اخبار داغ

معاون فرهنگی وزارت علوم و تحقیقات در گرمسار:

رتبه تولید مقالات علمی کشورمان در دنیا 15 است

رتبه تولید مقالات علمی کشورمان در دنیا 15 است
معاون فرهنگی وزارت علوم و تحقیقات گفت: کشورما در زمینه تولید مقلات علمی از رتبه 50 به رتبه 15 دنیا رسیده است اما در زمینه تولید ثروت از علم رتبه خوبی نداریم و در جایگاه 75 هستیم اما باز هم نسبت به گذشته رشد داشتیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین جلسه بررسی مشکلات دانشگاهی گرمسار با حضور معاون فرهنگی وزارت علوم و تحقیقات و نماینده مردم شهرستان های گرمسارو آرادان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار در محل سالن جلسات دانشگاه دولتی گرمسار برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین,

سید ضیاء هاشمی ؛ معاون فرهنگی وزارت علوم و تحقیقات در جمع مدیران دانشگاهی گرمساری با بیان این مطلب تصریح کرد: رشد علمی در گرمسار با توجه به تولید مقلات علمی احیا و  تاثیرگذار خواهد بود و این نکته را باید دانشگاه های کشور اولویت مندانه بدانند .
معاون فرهنگی وزارت علوم و تحقیقات به فعالیت حدود 100 هزار استاد در بخش های مختلف دانشگاهی کشور اشاره کردو افزود:آموزش عالی در کشور به سمت و سوی نیاز های کشور در حال حرکت است .
هاشمی در ادامه اظهارداشت: دانشگاه و صنعت در شهر های صنعتی همچون گرمسار می توانند یک پیوند خوبی در جهت حوزه تولید ثروت و اشتغال در مراکز آموزش عالی ایجاد نمانید .
معاون فرهنگی وزارت علوم و تحقیقات ادامه داد: طرح آمایش آموزش عالی در کشور با هدف توجه دانشگاه به نیازهای جامعه پیرامون خود در حال نهادینه شدن و حرکت است .

,
,
,
,

نماینده مردم شهرستان های گرمسارو آرادان در مجلس شورای اسلامی: شهرک دانشگاهی در گرمسار توسعه می یابد

, نماینده مردم شهرستان های گرمسارو آرادان در مجلس شورای اسلامی: شهرک دانشگاهی در گرمسار توسعه می یابد,

در ادامه این جلسه غلامرضا کاتب ؛ نماینده مردم شهرستان های گرمسارو آرادان در مجلس شورای اسلامی  به ایجاد شهرک دانشگاهی جدید در گرمسار با هدف استقرار دیگر واحد های دانشگاهی در این شهرستان خبردادو افزود: مسئولان وزارت علوم و تحقیقات باید نیاز های دانشگاه دولتی گرمسار به لحاظ مالی و علمی تامین نمایند تا مشکلات دانشجویان در این بخش کمتر شود و نگاه دولت و مجلس نیز توجه به دانشگاه های تخصصی و حرفه ای است .
نماینده مردم شهرستان های گرمسارو آرادان در مجلس شورای اسلامی در ادامه به رشد روز افزون شرکت های دانش بنیان در دانشگاه تاکید کرد و افزود: تئوری در محیط های علمی دیگر پاسخگو نیست و باید به دنبال افزایش شرکت های دانش بنیان با هدف اشتغال زایی و تولید ثروت باشیم.

,
,

فرماندار گرمسار:  فعالیت بیش از 24 هزار دانشجو در گرمسار
در ادامه این جلسه داریوش طاهری؛ فرماندار  گرمسار به وجود بیش از 14 موسسه و 24 هزار دانشجو در این شهرستان اشاره کردو افزود: گرمسار دارای یک پتانسیل بزرگ علمی و دانشگاهی است و نگاه مسئولان باید به این شهرستان ویژه تر گردد.
فرماندار گرمسار در ادامه تصریح کرد:وجود بیش از 50درصد صنعت استان.وجود رودخانه دائمی حبله رود.وجود جاذبه های کم نظیر توریستی.قصر بهرام.حضور فرهیختگان علمی و سیاسی در سطح ملی و کشوری.منطقه ویژه اقتصادی .پروژه خط راه آهن حومه ای تهران به گرمسار یک ویژگی منحصر به فرد است .

, فرماندار گرمسار:  فعالیت بیش از 24 هزار دانشجو در گرمسار,
,
,

وی در ادامه گفت:دانشگاه ها باید رشته های خود را برای  توسعه منطقه گسترش دهند و از ظرفیت نزدکی گرمسار به پایتخت استفاده بهینه را ببرند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه