اخبار داغ

حریف استقلال را بیشتر بشناسید؛

روز سخت مدافعین استقلال در برابر خط حمله السد/ استقلال مراقب استارت اولیه السد باشد

روز سخت مدافعین استقلال در برابر خط حمله السد/ استقلال مراقب استارت اولیه السد باشد
استقلال تهران که به عنوان تیم سوم لیگ برتر کشور وارد مرحله پلی اف جام باشگاه های آسیا شده امروز 19 بهمن 95 در ورزشگاه آزادی پذیرای تیم السد قطر خواهد بود تا در صورت پیروزی وارد مرحله گروهی جام باشگاه ها شود.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ استقلال تهران که به عنوان تیم سوم لیگ برتر کشور وارد مرحله پلی اف جام باشگاه های آسیا شده امروز 19 بهمن 95 در ورزشگاه آزادی پذیرای تیم السد قطر خواهد بود تا در صورت پیروزی وارد مرحله گروهی جام باشگاه ها شود.

تیم السد قطر که در سال‌های ۱۹۸۸ و ۲۰۱۱ در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به مقام قهرمانی رسیده است هم اکنون جزء شانس اصلی قهرمانی این لیگ محسوب می شود؛ السد از 19 بازی انجام شده در لیگ قطر تنها یک باخت و پنج تساوی در کارنامه اش ثبت کرده و با 44امتیاز در رده دوم قرار دارد.




تیم السد قطر باخط حمله ای زهر دار تا به الان توانسته با میانگین سه گل در هر بازی 55 گل به ثمر برساند؛ بغداد بونجاح بازیکن الجزایری باشگاه السد است این بازیکن یکی از خطرناکترین بازیکنان تیم السد لقب گرفته است چرا که این بازیکن تا اینجای فصل 16گل در لیگ ستارگان قطر به ثمر رسانده و آقای گل لیگ قطر است. بونجاح همچنین 3 پاس گل نیز در این بازی ها داده است و مهره های کلیدی السد محسوب می شود. بوجناح از لیگ تونس به السد پیوسته و اولین فصلی است که در این تیم توپ می زند.




دیگر بازیکنان مهم السد قطر به شرح زیر است؛

ژاوی هرناندز:
ژاوی هرناندز نیاز به معرفی نداردبازیکن 36 ساله ای که سال های سال در تیم بارسلونا درخشیده و تمام فوتبال دوستان به خوبی با او آشنایی دارند. ژاوی در مجموع 444 بازی برای بارسلونا در لیگ اسپانیا انجام داد و 42 گل نیز به ثمر رساند. ژاوی همچنین در بازی های اروپایی 130 بازی برای بارسلونا انجام داد و 10 گل نیز به ثمر رساند. ژاوی بع از پایان فصل  2014-2015 از بارسا  راهی السد شد و تا کنون 21 بازی برای این تیم انجام داده و 2 گل نیز به ثمر رسانده است.




 مرتضی پور علی گنجی:
پور علی گنجی بعد از بازی در رده‌های سنی ایران، پیش از جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵، در اردوهای آمادگی پیش از این تورنمنت برای نخستین بار توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد[۳] و در فهرست پایانی تیم‌ملی برای حضور در این رقابت‌ها هم حضور داشت.  و نخستین بازی ملی‌اش را در بازی دوستانه پیش از تورنمنت، در برابر عراق انجام داد. درخشش در این بازی موجب شد تا کی‌روش در همه بازی‌های این تورنمنت به او بازی دهد. در پایان مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵، او در فهرست تیم منتخب مرحله گروهی این تورنمنت از سوی کمیته برگزاری مسابقات جا گرفت. پور علی گنجی بعد از حضور در تیم تیانجین چین در سال 94 راهی السد شد و یکی از مهره های کلیدی این تیم در خط دفاع محسوب می شود.





حسن الهیدوس:
یکی از بازیکنان برتر فوتبال قطر و از بازیکنان بسیار خوب باشگاه السد است. الهیدوس یکی از بازیکنان تکنیکی فوتبال قطر است که هم در تیم ملی و هم در تیم باشگاهی خود از مهره های کلیدی محسوب می شود. الهیدوس در سال 2014 به عنوان بهترین بازیکن فوتبال قطر انتخاب شد. الهیدوس تا این جای فصل در لیگ ستارگان قطر چهار گل به ثمر رسانده و 1پاس گل نیز داده است.




خلفان ابراهیم خلفان:
خلفان نیز یکی از بازیکنان تاثیر گذار باشگاه السد است. این بازیکن یکی از بازیکنان وفادار این باشگاه نیز محسوب می شود چرا که از سال 2002 به این تیم پیوست و با توجه به پیشنهادات زیادی که داشت اما باز هم در این تیم باقی ماند. خلفان در سال 2006 در حالی که کمتر 18 سال سن داشت به عنوان بهترین بازیکن آسیا انتخاب شد. خلفان در سال 2014 نیز جز سه کاندید بهترین بازیکن آسیا نیز قرار داشت.



در این میان اما باید خطرناک ترین بازیکن حریف فردای استقلال را بغداد بونجاح مهاجم الجزایری و گران قیمت السد دانست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
, ژاوی هرناندز:, ژاوی هرناندز:,
,
,
, ,
,
,
,  مرتضی پور علی گنجی:,  مرتضی پور علی گنجی:,
,
,
,
, ,
,
,
, حسن الهیدوس:, حسن الهیدوس:,
,
,
, ,
,
,
, خلفان ابراهیم خلفان:, خلفان ابراهیم خلفان:,
, سه کاندید, سه کاندید,
,
, ,
,
,

این مهاجم ۲۵ ساله الجزایری آماری فوق العاده دارد، او این فصل در لیگ ستارگان قطر در ۱۵ بازی ۱۶ گل زده است. این در حالی است که بهترین مهاجم استقلال کاوه رضایی ۶ گله است.

,

بغداد بونجاح با این ۱۶ گل در جدول گلزنان لیگ قطر در رده دوم است. این مهاجم در گذشته هم سابقه گلزنی قابل توجهی داشته است. او قبل از آمدن به لیگ قطر در تونس و الجزایر هم خیلی خوب گل زده است.

,

بغداد بونجاح سه سال پیش با ۱۷ گل آقای گل لیگ تونس شد او در جام باشگاه های آفریقا هم همین عنوان را تصاحب کرد.

,

بونجاح عضو تیم ملی الجزایر هم هست او در همین جام ملتهای آفریقا اخیر در تیم ملی حضور داشت هرچند که چندان به بازی گرفته نشد. او در ۹ بازی ملی یک گل زده است.

,

مطمئنا بازی مقابل مهاجمی که در هر بازی بیش از یک گل زده است کار سختی برای مدافعان استقلال خواهد بود و آنها باید توجه ویژه ای به مهاجم شماره ۱۱ السد داشته باشند.

*استقلال مراقب استارت اولیه السد باشد
پاشازاده درباره تیم استقلال در فاز هجومی گفت:« مجتبی حقدوست، فرشید اسماعیلی، علی قربانی، محسن کریمی، خسرو حیدری و برزای همگی می توانند در این بازی به کار استقلال بیایند. این نفرات به اضافه کاوه رضایی که قطعا در این بازی نقش مهمی را ایفا خواهد کرد اگر بازی های اخیر شان در سه دیدار قبلی را ارائه دهند استقلال می تواند به برتری که می خواهد دست پیدا کند. البته تیم السد از ابتدا قطعا بازی را طوفانی استارت می زند و استقلال باید مراقب ده، بیست دقیقه ابتدایی بازی باشد».

*نباید از خطای پشت 18 غافل شد
پاشازاده تأکید کرد:« نکته مهم دیگر این است که ما بتوانیم پشت 18 قدم حریف خطا بگیریم. که این با در اختیار داشتن بازیکنان ریز نقشی همچون حقدوست یا کریمی و حتی اسماعیلی دور از دسترس نیست. ابراهیمی و رضایی در زدن این قبیل ضربات تبحر دارند و می توان از این راه هم به گل رسید».

انتهای پیام/پ

,
,
, *استقلال مراقب استارت اولیه السد باشد,
,
,
, *نباید از خطای پشت 18 غافل شد,
,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه