اخبار داغ

قلاجه در نبود تونل همچنان قربانی می گیرد/ تبعات عدم توجه دولت به تکمیل یک پروژه 5 ساله + تصاویر

قلاجه در نبود تونل همچنان قربانی می گیرد/ تبعات عدم توجه دولت به تکمیل یک پروژه 5 ساله + تصاویر
با گذشت 5 سال از کلنگ زنی تونل قلاجه اما این طرح هنوز به بهره برداری نرسیده و جاده های حادثه خیز آن هنوز قربانی می گیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سایت مطلع الفجر نوشت: تونل قلاجه در شهرستان گیلانغرب  یکی از تونل‌های بزرگ کشور است که بهره برداری از آن  می تواند  در رفع نقاط حادثه خیز و مرگ آفرین گردنه نقش مهمی داشته باشد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مطلع الفجر,

 

به دلیل مسیر گردنه ای، راه نا مناسب و وجود نقاط بیشمار حادثه خیز، ظرف چند سال اخیر حوادث رانندگی در راه های گردنه، دهها نفر را به کام مرگ فرستاده و از این حیث تعلل در تزریق اعتبار لازم از سوی دولت برای تکمیل این پروژه با در نظر گرفتن شرایط نا مناسب مسیر می تواند منشاء حوادث ناگوار بیشتر باشد .

 

بهره‌برداری از این پروژه ضمن حذف گردنه سخت‌گذر و راه خطر آفرین  و مرگبار و پرحادثه قلاجه که ظرف سال های اخیر منشاء حوادث دلخراش و تصادفی خونین بسیاری بوده است، در دراز مدت نیز صرفه‌جویی در هزینه سوخت و نگهداری از گردنه سخت‌گذر و کاهش تصادفات و تلفات رانندگی را به دنبال دارد.

 

کار اجرایی تونل قلاجه که یکی از زیر ساختهای حیاتی منطقه محروم گیلانغرب محسوب شده و موجب ممانعت از مرگ و میر در جاده های حادثه ساز این منطقه می شود، از تیر ماه سال ۹۰ آغاز شده  که  می بایست در یک پروسه 30 ماهه تکمیل و به بهره برداری می رسید  اما  این طرح  مهم هنوز اندر  خم کوچه  اعتبارات قطره چکانی دولت زمین گیر شده است.

 

روند افتتاح گردنه قلاجه که یکی از مطالبات و بلکه نیازهای اصلی و  مبرم مردم  گیلانغرب و ایوان غرب در استان ایلام  است در سالهای اخیر به یک شوی رسانه ای از وعده های مسئولان(1)، (2) بدل شده به نوعی این وعده های محقق نشده نارضایتی و بلکه گله مندی مردم منطقه را به بار آورده اند .

 

از سویی بهره برداری از  تونل قلاجه نظر به وجود راه ترانزیتی  کرمانشاه، گیلانغرب  به بازارچه سومار میتواند چشم انداز روشنی از توسعه را برای شهرستان گیلانغرب ترسیم نماید .

 

گیلانغرب در غرب کرمانشاه با بیش از 72 هزار تن جمعیت، دارای 500 کیلومتر جاده است که 310 کیلومتر آن راه اصلی و 190 کیلومتر نیز راه فرعی است که حدود 15 کیلومتر این راههای حادثه خیز در گردنه قلاجه واقع است و سالانه حوادث مرگبار جاده ای بسیاری  را منجر می شود

 

گوشه ای ازحوادث مرگبار جاده ای در گرنه قلاجه را در زیر می بینید.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

(1):  تونل قلاجه قبل از هفته دولت سال 95 به بهره برداری می رسد

 

(2): تونل قلاجه ایلام تا نیمه اول سال آینده بهره برداری می شود

 
,

 

به دلیل مسیر گردنه ای، راه نا مناسب و وجود نقاط بیشمار حادثه خیز، ظرف چند سال اخیر حوادث رانندگی در راه های گردنه، دهها نفر را به کام مرگ فرستاده و از این حیث تعلل در تزریق اعتبار لازم از سوی دولت برای تکمیل این پروژه با در نظر گرفتن شرایط نا مناسب مسیر می تواند منشاء حوادث ناگوار بیشتر باشد .

 

بهره‌برداری از این پروژه ضمن حذف گردنه سخت‌گذر و راه خطر آفرین  و مرگبار و پرحادثه قلاجه که ظرف سال های اخیر منشاء حوادث دلخراش و تصادفی خونین بسیاری بوده است، در دراز مدت نیز صرفه‌جویی در هزینه سوخت و نگهداری از گردنه سخت‌گذر و کاهش تصادفات و تلفات رانندگی را به دنبال دارد.

 

کار اجرایی تونل قلاجه که یکی از زیر ساختهای حیاتی منطقه محروم گیلانغرب محسوب شده و موجب ممانعت از مرگ و میر در جاده های حادثه ساز این منطقه می شود، از تیر ماه سال ۹۰ آغاز شده  که  می بایست در یک پروسه 30 ماهه تکمیل و به بهره برداری می رسید  اما  این طرح  مهم هنوز اندر  خم کوچه  اعتبارات قطره چکانی دولت زمین گیر شده است.

 

روند افتتاح گردنه قلاجه که یکی از مطالبات و بلکه نیازهای اصلی و  مبرم مردم  گیلانغرب و ایوان غرب در استان ایلام  است در سالهای اخیر به یک شوی رسانه ای از وعده های مسئولان(1)، (2) بدل شده به نوعی این وعده های محقق نشده نارضایتی و بلکه گله مندی مردم منطقه را به بار آورده اند .

 

از سویی بهره برداری از  تونل قلاجه نظر به وجود راه ترانزیتی  کرمانشاه، گیلانغرب  به بازارچه سومار میتواند چشم انداز روشنی از توسعه را برای شهرستان گیلانغرب ترسیم نماید .

 

گیلانغرب در غرب کرمانشاه با بیش از 72 هزار تن جمعیت، دارای 500 کیلومتر جاده است که 310 کیلومتر آن راه اصلی و 190 کیلومتر نیز راه فرعی است که حدود 15 کیلومتر این راههای حادثه خیز در گردنه قلاجه واقع است و سالانه حوادث مرگبار جاده ای بسیاری  را منجر می شود

 

گوشه ای ازحوادث مرگبار جاده ای در گرنه قلاجه را در زیر می بینید.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

(1):  تونل قلاجه قبل از هفته دولت سال 95 به بهره برداری می رسد

 

(2): تونل قلاجه ایلام تا نیمه اول سال آینده بهره برداری می شود

 
,

 

به دلیل مسیر گردنه ای، راه نا مناسب و وجود نقاط بیشمار حادثه خیز، ظرف چند سال اخیر حوادث رانندگی در راه های گردنه، دهها نفر را به کام مرگ فرستاده و از این حیث تعلل در تزریق اعتبار لازم از سوی دولت برای تکمیل این پروژه با در نظر گرفتن شرایط نا مناسب مسیر می تواند منشاء حوادث ناگوار بیشتر باشد .

 

بهره‌برداری از این پروژه ضمن حذف گردنه سخت‌گذر و راه خطر آفرین  و مرگبار و پرحادثه قلاجه که ظرف سال های اخیر منشاء حوادث دلخراش و تصادفی خونین بسیاری بوده است، در دراز مدت نیز صرفه‌جویی در هزینه سوخت و نگهداری از گردنه سخت‌گذر و کاهش تصادفات و تلفات رانندگی را به دنبال دارد.

 

کار اجرایی تونل قلاجه که یکی از زیر ساختهای حیاتی منطقه محروم گیلانغرب محسوب شده و موجب ممانعت از مرگ و میر در جاده های حادثه ساز این منطقه می شود، از تیر ماه سال ۹۰ آغاز شده  که  می بایست در یک پروسه 30 ماهه تکمیل و به بهره برداری می رسید  اما  این طرح  مهم هنوز اندر  خم کوچه  اعتبارات قطره چکانی دولت زمین گیر شده است.

 

روند افتتاح گردنه قلاجه که یکی از مطالبات و بلکه نیازهای اصلی و  مبرم مردم  گیلانغرب و ایوان غرب در استان ایلام  است در سالهای اخیر به یک شوی رسانه ای از وعده های مسئولان(1)، (2) بدل شده به نوعی این وعده های محقق نشده نارضایتی و بلکه گله مندی مردم منطقه را به بار آورده اند .

 

از سویی بهره برداری از  تونل قلاجه نظر به وجود راه ترانزیتی  کرمانشاه، گیلانغرب  به بازارچه سومار میتواند چشم انداز روشنی از توسعه را برای شهرستان گیلانغرب ترسیم نماید .

 

گیلانغرب در غرب کرمانشاه با بیش از 72 هزار تن جمعیت، دارای 500 کیلومتر جاده است که 310 کیلومتر آن راه اصلی و 190 کیلومتر نیز راه فرعی است که حدود 15 کیلومتر این راههای حادثه خیز در گردنه قلاجه واقع است و سالانه حوادث مرگبار جاده ای بسیاری  را منجر می شود

 

گوشه ای ازحوادث مرگبار جاده ای در گرنه قلاجه را در زیر می بینید.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

(1):  تونل قلاجه قبل از هفته دولت سال 95 به بهره برداری می رسد

 

(2): تونل قلاجه ایلام تا نیمه اول سال آینده بهره برداری می شود

 
,

 

به دلیل مسیر گردنه ای، راه نا مناسب و وجود نقاط بیشمار حادثه خیز، ظرف چند سال اخیر حوادث رانندگی در راه های گردنه، دهها نفر را به کام مرگ فرستاده و از این حیث تعلل در تزریق اعتبار لازم از سوی دولت برای تکمیل این پروژه با در نظر گرفتن شرایط نا مناسب مسیر می تواند منشاء حوادث ناگوار بیشتر باشد .

 

بهره‌برداری از این پروژه ضمن حذف گردنه سخت‌گذر و راه خطر آفرین  و مرگبار و پرحادثه قلاجه که ظرف سال های اخیر منشاء حوادث دلخراش و تصادفی خونین بسیاری بوده است، در دراز مدت نیز صرفه‌جویی در هزینه سوخت و نگهداری از گردنه سخت‌گذر و کاهش تصادفات و تلفات رانندگی را به دنبال دارد.

 

کار اجرایی تونل قلاجه که یکی از زیر ساختهای حیاتی منطقه محروم گیلانغرب محسوب شده و موجب ممانعت از مرگ و میر در جاده های حادثه ساز این منطقه می شود، از تیر ماه سال ۹۰ آغاز شده  که  می بایست در یک پروسه 30 ماهه تکمیل و به بهره برداری می رسید  اما  این طرح  مهم هنوز اندر  خم کوچه  اعتبارات قطره چکانی دولت زمین گیر شده است.

 

روند افتتاح گردنه قلاجه که یکی از مطالبات و بلکه نیازهای اصلی و  مبرم مردم  گیلانغرب و ایوان غرب در استان ایلام  است در سالهای اخیر به یک شوی رسانه ای از وعده های مسئولان(1)، (2) بدل شده به نوعی این وعده های محقق نشده نارضایتی و بلکه گله مندی مردم منطقه را به بار آورده اند .

 

از سویی بهره برداری از  تونل قلاجه نظر به وجود راه ترانزیتی  کرمانشاه، گیلانغرب  به بازارچه سومار میتواند چشم انداز روشنی از توسعه را برای شهرستان گیلانغرب ترسیم نماید .

 

گیلانغرب در غرب کرمانشاه با بیش از 72 هزار تن جمعیت، دارای 500 کیلومتر جاده است که 310 کیلومتر آن راه اصلی و 190 کیلومتر نیز راه فرعی است که حدود 15 کیلومتر این راههای حادثه خیز در گردنه قلاجه واقع است و سالانه حوادث مرگبار جاده ای بسیاری  را منجر می شود

 

گوشه ای ازحوادث مرگبار جاده ای در گرنه قلاجه را در زیر می بینید.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

(1):  تونل قلاجه قبل از هفته دولت سال 95 به بهره برداری می رسد

 

(2): تونل قلاجه ایلام تا نیمه اول سال آینده بهره برداری می شود

 
,

 

به دلیل مسیر گردنه ای، راه نا مناسب و وجود نقاط بیشمار حادثه خیز، ظرف چند سال اخیر حوادث رانندگی در راه های گردنه، دهها نفر را به کام مرگ فرستاده و از این حیث تعلل در تزریق اعتبار لازم از سوی دولت برای تکمیل این پروژه با در نظر گرفتن شرایط نا مناسب مسیر می تواند منشاء حوادث ناگوار بیشتر باشد .

 

بهره‌برداری از این پروژه ضمن حذف گردنه سخت‌گذر و راه خطر آفرین  و مرگبار و پرحادثه قلاجه که ظرف سال های اخیر منشاء حوادث دلخراش و تصادفی خونین بسیاری بوده است، در دراز مدت نیز صرفه‌جویی در هزینه سوخت و نگهداری از گردنه سخت‌گذر و کاهش تصادفات و تلفات رانندگی را به دنبال دارد.

 

کار اجرایی تونل قلاجه که یکی از زیر ساختهای حیاتی منطقه محروم گیلانغرب محسوب شده و موجب ممانعت از مرگ و میر در جاده های حادثه ساز این منطقه می شود، از تیر ماه سال ۹۰ آغاز شده  که  می بایست در یک پروسه 30 ماهه تکمیل و به بهره برداری می رسید  اما  این طرح  مهم هنوز اندر  خم کوچه  اعتبارات قطره چکانی دولت زمین گیر شده است.

 

روند افتتاح گردنه قلاجه که یکی از مطالبات و بلکه نیازهای اصلی و  مبرم مردم  گیلانغرب و ایوان غرب در استان ایلام  است در سالهای اخیر به یک شوی رسانه ای از وعده های مسئولان(1)، (2) بدل شده به نوعی این وعده های محقق نشده نارضایتی و بلکه گله مندی مردم منطقه را به بار آورده اند .

