید محمدعلی افشانی در نشست با خبرنگاری دهه فجر از افتتاح ۱۵۳۷ پروژه در دهه فجر بااعتبار ۲۳۸۲ میلارد تومان خبر داد و بیان کرد: از این میزان اعتبار، ۱۱۴۶ میلیارد تومان به پروژه‌های عمرانی و مابقی از محل مشارکت و سرمایه‌گذاری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر فارس, عصر فارس,

وی با اشاره به حضور برخی اعضای کابینه در استان فارس در دهه فجر افزود: این پروژه‌ها در بخش‌های بهداشت و درمان، آموزشی، فرهنگی، ورزشی، خدماتی و رفاهی، کشاورزی، آب، حمل‌ونقل، گازرسانی، برق و انرژی، عمران شهری، کارآفرینی و مسکن است.

,

نماینده عالی دولت در فارس گفت: تعدادی از پروژه‌های مهم نیز مانند فاز دوم خط یک قطار شهری در صورت اتمام، بیمارستان خیر ساز بوعلی به‌عنوان مهم‌ترین بیمارستان کشور و ورزشگاه میانرود برای پایان فروردین‌ماه آینده با حضور رئیس‌جمهور به بهره‌برداری می‌رسند.

,

افشانی در مورد حضور و سخنرانی احمدی‌نژاد در شیراز گفت: وی طبق قانون از فعالیت اجتماعی منع نشده‌ و حق‌دارد به‌صورت دعوت حقوقی و قانونی در استان فارس حضور یافته و سخنرانی کند.

,

وی در مورد پارازیت‌ها نیز گفت: تشخیص و قضاوت روی این قضیه بر عهده هیئتی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بخش فیزیک دانشگاه شیراز، مرکز ارتباطات رادیویی، صداوسیما و اداره اطلاعات واگذارشده است که بررسی لازم انجام شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه