اخبار داغ

گزارش دانا از یک سفر انتخاباتی با حضور چهره های خاص/

تکاپوی «مرکز ارتباطات دولت و روحانیت» در ماه های منتهی به انتخابات/ امید انتخاباتی دولت به اقلیت حوزوی حامی فتنه

تکاپوی «مرکز ارتباطات دولت و روحانیت» در ماه های منتهی به انتخابات/ امید انتخاباتی دولت به اقلیت حوزوی حامی فتنه
درست چند ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری، «مرکز ارتباطات دولت و روحانیت» به فکر نمایش «دستاوردهای دولت تدبیر و امید در حوزه فناوری­های زیربنایی و استراتژیک» افتاده و گروهی از اساتید معظم حوزه علمیه قم را به همین منظور به «منطقه ویژه پارس جنوبی(عسلویه)» اعزام کرده است.
[

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درست چند ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری، «مرکز ارتباطات دولت و روحانیت» به فکر نمایش «دستاوردهای دولت تدبیر و امید در حوزه فناوری­های زیربنایی و استراتژیک» افتاده و گروهی از اساتید حوزه علمیه قم را به همین منظور به «منطقه ویژه پارس جنوبی(عسلویه)» اعزام کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

چندان عجیب نیست که این سفر، یک «سفر انتخاباتی» تلقی شود و عده ­ای بدان ایراد کنند؛ حضور چهره­ های شاخص حامی دولت چون «م.ت.ف»، «ک.ق»، «م.ع.ا»، «ص.ق»، «م.پ»، «ح.ش»، «م.ص.ک»، «ض.م»، «م.ا»، «ج.ر» و... در این تصویر که بعضاً سابقه تاریکی نیز در فتنه و حمایت از آشوب­ های سال 88 داشته­ اند، بهترین مستمک برای تلقی خواهد بود.

, ,

البته دقت در مشی دولت یازدهم پیرامون تعامل و ارتباط با حوزه و حوزویان چیزی فراتر این روش را نشان نمی­ دهد. به عنوان مثال می­ توان به حضور پررنگ همین طیف در دیدارهای رمضانی رئیس جمهور با علما و روحانیون طی 3 سال گذشته و همچنین برنامه دیدارهای رئیس جمهور در سفرهای وی و نمایندگان به شهر مقدس قم اشاره کرد.

, ,

یادآور می­ شود که در ضیافت رمضانی سال 93 رئیس جمهور، علاوه بر حضرات آقایان «مقتدایی» به عنوان عضو شورایعالی حوزه و «تقوی» به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، آقای «داود فیرحی» عضو ارشد مجمع مدرسین و محققین قم که در زمره حامیان فتنه دسته­ بندی می­ شود، سخنرانی کرده است.

, ,

در سال 94 نیز آقایان «احمد مبلغی»، «سعید جوادی»، «سیدمهدی طباطبایی» و «مسعود ادیب» به عنوان نماینده علما و روحانیون کشور در ضیافت رمضانی رئیس جمهور به اظهارنظر و بیان دیدگاه­های خویش پرداختند که باز هم نماینده مجمع مدرسین و محققین قم در بین آنها بوده است.

, ,

این روند در سال جاری نیز ادامه داشته و آقایان «طه هاشمی»، «سیدمهدی طباطبایی»، «مهدی هادوی تهران»، «محمدعلی خسروی» و «محمد سروش محلاتی» به عنوان نمایندگان علما و روحانیون کشور در حضور رئیس جمهور سخنرانی کرده ­اند.

, ,

حضور دائمی نمایندگان مجمع مدرسین و محققین قم و یا مجمع روحانیون مبارز در کنار برخی روحانیون شاخص حامی دولت به عنوان سخنران این مراسم خود بیانگر نوع نگاه دولت به حوزه و حوزیان می باشد.

, ,

یادآوری برنامه های سفر رئیس جمهور به قم و دیدار وی با همین طیف، به خصوص اعضای مجمع مدرسین و محققین نیز قابل توجه خواهد بود.

,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه