اخبار داغ

افتتاح طرح های اقتصاد مقاومتی با حضور فرمانده سپاه کبودراهنگ

افتتاح طرح های اقتصاد مقاومتی با حضور فرمانده سپاه کبودراهنگ
همزمان با دهه مبارک فجر ، یکی از طرح های اقتصاد مقاومتی با حضورامام جمعه گل تپه، فرمانده سپاه کبودراهنگ و مسئولین شهرستان در روستای طراقیه از بخش گل تپه افتتاح گردید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کورنگ ،طرح کارگاه سفال سازی و پایگاه مقاومت روستای طراقیه با حضور امام جمعه بخش گل تپه، معاون فرماندار شهرستان،فرمانده سپاه کبودراهنگ،بخشدار گل تپه، مسئول بسیج سازندگی شهرستان کبودراهنگ و فرمانده حوزه مقاومت بسیج گل تپه در روستای طراقیه  افتتاح گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کورنگ ,

سرهنگ محمود بداغی فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ درحاشیه این مراسم در مصاحبه با خبرنگار سایت کورنگ در خصوص طرح های کلی شهرستان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی اظهار داشت:بسیج سازندگی  امسال با بهره برداری از  طرح های اقتصاد مقاومتی در این شهرستان،برای 283نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال کرده است.

,

سرهنگ بداغی با یبان اینکه برای افتتاح این طرح ها بیش از 12میلیاردو 780میلیون ریال تسهیلات اعطا شده است افزود:امسال بیش از 95طرح اقتصاد مقاومتی در شهرستان کبودراهنگ در زمینه های پرورش طیور و ماکیان ،پرورش قارچ،پرورش زنبور عسل،صنایع تبدیلی،کارگاه تولید پوشاک و کشت زعفران،کشت گیاهان دارویی،صنایع دستی،اجرا شده است.

,

وی در خصوص افتتاح طرح کارگاه سفال سازی روستای طراقیه تصریح کرد:این کارگاه با 150میلیون ریال اعتبار و اشتغال زایی برای پنج نفر به بهره برداری خواهد رسید.

,

فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ  با اشاره به تحقق دیدگاه آرمانی امام خمینی (ره) در خصوص جهانی شدن  بسیج  گفت: انقلاب اسلامی و بسیج  تفکری بود که امام عزیز بنیان گذاری کردند و امروز شما شاهد جهانی شدن بسیج و انقلاب در جهان اسلام هستید.

,

بداغی  لازمه ی پیروزی در زمینه های مختلف سیاسی، نظامی،اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی در کشور را در گرو تفکرات بسیج دانست و ادامه داد:به لطف بسیج و روحیه ی بسیجی ملت قهرمان ایران امروز کشور ما در زمینه نظامی یکی از قدرت های جهان و منطقه محسوب می شودآگاه باشیم که پبروزی در تمام زمینه های دیگر از جمله اقتصادی در گرو تفکرات بسیج و  پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه