اخبار داغ

به مناسبت سی وهشتمین سالگرد پبروزی انقلاب اسلامی؛

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در مشکین دشت فردیس برگزار شد + عکس

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در مشکین دشت فردیس برگزار شد + عکس
همزمان با دهه مبارک فجر همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با شعار وحدت،توسعه و آبادانی صبح امروز دربخش مشکین دشت شهرستان فردیس برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فردیسان، همزمان با دهه مبارک فجر همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با شعار وحدت، توسعه و آبادانی صبح امروز (جمعه) با حضور  معاون سیاسی و امنیتی استانداری البرز، فرماندار شهرستان فردیس و مسئولین ورزشی و اجرائی شهرستان فردیس و مشکین دشت در بخش مشکین دشت برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  فردیسان,

یوسف فتح آبادی نماینده ورزش و جوانان مشکین دشت  گفت: باتوجه به سرما و برودت هوا نزدیک به ۲۰۰۰ نفر از شهروندان مشکین دشتی در  این همایش شرکت کردند و عزم و اراده مسئولین ورزشی را برای برگزاری مسابقات و ارائه خدمات ورزشی  به مردم دو چندان نمودند.

,

وی در خصوص مسیر همایش پیاده روی خانوادگی گفت: مسیر پیاده روی از سالن شهدای مشکین دشت آغاز  و با امتداد  در بلوار جلالو  و به پارک خانواده فرخ آباد منتهی شد.

,

فتح آبادی در ادامه تصریح کرد: درحاشیه این همایش پیاده روی، مسابقه طناب زنی، دارت و برنامه های مفرح دیگری در پارک خانواده فرخ آباد برگزار شد و به مناسبت سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تعداد ۳۸ فقره جوایز مختلف شامل دوچرخه، تبلت،گرمکن ورزشی  و .. به برندگان این مسابقه  اهدا شد.

,

نماینده ورزش و  جوانان مشکین دشت در پایان خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در نهادینه کردن ورزش در بین خانواده ها و به منظور ترویج ورزش همگانی در شهرستان فردیس علاو ه بر برگزار همایش ها و مسابقات در سطح شهرستان با فعال کردن پایگاههای ورزش صبحگاهی با حضور مربیان تربیت بدنی دراین راستا گام برداریم.

,

لازم به ذکر است این مسابقه به همت شهرداری و شورای شهر مشکین دشت،دهیاری فرخ آباد، اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس و هیئت امنای ورزش و جوانان مشکین دشت برگزار شد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه