اخبار داغ

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان:

دولت امنیت سرمایه گذاری در کشور را ایجاد کرده است/اگر با سیاست دولت قبل پیش می رفتیم به حال و روز یمن،سوریه وعراق دچار می شدیم

دولت امنیت سرمایه گذاری در کشور را ایجاد کرده است/اگر با سیاست دولت قبل پیش می رفتیم به حال و روز یمن،سوریه وعراق دچار می شدیم
آیین کلنگ زنی و افتتاح چندین پروژه بهداشتی درمانی در شهرستان کبودراهنگ با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کورنگ ، محمد ابراهیم الهی تبار معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان در آئین افتتاح ساختمان آموزشگاه بهورزی شهرستان کبودراهنگ با اشاره به افتخارات و خدمات دولت تدبیر و امید در بخش سلامت اظهار داشت:نگاه ویژه به بخش سلامت همواره  ازدغدغه های دولت تدبیر و امید در طرح نظام و سلامت بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کورنگ ,

وی با اشاره به روند افزایش رضایتمندی مردم از طرح تحول نظام سلامت گفت:با اجرای این طرح در کشور میزان پرداختی از جیب مردم بلاخص قشر ضعیف جامعه کاهش یافته و کشور به سمت و سوی دغدغه مندی سوق داده شده است و کرامت انسان هاو حفظ سلامت مردم از اهداف این طرح است.

,

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان اقدامات دولت در بخش سلامت را در شهرستان های محروم بیش از سایر نقاط دانست و اضافه کرد:عدالت در نظام سلامت این دولت در حوزه های مقاومت نمایان است در حالی که بنده با مشاهده اینجا عرض می کنم که شاید ساختمانی که امروز  برای آموزش بهروزان شهرستان کبودراهنگ به بهره برداری می رسد همتایی در مرکز استان ندارد.

,

الهی تبار در ادامه با اشاره به نقش آفرینی های رزمندگان اسلام در جبهه های سوریه و تقدیر از ایجاد امنیت ملی عنوان کرد:ماازدلاورمردان غیور این انقلاب که باعث ایجاد جزیره ای امن در کشور شده اند صمیمانه تقدیرو تشکر می کنیم و معتقدیم که باید امنیت سرمایه گذاری در کشور نیز باید ایجاد شود.

,

وی در ادامه اظهارات خود بحث های ایجاد شده در خصوص برجام را خوراک خارجی ها دانست و اعلام کرد:بحث هایی در کشور مطرح می شود که خوراک خارجی هاست چرا که دولت در برجام امید سرمایه گذران را افزایش و ریسک سرمایه گذاری را کاهش داد.

,

وی یاد آور شد:زمانی در این کشور سیاستی پیش گرفته شد که تمام دنیا برعلیه ما بودند اما اکنون تمام دنیا معتقدند که جمهوری اسلامی با راه حل دیپلماتیک و مذاکرات پیروز شده است در حالی که اگر سیاست قبل را ادامه می دادیم چه بسا که به حال و روز کشور هایی همچون عراق،افغانستان و یمن و سوریه دچار می شدیم.

,

محمد ابراهیم الهی تبار در پایان خاطر نشان کرد:تمام همت دولت بر این نهاده شده است که بتواند همزمان از ظرفیت های داخلی و خارجی استفاده کند و هدف دولت ایجاد امنیت اقتصادی در جامعه است.

,

در ادامه نیز ساختمان آموزشگاه بهورزی شهرستان کبودراهنگ با اعتباری بالغ بر 5میلیارد ریال در بخش عمرانی و 1میلیاردو 700میلیون ریال در بخش خرید تجهیزات پزشکی  در مساحتی 900متری افتتاح و آئین کلنگ زنی پایگاه سلامت شهری در 250متر زمین و پیش بینی اعتبار 1میلیاردو 500میلیون ریالی انجام گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه