اخبار داغ

بیانیه مجمع بسیج شهرستان کبودراهنگ به مناسبت یوم الله 22بهمن

بیانیه مجمع بسیج شهرستان کبودراهنگ به مناسبت یوم الله 22بهمن
مجمع بسیج شهرستان کبودراهنگ با انتشار بیانیه ای خواستار شرکت بیش از پیش مردم ولایتمدار شهرستان در راهپیمایی یوم الله 22بهمن شده و این اقدام را پاسخ دندان شکنی به تهدیدات کشور آمریکا دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کورنگ ،متن کامل این بیانیه به شرح ذیر است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کورنگ ,

بسم الله الرحمن الرحیم

,

وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّه وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ

,

تقدیر الهی پیروزی مستضعفین بر مستکبران  است، خداوند اراده کرد است عصری جدیدبا نام خمینی بت شکن آغاز شود.

,

خداوند را سپاس می گوئیم  که در استمرار حرکت انبیاء و رسالت پیامبر عظیم الشأن اسلام صلی الله علیه و آله و ائمه اطهار علیهم السلام نهضت تاریخی سلاله پاکشان امام خمینی (ره) را با مقاومت جانانه مردم فداکار و ولایتمدار ایران به پیروزی رساند.

,

شکر مخصوص اوست که پاداش پیروی محض ایرانیان از ولایت فقیه و ایستادگی، شهادت طلبی، جانبازی و ایثارگری این ملت در دفاع از ارزش های الهی را ، نعمت بی بدیل رهبری امام خامنه ای عزیز و پیروزی های روزافزون قرار داد، رهبری که بدون ذره ای عقب نشینی از مبانی، نهضت را از پیچ های خطرناک، فتنه های پیچیده و بحران های بزرگ با صلابت و عزت و اقتدار عبور داده و امت اسلامی را در مسیر تعالی پیش برده است؛ به گونه ای که به دنبال پیروزی های درخشان در جهان اسلام، امروز همزمان با برگزاری عزتمندانه ی سی وهشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شاهد پیروزی های  معجزه آسای جبهه مقاومت در سایر کشورهای اسلامی هستیم .

,

22بهمن نمایش عزم و غرور ملی ما ایرانیان به جهان است در این روز بزرگ مردم سرافرازایران بار دیگر نشان خواهند داد که  هیچگاه عزت و سربلندی وسرافرازی خویش را فدای رفاه امروز و فردای خود نخواهند کرد.

,

جمعه این هفته پس از 38 سال مردم بار دیگر نشان خواهند داد این عشق به میهن، عشق به امام و انقلاب و این وفاداری به شهدا، ابدی است وریشه در جان مردم ایران دارد .

,

این هفته بار دیگر در خیابان های شهرمان بوی آزادگی وآزادی  خواهد پیچید؛ بار دیگر نوای «الله اکبر»های ملت در آسمان ایران طنین اندازه می شود و برگ زرین دیگری به افتخارات ایران اسلامی افزوده خواهد شد.

,

امروز بیش از پیش نیازمند وحدت و همدلی آحاد ملت ایران هستیم از اقشار مختلف مردم دعوت می کنیم در راه پیمایی منسجم و وحدت بخش این روز شرکت نمایند.

,

حالا دیگر چهره شیطانی آمریکا ودست نشانده هایش با اتخاذ سیاستهای خصمانه  بیشتر از گذشته عیان گردیده و دیگر لبخندهای دروغین ظاهری نیز جای خود را به پلیدی گفتار آنان در کنار زشتی رفتارشان با ملتی قهرمان و سربلند داده است مردم ایران پاسخ دندان شکن خود به این گستاخی مقامات آمریکائی و انگلیسی را با حضور گسترده در راهپیمائی 22بهمن خواهند داد .حال سوال اینجاست که پاسخ دستگاه دیپلماسی کشور به لفاظی های اخیر رئیس جمهور آمریکا ونخست وزیر انگلیس در خور شان ومنزلت مردم ایران خواهد بود یا نه؟

,

 اکنون که به لطف و عنایت خدا انقلاب شکوهمند اسلامی با رهبری مدیرانه امام خامنه ای ،انقلاب اسلامی در سطح جهان دارای عظمت وسرافرازی است ودر حال رشد وگسترش در ابعاد مختلف می باشد . ضمن شکرگزاری به درگاه حق تعالی ، با شهدای گرانقدر وامام شهدا ومقام معظم رهبری تجدید پیمان نموده واعلام می داریم در همه عرصه های نبرد با دشمنان قسم خورده انقلاب آماده ی جانفشانی هستیم

,

در پایان دفتر راهبردی سپاه ناحیه کبودرآهنگ ومجمع بسیج شهرستان از آحاد مردم شریف استان همدان ومردم شهید پرور شهرستان کبودر آهنگ دعوت می نمایدجهت پاسخگوئی به یاوه سرائی های اخیر رئیس جمهورجدید آمریکا ،مانند گذشته درراهپیمائی باشکوه 22بهمن حضوری حماسی ودشمن شکن داشته باشند وانسجام اسلامی وروحیه ی انقلابی خودرا به نمایش بگذارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه