اخبار داغ

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان:

اکران 16 فیلم در جشنواره فیلم فجر امسال/افزایش استقبال در روزهای پایانی جشنواره

اکران 16 فیلم در جشنواره فیلم فجر امسال/افزایش استقبال در روزهای پایانی جشنواره
معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از اکران 16 فیلم در جشنواره فیلم فجر از چهاردهم تا بیست ویکم بهمن ماه همزمان با استانهای دیگر، خبر داد و گفت : در روز های پایانی جشنواره شاهد استقبال بیشتری از سوی مردم هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید فروتن در گفتگو با خبر نگار صبح الوند، بیان داشت: در هر روز دو فیلم در چهار سانس 3، 5، 7و 9 شب در مجتمع شهید آوینی با پرداختن به مسائل و مشکلات  اجتماعی و دفاع مقدس و... اکران میگردد که در این دوره تعداد فیلها نسبت به دوره های قبلی بیشتر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح الوند, ،,

 

,

وی افزود: در این دوره از جشنواره سعی شده تا با تبلیغات وسیعتر مردم را به تماشای فیلمها جذب کنیم که خوشبختانه استقبال خوبی هم داشته ایم و هر چه به روزهای پایانی جشنواره نزدیک میشویم شاهد استقبال بیشترمردم هستیم.

,

 

,

مجید فروتن بیان داشت: فیلم هایی که در این دوره اکران میگردد محصول کار کارگردانهای کار اول و کارگردانهایی است که قبلا نیز  کارکرده اند.

,

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در خصوص جشنواره موسیقی که در دوازدهم و سیزدهم بهمن برگزار شده است گفت: در این جشنواره بحث رقابت تخصصی مطرح بود که استقابل مردم از آن به نحو بسیار خوب و قابل توجهی انجام شد.

,

 

,

 وی هدف از برگزاری این جشنواره را گسترش هنر بین نوجوانان و جوانان اعلام کرد و اظهار داشت: مراسم اختتامیه جشواره فیلم در تهران برگزار خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه