اخبار داغ

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی:

آمادگی وزارت علوم و دانشگاه آزاد برای پذیرش اساتید و دانشجویان ایرانی درآمریکا/ پرونده تحصیلی حسین فریدون در کمیسیون آموزش در حال پیگیری است

آمادگی وزارت علوم و دانشگاه آزاد برای پذیرش اساتید و دانشجویان ایرانی درآمریکا/ پرونده تحصیلی حسین فریدون در کمیسیون آموزش در حال پیگیری است
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:بعد از فرمان نابخردانه ترامپ، دانشگاه آزاد و وزارت علوم اعلام آمادگی کامل کردند تا مقدمات پذیرش اساتید و دانشجویان ایرانی در آمریکا را فراهم کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد فلاحتی در گفتگو با “دانشجوآزاد” در رابطه با وضعیت دانشجویان ایرانی محصل در آمریکا گفت: بعد از فرمان نابخردانه ترامپ، دانشگاه آزاد و وزارت علوم اعلام آمادگی کامل کردند تا مقدمات پذیرش اساتید و دانشجویان ایرانی در آمریکا را فراهم کنند به طوریکه مشکلی برای این عزیزان پیش نیاید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دانشجوآزاد,

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: البته هنوز راهکارهای عملیاتی دانشگاهها به اطلاع کمیسیون آموزش نرسیده است اما قطعا کمیسیون در راستای رسالتِ کمک به آموزش عالی کشور همه توان خود را به کار خواهد گرفت و هرجا نیاز به هماهنگی با دولت و وزارتخانه متبوع باشد کوتاهی نخواهد کر.

,

وی افزود: تا امروز این موضوع در کمیسیون به عنوان دستورکار مطرح نشده است اما اگر ضرورت پیدا کند قطعا به این قضیه ورود خواهیم داشت.

,

فلاحتی در خصوص رسیدگی به پرونده تحصیلی حسین فریدون توضیح داد: کمیته‌ ویژه مجلس برای رسیدگی به پرونده تحصیلی حسین فریدون در کمیسیون آموزش تشکیل شده است و سه نفر از اعضای کمیسیون در حال پیگیری موضوع هستند تا نتیجه را به کمیسیون اعلام کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه