اخبار داغ

معاون فرهنگی وزیر علوم:

ایران کشوری نخبه پرور است/ مهم‌ترین فعالیت حوزه و دانشگاه، نقش آفرینی آن‌ها در پیروزی و تداوم انقلاب بوده است

ایران کشوری نخبه پرور است/ مهم‌ترین فعالیت حوزه و دانشگاه، نقش آفرینی آن‌ها در پیروزی و تداوم انقلاب بوده است
معاون فرهنگی وزیر علوم گفت: حوزه و دانشگاه دو بال علمی و تخصصی هستند که نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کردند و فعالیت های فرهنگی آن‌ها در تداوم انقلاب حائز اهمیت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی آفتاب ری، جمعی از معاونان فرهنگی وزارتخانه‌های علوم و بهداشت و درمان و معاونان و مدیران ارشد فرهنگی دانشگــاه‌های کشور ضمن حضور در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) با آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی , آفتاب ری, ، جمعی از معاونان فرهنگی وزارتخانه‌های علوم و بهداشت و درمان و معاونان و مدیران ارشد فرهنگی دانشگــاه‌های کشور ضمن حضور در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) با آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) دیدار کردند.,

سید ضیاء هاشمی، معاون فرهنگی وزیر علوم در این دیدار ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: حوزه و دانشگاه دو بال علمی و تخصصی هستند که نقش مهمی در پیروزی انقلاب ایفا کردند و در کنار یکدیگر مسیر پیشرفت و توسعه کشور را هموار کردند.

,

وی با بیان این‌که دانشگاه مرکز نخبگان جوان و دانشمندان علمی کشور است، تصریح کرد: پیشرفت جامعه و گفتمان نظام جمهوری اسلامی در سایه فعالیت های علمی و تخصصی دانشگاهیان شکل می‌گیرد. 

,

 

,

دانشجویان یک ششم جمعیت کشور را تشکیل می دهند

, دانشجویان یک ششم جمعیت کشور را تشکیل می دهند, دانشجویان یک ششم جمعیت کشور را تشکیل می دهند,

معاون فرهنگی وزیر علوم با بیان این‌که ایران کشور دانشجو پرور است، تصریح کرد: 4 میلیون نفر در بیش از 3 هزار مرکز آموزش عالی رسمی شامل دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی در کشور مشغول به تحصیل هستند. 

,

هاشمی این موضوع را سبب افتخار دانست و افزود: یک ششم جمعیت کشور دانشجو هستند و این موضوع در جهان امری بی‌نظیر است چرا که تنها در 3 کشور از دنیا، دانشجویان جمعیت کثیری از کشور را تشکیل می دهند. 

,

وی طلاب حوزه‌های علمیه را نیز جزئی از دانشجویان کشور ذکر کرد و افزود: این قشر از دانشجویان که در کسب علوم دینی فعالیت می‌کنند، مهمترین قشری هستند که نقش تربیت دینی و فرهنگی جامعه را بر عهده دارند. 

,

معاون فرهنگی وزیر علوم گفت: مهم‌ترین برنامه دانشگاه‌ها بر محور فعالیت‌های فرهنگی، برنامه‌ریزی شده است که عنصر کلیدی همه مراکز آموزشی محسوب می‌شود. 

,

وی افزود: فعالیت‌های فرهنگی جزئی جدانشدنی از بدنه دانشگاه است که مهم‌ترین ماحصل آن پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی هشت ساله است. 

,

انتهای پیام/م 30

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه