اخبار داغ

تعطیلی برخی از مدارس گیلان در روز دوشنبه

تعطیلی برخی از مدارس گیلان در روز دوشنبه
اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان به علت بارش برف سنگین در دو روز گذشته اطلاعیه مهمی صادر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از درسیاهکل، اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان به علت بارش سنگین برف در دو روز گذشته اطلاعیه مهمی صادر کرد:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, درسیاهکل,

مدارس ابتدایی و متوسطه اول شهرهای: لاهیجان، دیلمان، سنگر، کوچصفهان، سیاهکل، آستانه اشرفیه، رودبنه و نواحی یک و دو رشت فقط برای شیفت صبح روز دوشنبه ۱۸بهمن ۹۵ تعطیل است.
مدارس متوسطه دوم شهرهای لاهیجان، دیلمان، سنگر، کوچصفهان، سیاهکل، آستانه اشرفیه، رودبنه و نواحی یک و دو رشت فردا با یک ساعت تأخیر آغاز به کار می نمایند.
چنانچه در شهرستان ها، مناطق و نواحی مختلف، مدارس دچار مشکل قطعی برق، گاز و آب باشند و نیاز به تعطیلی مدارس داشته باشند با هماهنگی فرمانداران و بخشداران و با اطلاع قبلی نسبت به تعطیلی آن مدارس تصمیم گیری نمایند.
روسای محترم ادارات آموزش و پرورش مناطق، شهرستان و نواحی ضمن هماهنگی با مدیران مدارس و استفاده از ظرفیت انجمن اولیا و مربیان نسبت به آماده سازی فضای مدارس برای پذیرش دانش آموزان و معلمان اقدام نمایند.
مدارس سایر شهرستان ها و مناطق استان گیلان در روز دوشنبه ۱۸ بهمن ۹۵ دایر است.

,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه