اخبار داغ

با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات؛

اداره پست شاهرود برای دومین بار افتتاح شد/ معرفی ظرفیت های گردشگری شاهرود با بهره گیری از فضای مجازی

اداره پست شاهرود برای دومین بار افتتاح شد/ معرفی ظرفیت های گردشگری شاهرود با بهره گیری از فضای مجازی
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به بهره گیری از فضای مجازی جهت معرفی معرفی ظرفیت های گردشگری شاهرود گفت: شهرستان شاهرود در مسیر تردد زائران امام هشتم حضرت رضا علیه السلام قرار گرفته است و می توان از فرصت فضای مجازی برای توسعه و معرفی ظرفیت های گردشگری این شهرستان بهره برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار نسل شاهوار شاهرود محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز برای شرکت در جلسه شورای اداری وارد شهرستان شاهرود شد و قبل از شرکت در جلسه در حالی ساختمان اداره پست شاهرود را افتتاح کرد که حدود هفت ماه قبل این ساختمان افتتاح شده و به اذعان کارکنان بیش از هفت ماه است که در ساختمان فعلی مشغول به کار هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار شاهرود ,

محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آیین افتتاحیه اداره پست شاهرود یکی از وظایف پست را جلب اعتماد مردم برای خدمت گزاری بیشتر عنوان کرد و گفت: فراهم کردن تجهیزات و تامین معیشت کارکنان اداره پست یکی دیگر از وظایف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

,

وی اظهار کرد: در دورانی طولانی که توجه بیشتر وزارت ارتباطات بر روی مخابرات متمرکز شده بود به مقوله پست کمتر توجه شد و در تلاشیم تا شکاف اقتصادی و طبقاتی بین پرسنل پست با سایر نهادهای دولتی را کاهش دهیم.

,

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعاتافزود: پست در طول 150 سال گذشته امین و خدمتگزار مردم بوده و در شرایط جدید جهانی نیز یک رسالت دیگر در حوزه کارآفرینی و فراهم کردن کسب و کار مردم عهده دار شود.

,

واعظی در ادامه با اشاره به ظرفیت های گردشگری شهرستان شاهرود بیان کرد: این شهرستان در مسیر تردد زائران امام هشتم حضرت رضا علیه السلام قرار گرفته است و می توان از فرصت فضای مجازی برای توسعه و معرفی ظرفیت های گردشگری این شهرستان بهره برد.

,

وی ادامه داد: هم چنین فضای مجازی فرصت خوبی برای معرفی و تبلیغ صنایع دستی و محصولات کشاورزی این منطقه است و بدین طریق نیز می توان جلوی برخی واسطه ها را گرفت.

,

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعاتاذعان کرد: می توانیم پست و فضای مجازی را به هم نزدیک کرده و از این طریق ارتباط نزدیکی با مردم فراهم شود که حاصل آن ایجاد اشتغال و کسب و کار برای مردم است تا به سهم خود بتوانیم اشتغال و کسب و کار را رونق بدهیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه