اخبار داغ

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس مطرح کرد:

محوشدن ورزش در کهگیلویه/هیأت‌های ورزشی کهگیلویه با یارانه اداره می‌شوند

محوشدن ورزش در کهگیلویه/هیأت‌های ورزشی کهگیلویه با یارانه اداره می‌شوند
نماینده چهار شهرستان کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس گفت: می خواهم یک چیز را خدمت آقای سلطانی فر عرض کنم و آن هم این است که ورزش در کهگیلویه بزرگ کاملا محو هست و هیچی ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه   عدل هاشمی پور نماینده چهار شهرستان کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در شورای اداری شهرستان کهگیلویه که با حضور وزیر ورزش و جوانان کشور برگزار شد،گفت: می خواهم یک چیز را خدمت آقای سلطانی فر عرض کنم و آن هم این است که ورزش در کهگیلویه بزرگ کاملا محو هست و هیچی ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه,

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس گفت: امیدوارم با آمدن مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان ورزش در این منطقه تکانی بخورد و شاهد توسعه و پیشرفت امکانات ورزشی در ین چهار شهرستان باشیم.

,

پایگاه خبری کهگیلویه
 

, پایگاه خبری کهگیلویه,
,

هاشمی پور افزود:از وزیر ورزش درخواست دارم که کارگروهی را مشخص کنید تا مشکلات این چهار شهرستان بررسی شود تا با انجام کارهای زیر بنایی و برنامه ریزی شده این مشکلات برطرف شوند.

,

وی با اشاره به اینکه پروژه های ورزشی نیمه تمام زیادی در چهار شهرستان وجود دارد که سال ها است تکمیل نشده اند گفت: این پروزه های ناتمام مردم را نا امید کرده است و از وزیر ورزش درخواست داریم که این پروژه های بلاتکلیف را تکمیل کنند.

,

پایگاه خبری کهگیلویه

, پایگاه خبری کهگیلویه,

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ با بیان اینکه هیأت‌های ورزش شهرستان کهگیلویه با یارانه اداره می‌شوند گفت: با وجود همین بودجه بسیار اندک ورزشکاران این شهرستان در عرصه ملی و بین المللی به موفقیت های بسیاری رسیده اند.

,

هاشمی پور به اعتبار هشت میلیارد تومانی که به ورزش شهرستان بهمئی اختصاص یافته است اشاره کرد وافزود: انتظار داریم برای سه شهرستان دیگر حوزه انتخابیه هم بودجه خوبی در نظر گرفته شود.

,

 

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه