اخبار داغ

رییس بسیج جامعه زنان یزد:

بانوان یزدی سیاست استکبار ستیزی خود را در راهپیمایی 22 بهمن به رخ همگان می کشند

بانوان یزدی سیاست استکبار ستیزی خود را در راهپیمایی 22 بهمن به رخ همگان می کشند
رییس بسیج جامعه زنان استان یزد حضور سرنوشت ساز زنان یزدی در همه عرصه های انقلابی در دهه های گذشته را ستود و گفت: زنان یزدی بار دیگر با حضور حماسی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، سیاست استکبار ستیزی خود را به ویژه در پاسخ دندان شکن به ترامپ نشان می دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناهید جمشیدی در گفتگو با یزدبانو، با تبریک سی و هشتمین بهار انقلاب به ملت انقلابی و شهید پرور یزد اظهار کرد: بانوان یزدی همچون دیگر بانوان انقلابی کشورمان در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی و تداوم آن تأثیر گذار بوده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدبانو,


وی افزود: زنان یزدی بارها حضور خود را در قبل از پیروزی انقلاب در راهپیمایی ها و بعد از انقلاب هم در هشت سال دفاع مقدس نشان داده اند.

,
,


رییس بسیج جامعه زنان استان یزد با یادآوری سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی در  در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و قرارگاه پدافند هوایی ارتش گفت: مردم انقلابی ایران به ویژه زنان با لبیک به مقام عظمای ولایت بار دیگر با حضور حماسی خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، پاسخ دشمنی های آمریکا را خواهند داد.

,
,


جمشیدی تصریح کرد: ملت ایران همچون دهه های گذشته موضع خود را در برابر سیاست های خصمانه آمریکای جنایتکار تغییر نمی دهند و همچنان روحیه انقلابی و استکبار ستیز خود را حفظ می کنند و پاسخ دندان شکنی به ترامپ می دهند.

,
,


وی از بانوان بسیجی و دیگر اقشار زنان متدین و انقلابی یزد دعوت کرد تا حضور خود را همچون سال های گذشته در راهپیمایی 22بهمن نشان دهند زیرا حضور زنان در صحنه در اعضای خانواده به ویژه تربیت نسل انقلابی تأثیر گذار خواهد بود.

,
,


رییس بسیج زنان استان یزد با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی بیان کرد: هر سال یکی از شهدای شاخص زن معرفی می شود و شهیده زن شاخص امسال شهیده رقیه رضایی شهیدی از قزوین است که در سال 66 توسط عوامل رژیم سعودی در مراسم برائت از مشرکین به شهادت رسید و امیدواریم زنان جامعه اسلامی ادامه دهنده راه شهدا باشند.

,
,


جمشیدی یادآور شد: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در تمام پایگاههای مقاومت بسیج خواهران سراسر استان برنامه های فرهنگی، ورزشی، نمایشگاهی، مسابقات مختلف، نشست های بصیرتی و اردوهای فرهنگی برگزار می شود.

,
,

انتهای پیام / 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه