اخبار داغ

میزبانی کاشان برای رقابت های پرورش اندام

میزبانی کاشان برای رقابت های پرورش اندام
نایب رییس هیئت بدنسازی و پرورش اندام کاشان از برگزاری رقابت های فیزیک و بادی کلاسیک آزاد باشگاه های شهرستان و بادی بیلدینگ قهرمانی استان و انتخابی کشور؛ جام شهدای مدافع حرم و گرامیداشت دهه فجر به میزبانی هیأت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان کاشان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشان اول، نایب رییس هیئت بدنسازی و پرورش اندام کاشان از برگزاری رقابت های فیزیک و بادی کلاسیک آزاد باشگاه های شهرستان و بادی بیلدینگ قهرمانی استان و انتخابی کشور جام شهدای مدافع حرم و گرامیداشت دهه فجر به میزبانی هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان کاشان به ترتیب در روزهای پنج شنبه و جمعه  ۱۴ و ۱۵ بهمن ماه خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشان اول,

محمد جهان آرایی با بیان این که رقابت های بادی بیلیدینگ استانی در سه بخش پیشکسوتان، بزرگسالان و جوانان انجام می شود افزود: روز چهارشنبه بخش وزن‌کشی با حضور ورزشکاران باشگاه های استان در سالن تربیت بدنی دانشگاه آزاد صورت می گیرد و روزهای پنج شنبه و جمعه هم به ترتیب با انجام رقابت های شهرستانی از عصر پنج شنبه و استانی از صبح جمعه، مسابقات وارد مرحله اصلی خود می شود.

,

وی همچنین تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان ملی و بین المللی ورزش بدنسازی و پرورش اندام و حضور داوران برجسته ملی و بین المللی کشور برای قضاوت این مسابقات را از جمله مهمترین نکات این رقابت ها برشمرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه