با گذشت 5 سال از کلنگ زنی تونل قلاجه اما این طرح هنوز به بهره برداری نرسیده و جاده های حادثه خیز آن هنوز قربانی می گیرند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سایت مطلع الفجر نوشت: تونل قلاجه در شهرستان گیلانغرب یکی از تونلهای بزرگ کشور است که بهره برداری از آن می تواند در رفع نقاط حادثه خیز و مرگ آفرین گردنه نقش مهمی داشته باشد .
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مطلع الفجر,
به دلیل مسیر گردنه ای، راه نا مناسب و وجود نقاط بیشمار حادثه خیز، ظرف چند سال اخیر حوادث رانندگی در راه های گردنه، دهها نفر را به کام مرگ فرستاده و از این حیث تعلل در تزریق اعتبار لازم از سوی دولت برای تکمیل این پروژه با در نظر گرفتن شرایط نا مناسب مسیر می تواند منشاء حوادث ناگوار بیشتر باشد .
بهرهبرداری از این پروژه ضمن حذف گردنه سختگذر و راه خطر آفرین و مرگبار و پرحادثه قلاجه که ظرف سال های اخیر منشاء حوادث دلخراش و تصادفی خونین بسیاری بوده است، در دراز مدت نیز صرفهجویی در هزینه سوخت و نگهداری از گردنه سختگذر و کاهش تصادفات و تلفات رانندگی را به دنبال دارد.
کار اجرایی تونل قلاجه که یکی از زیر ساختهای حیاتی منطقه محروم گیلانغرب محسوب شده و موجب ممانعت از مرگ و میر در جاده های حادثه ساز این منطقه می شود، از تیر ماه سال ۹۰ آغاز شده که می بایست در یک پروسه 30 ماهه تکمیل و به بهره برداری می رسید اما این طرح مهم هنوز اندر خم کوچه اعتبارات قطره چکانی دولت زمین گیر شده است.
روند افتتاح گردنه قلاجه که یکی از مطالبات و بلکه نیازهای اصلی و مبرم مردم گیلانغرب و ایوان غرب در استان ایلام است در سالهای اخیر به یک شوی رسانه ای از وعده های مسئولان(1)، (2) بدل شده به نوعی این وعده های محقق نشده نارضایتی و بلکه گله مندی مردم منطقه را به بار آورده اند .
از سویی بهره برداری از تونل قلاجه نظر به وجود راه ترانزیتی کرمانشاه، گیلانغرب به بازارچه سومار میتواند چشم انداز روشنی از توسعه را برای شهرستان گیلانغرب ترسیم نماید .
گیلانغرب در غرب کرمانشاه با بیش از 72 هزار تن جمعیت، دارای 500 کیلومتر جاده است که 310 کیلومتر آن راه اصلی و 190 کیلومتر نیز راه فرعی است که حدود 15 کیلومتر این راههای حادثه خیز در گردنه قلاجه واقع است و سالانه حوادث مرگبار جاده ای بسیاری را منجر می شود
گوشه ای ازحوادث مرگبار جاده ای در گرنه قلاجه را در زیر می بینید.
(1): تونل قلاجه قبل از هفته دولت سال 95 به بهره برداری می رسد
(2): تونل قلاجه ایلام تا نیمه اول سال آینده بهره برداری می شود
به دلیل مسیر گردنه ای، راه نا مناسب و وجود نقاط بیشمار حادثه خیز، ظرف چند سال اخیر حوادث رانندگی در راه های گردنه، دهها نفر را به کام مرگ فرستاده و از این حیث تعلل در تزریق اعتبار لازم از سوی دولت برای تکمیل این پروژه با در نظر گرفتن شرایط نا مناسب مسیر می تواند منشاء حوادث ناگوار بیشتر باشد .
بهرهبرداری از این پروژه ضمن حذف گردنه سختگذر و راه خطر آفرین و مرگبار و پرحادثه قلاجه که ظرف سال های اخیر منشاء حوادث دلخراش و تصادفی خونین بسیاری بوده است، در دراز مدت نیز صرفهجویی در هزینه سوخت و نگهداری از گردنه سختگذر و کاهش تصادفات و تلفات رانندگی را به دنبال دارد.
کار اجرایی تونل قلاجه که یکی از زیر ساختهای حیاتی منطقه محروم گیلانغرب محسوب شده و موجب ممانعت از مرگ و میر در جاده های حادثه ساز این منطقه می شود، از تیر ماه سال ۹۰ آغاز شده که می بایست در یک پروسه 30 ماهه تکمیل و به بهره برداری می رسید اما این طرح مهم هنوز اندر خم کوچه اعتبارات قطره چکانی دولت زمین گیر شده است.
روند افتتاح گردنه قلاجه که یکی از مطالبات و بلکه نیازهای اصلی و مبرم مردم گیلانغرب و ایوان غرب در استان ایلام است در سالهای اخیر به یک شوی رسانه ای از وعده های مسئولان(1)، (2) بدل شده به نوعی این وعده های محقق نشده نارضایتی و بلکه گله مندی مردم منطقه را به بار آورده اند .
از سویی بهره برداری از تونل قلاجه نظر به وجود راه ترانزیتی کرمانشاه، گیلانغرب به بازارچه سومار میتواند چشم انداز روشنی از توسعه را برای شهرستان گیلانغرب ترسیم نماید .
گیلانغرب در غرب کرمانشاه با بیش از 72 هزار تن جمعیت، دارای 500 کیلومتر جاده است که 310 کیلومتر آن راه اصلی و 190 کیلومتر نیز راه فرعی است که حدود 15 کیلومتر این راههای حادثه خیز در گردنه قلاجه واقع است و سالانه حوادث مرگبار جاده ای بسیاری را منجر می شود
گوشه ای ازحوادث مرگبار جاده ای در گرنه قلاجه را در زیر می بینید.
(1): تونل قلاجه قبل از هفته دولت سال 95 به بهره برداری می رسد
(2): تونل قلاجه ایلام تا نیمه اول سال آینده بهره برداری می شود
به دلیل مسیر گردنه ای، راه نا مناسب و وجود نقاط بیشمار حادثه خیز، ظرف چند سال اخیر حوادث رانندگی در راه های گردنه، دهها نفر را به کام مرگ فرستاده و از این حیث تعلل در تزریق اعتبار لازم از سوی دولت برای تکمیل این پروژه با در نظر گرفتن شرایط نا مناسب مسیر می تواند منشاء حوادث ناگوار بیشتر باشد .
بهرهبرداری از این پروژه ضمن حذف گردنه سختگذر و راه خطر آفرین و مرگبار و پرحادثه قلاجه که ظرف سال های اخیر منشاء حوادث دلخراش و تصادفی خونین بسیاری بوده است، در دراز مدت نیز صرفهجویی در هزینه سوخت و نگهداری از گردنه سختگذر و کاهش تصادفات و تلفات رانندگی را به دنبال دارد.
کار اجرایی تونل قلاجه که یکی از زیر ساختهای حیاتی منطقه محروم گیلانغرب محسوب شده و موجب ممانعت از مرگ و میر در جاده های حادثه ساز این منطقه می شود، از تیر ماه سال ۹۰ آغاز شده که می بایست در یک پروسه 30 ماهه تکمیل و به بهره برداری می رسید اما این طرح مهم هنوز اندر خم کوچه اعتبارات قطره چکانی دولت زمین گیر شده است.
روند افتتاح گردنه قلاجه که یکی از مطالبات و بلکه نیازهای اصلی و مبرم مردم گیلانغرب و ایوان غرب در استان ایلام است در سالهای اخیر به یک شوی رسانه ای از وعده های مسئولان(1)، (2) بدل شده به نوعی این وعده های محقق نشده نارضایتی و بلکه گله مندی مردم منطقه را به بار آورده اند .
از سویی بهره برداری از تونل قلاجه نظر به وجود راه ترانزیتی کرمانشاه، گیلانغرب به بازارچه سومار میتواند چشم انداز روشنی از توسعه را برای شهرستان گیلانغرب ترسیم نماید .
گیلانغرب در غرب کرمانشاه با بیش از 72 هزار تن جمعیت، دارای 500 کیلومتر جاده است که 310 کیلومتر آن راه اصلی و 190 کیلومتر نیز راه فرعی است که حدود 15 کیلومتر این راههای حادثه خیز در گردنه قلاجه واقع است و سالانه حوادث مرگبار جاده ای بسیاری را منجر می شود
گوشه ای ازحوادث مرگبار جاده ای در گرنه قلاجه را در زیر می بینید.
(1): تونل قلاجه قبل از هفته دولت سال 95 به بهره برداری می رسد
(2): تونل قلاجه ایلام تا نیمه اول سال آینده بهره برداری می شود
به دلیل مسیر گردنه ای، راه نا مناسب و وجود نقاط بیشمار حادثه خیز، ظرف چند سال اخیر حوادث رانندگی در راه های گردنه، دهها نفر را به کام مرگ فرستاده و از این حیث تعلل در تزریق اعتبار لازم از سوی دولت برای تکمیل این پروژه با در نظر گرفتن شرایط نا مناسب مسیر می تواند منشاء حوادث ناگوار بیشتر باشد .
بهرهبرداری از این پروژه ضمن حذف گردنه سختگذر و راه خطر آفرین و مرگبار و پرحادثه قلاجه که ظرف سال های اخیر منشاء حوادث دلخراش و تصادفی خونین بسیاری بوده است، در دراز مدت نیز صرفهجویی در هزینه سوخت و نگهداری از گردنه سختگذر و کاهش تصادفات و تلفات رانندگی را به دنبال دارد.
کار اجرایی تونل قلاجه که یکی از زیر ساختهای حیاتی منطقه محروم گیلانغرب محسوب شده و موجب ممانعت از مرگ و میر در جاده های حادثه ساز این منطقه می شود، از تیر ماه سال ۹۰ آغاز شده که می بایست در یک پروسه 30 ماهه تکمیل و به بهره برداری می رسید اما این طرح مهم هنوز اندر خم کوچه اعتبارات قطره چکانی دولت زمین گیر شده است.
روند افتتاح گردنه قلاجه که یکی از مطالبات و بلکه نیازهای اصلی و مبرم مردم گیلانغرب و ایوان غرب در استان ایلام است در سالهای اخیر به یک شوی رسانه ای از وعده های مسئولان(1)، (2) بدل شده به نوعی این وعده های محقق نشده نارضایتی و بلکه گله مندی مردم منطقه را به بار آورده اند .
از سویی بهره برداری از تونل قلاجه نظر به وجود راه ترانزیتی کرمانشاه، گیلانغرب به بازارچه سومار میتواند چشم انداز روشنی از توسعه را برای شهرستان گیلانغرب ترسیم نماید .
گیلانغرب در غرب کرمانشاه با بیش از 72 هزار تن جمعیت، دارای 500 کیلومتر جاده است که 310 کیلومتر آن راه اصلی و 190 کیلومتر نیز راه فرعی است که حدود 15 کیلومتر این راههای حادثه خیز در گردنه قلاجه واقع است و سالانه حوادث مرگبار جاده ای بسیاری را منجر می شود
گوشه ای ازحوادث مرگبار جاده ای در گرنه قلاجه را در زیر می بینید.
(1): تونل قلاجه قبل از هفته دولت سال 95 به بهره برداری می رسد
(2): تونل قلاجه ایلام تا نیمه اول سال آینده بهره برداری می شود
به دلیل مسیر گردنه ای، راه نا مناسب و وجود نقاط بیشمار حادثه خیز، ظرف چند سال اخیر حوادث رانندگی در راه های گردنه، دهها نفر را به کام مرگ فرستاده و از این حیث تعلل در تزریق اعتبار لازم از سوی دولت برای تکمیل این پروژه با در نظر گرفتن شرایط نا مناسب مسیر می تواند منشاء حوادث ناگوار بیشتر باشد .
بهرهبرداری از این پروژه ضمن حذف گردنه سختگذر و راه خطر آفرین و مرگبار و پرحادثه قلاجه که ظرف سال های اخیر منشاء حوادث دلخراش و تصادفی خونین بسیاری بوده است، در دراز مدت نیز صرفهجویی در هزینه سوخت و نگهداری از گردنه سختگذر و کاهش تصادفات و تلفات رانندگی را به دنبال دارد.
کار اجرایی تونل قلاجه که یکی از زیر ساختهای حیاتی منطقه محروم گیلانغرب محسوب شده و موجب ممانعت از مرگ و میر در جاده های حادثه ساز این منطقه می شود، از تیر ماه سال ۹۰ آغاز شده که می بایست در یک پروسه 30 ماهه تکمیل و به بهره برداری می رسید اما این طرح مهم هنوز اندر خم کوچه اعتبارات قطره چکانی دولت زمین گیر شده است.
روند افتتاح گردنه قلاجه که یکی از مطالبات و بلکه نیازهای اصلی و مبرم مردم گیلانغرب و ایوان غرب در استان ایلام است در سالهای اخیر به یک شوی رسانه ای از وعده های مسئولان(1)، (2) بدل شده به نوعی این وعده های محقق نشده نارضایتی و بلکه گله مندی مردم منطقه را به بار آورده اند .
از سویی بهره برداری از تونل قلاجه نظر به وجود راه ترانزیتی کرمانشاه، گیلانغرب به بازارچه سومار میتواند چشم انداز روشنی از توسعه را برای شهرستان گیلانغرب ترسیم نماید .
گیلانغرب در غرب کرمانشاه با بیش از 72 هزار تن جمعیت، دارای 500 کیلومتر جاده است که 310 کیلومتر آن راه اصلی و 190 کیلومتر نیز راه فرعی است که حدود 15 کیلومتر این راههای حادثه خیز در گردنه قلاجه واقع است و سالانه حوادث مرگبار جاده ای بسیاری را منجر می شود
گوشه ای ازحوادث مرگبار جاده ای در گرنه قلاجه را در زیر می بینید.
(1): تونل قلاجه قبل از هفته دولت سال 95 به بهره برداری می رسد
(2): تونل قلاجه ایلام تا نیمه اول سال آینده بهره برداری می شود
به دلیل مسیر گردنه ای، راه نا مناسب و وجود نقاط بیشمار حادثه خیز، ظرف چند سال اخیر حوادث رانندگی در راه های گردنه، دهها نفر را به کام مرگ فرستاده و از این حیث تعلل در تزریق اعتبار لازم از سوی دولت برای تکمیل این پروژه با در نظر گرفتن شرایط نا مناسب مسیر می تواند منشاء حوادث ناگوار بیشتر باشد .
بهرهبرداری از این پروژه ضمن حذف گردنه سختگذر و راه خطر آفرین و مرگبار و پرحادثه قلاجه که ظرف سال های اخیر منشاء حوادث دلخراش و تصادفی خونین بسیاری بوده است، در دراز مدت نیز صرفهجویی در هزینه سوخت و نگهداری از گردنه سختگذر و کاهش تصادفات و تلفات رانندگی را به دنبال دارد.
کار اجرایی تونل قلاجه که یکی از زیر ساختهای حیاتی منطقه محروم گیلانغرب محسوب شده و موجب ممانعت از مرگ و میر در جاده های حادثه ساز این منطقه می شود، از تیر ماه سال ۹۰ آغاز شده که می بایست در یک پروسه 30 ماهه تکمیل و به بهره برداری می رسید اما این طرح مهم هنوز اندر خم کوچه اعتبارات قطره چکانی دولت زمین گیر شده است.
روند افتتاح گردنه قلاجه که یکی از مطالبات و بلکه نیازهای اصلی و مبرم مردم گیلانغرب و ایوان غرب در استان ایلام است در سالهای اخیر به یک شوی رسانه ای از وعده های مسئولان(1)، (2) بدل شده به نوعی این وعده های محقق نشده نارضایتی و بلکه گله مندی مردم منطقه را به بار آورده اند .
از سویی بهره برداری از تونل قلاجه نظر به وجود راه ترانزیتی کرمانشاه، گیلانغرب به بازارچه سومار میتواند چشم انداز روشنی از توسعه را برای شهرستان گیلانغرب ترسیم نماید .
گیلانغرب در غرب کرمانشاه با بیش از 72 هزار تن جمعیت، دارای 500 کیلومتر جاده است که 310 کیلومتر آن راه اصلی و 190 کیلومتر نیز راه فرعی است که حدود 15 کیلومتر این راههای حادثه خیز در گردنه قلاجه واقع است و سالانه حوادث مرگبار جاده ای بسیاری را منجر می شود
گوشه ای ازحوادث مرگبار جاده ای در گرنه قلاجه را در زیر می بینید.
(1): تونل قلاجه قبل از هفته دولت سال 95 به بهره برداری می رسد
(2): تونل قلاجه ایلام تا نیمه اول سال آینده بهره برداری می شود
,
به دلیل مسیر گردنه ای، راه نا مناسب و وجود نقاط بیشمار حادثه خیز، ظرف چند سال اخیر حوادث رانندگی در راه های گردنه، دهها نفر را به کام مرگ فرستاده و از این حیث تعلل در تزریق اعتبار لازم از سوی دولت برای تکمیل این پروژه با در نظر گرفتن شرایط نا مناسب مسیر می تواند منشاء حوادث ناگوار بیشتر باشد .
,,
بهرهبرداری از این پروژه ضمن حذف گردنه سختگذر و راه خطر آفرین و مرگبار و پرحادثه قلاجه که ظرف سال های اخیر منشاء حوادث دلخراش و تصادفی خونین بسیاری بوده است، در دراز مدت نیز صرفهجویی در هزینه سوخت و نگهداری از گردنه سختگذر و کاهش تصادفات و تلفات رانندگی را به دنبال دارد.
,,
کار اجرایی تونل قلاجه که یکی از زیر ساختهای حیاتی منطقه محروم گیلانغرب محسوب شده و موجب ممانعت از مرگ و میر در جاده های حادثه ساز این منطقه می شود، از تیر ماه سال ۹۰ آغاز شده که می بایست در یک پروسه 30 ماهه تکمیل و به بهره برداری می رسید اما این طرح مهم هنوز اندر خم کوچه اعتبارات قطره چکانی دولت زمین گیر شده است.
,,
روند افتتاح گردنه قلاجه که یکی از مطالبات و بلکه نیازهای اصلی و مبرم مردم گیلانغرب و ایوان غرب در استان ایلام است در سالهای اخیر به یک شوی رسانه ای از وعده های مسئولان(1)، (2) بدل شده به نوعی این وعده های محقق نشده نارضایتی و بلکه گله مندی مردم منطقه را به بار آورده اند .
,,
از سویی بهره برداری از تونل قلاجه نظر به وجود راه ترانزیتی کرمانشاه، گیلانغرب به بازارچه سومار میتواند چشم انداز روشنی از توسعه را برای شهرستان گیلانغرب ترسیم نماید .
,,
گیلانغرب در غرب کرمانشاه با بیش از 72 هزار تن جمعیت، دارای 500 کیلومتر جاده است که 310 کیلومتر آن راه اصلی و 190 کیلومتر نیز راه فرعی است که حدود 15 کیلومتر این راههای حادثه خیز در گردنه قلاجه واقع است و سالانه حوادث مرگبار جاده ای بسیاری را منجر می شود
,,
گوشه ای ازحوادث مرگبار جاده ای در گرنه قلاجه را در زیر می بینید.
,,
,
(1): تونل قلاجه قبل از هفته دولت سال 95 به بهره برداری می رسد
, تونل قلاجه قبل از هفته دولت سال 95 به بهره برداری می رسد,,
(2): تونل قلاجه ایلام تا نیمه اول سال آینده بهره برداری می شود
, تونل قلاجه ایلام تا نیمه اول سال آینده بهره برداری می شود ,]
ارسال دیدگاه