 

از سویی بهره برداری از  تونل قلاجه نظر به وجود راه ترانزیتی  کرمانشاه، گیلانغرب  به بازارچه سومار میتواند چشم انداز روشنی از توسعه را برای شهرستان گیلانغرب ترسیم نماید .

 

گیلانغرب در غرب کرمانشاه با بیش از 72 هزار تن جمعیت، دارای 500 کیلومتر جاده است که 310 کیلومتر آن راه اصلی و 190 کیلومتر نیز راه فرعی است که حدود 15 کیلومتر این راههای حادثه خیز در گردنه قلاجه واقع است و سالانه حوادث مرگبار جاده ای بسیاری  را منجر می شود

 

گوشه ای ازحوادث مرگبار جاده ای در گرنه قلاجه را در زیر می بینید.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

(1):  تونل قلاجه قبل از هفته دولت سال 95 به بهره برداری می رسد

 

(2): تونل قلاجه ایلام تا نیمه اول سال آینده بهره برداری می شود

 
,

 

به دلیل مسیر گردنه ای، راه نا مناسب و وجود نقاط بیشمار حادثه خیز، ظرف چند سال اخیر حوادث رانندگی در راه های گردنه، دهها نفر را به کام مرگ فرستاده و از این حیث تعلل در تزریق اعتبار لازم از سوی دولت برای تکمیل این پروژه با در نظر گرفتن شرایط نا مناسب مسیر می تواند منشاء حوادث ناگوار بیشتر باشد .

 

بهره‌برداری از این پروژه ضمن حذف گردنه سخت‌گذر و راه خطر آفرین  و مرگبار و پرحادثه قلاجه که ظرف سال های اخیر منشاء حوادث دلخراش و تصادفی خونین بسیاری بوده است، در دراز مدت نیز صرفه‌جویی در هزینه سوخت و نگهداری از گردنه سخت‌گذر و کاهش تصادفات و تلفات رانندگی را به دنبال دارد.

 

کار اجرایی تونل قلاجه که یکی از زیر ساختهای حیاتی منطقه محروم گیلانغرب محسوب شده و موجب ممانعت از مرگ و میر در جاده های حادثه ساز این منطقه می شود، از تیر ماه سال ۹۰ آغاز شده  که  می بایست در یک پروسه 30 ماهه تکمیل و به بهره برداری می رسید  اما  این طرح  مهم هنوز اندر  خم کوچه  اعتبارات قطره چکانی دولت زمین گیر شده است.

 

روند افتتاح گردنه قلاجه که یکی از مطالبات و بلکه نیازهای اصلی و  مبرم مردم  گیلانغرب و ایوان غرب در استان ایلام  است در سالهای اخیر به یک شوی رسانه ای از وعده های مسئولان(1)، (2) بدل شده به نوعی این وعده های محقق نشده نارضایتی و بلکه گله مندی مردم منطقه را به بار آورده اند .

 

از سویی بهره برداری از  تونل قلاجه نظر به وجود راه ترانزیتی  کرمانشاه، گیلانغرب  به بازارچه سومار میتواند چشم انداز روشنی از توسعه را برای شهرستان گیلانغرب ترسیم نماید .

 

گیلانغرب در غرب کرمانشاه با بیش از 72 هزار تن جمعیت، دارای 500 کیلومتر جاده است که 310 کیلومتر آن راه اصلی و 190 کیلومتر نیز راه فرعی است که حدود 15 کیلومتر این راههای حادثه خیز در گردنه قلاجه واقع است و سالانه حوادث مرگبار جاده ای بسیاری  را منجر می شود

 

گوشه ای ازحوادث مرگبار جاده ای در گرنه قلاجه را در زیر می بینید.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

(1):  تونل قلاجه قبل از هفته دولت سال 95 به بهره برداری می رسد

 

(2): تونل قلاجه ایلام تا نیمه اول سال آینده بهره برداری می شود

,

 

,

به دلیل مسیر گردنه ای، راه نا مناسب و وجود نقاط بیشمار حادثه خیز، ظرف چند سال اخیر حوادث رانندگی در راه های گردنه، دهها نفر را به کام مرگ فرستاده و از این حیث تعلل در تزریق اعتبار لازم از سوی دولت برای تکمیل این پروژه با در نظر گرفتن شرایط نا مناسب مسیر می تواند منشاء حوادث ناگوار بیشتر باشد .

,

 

,

بهره‌برداری از این پروژه ضمن حذف گردنه سخت‌گذر و راه خطر آفرین  و مرگبار و پرحادثه قلاجه که ظرف سال های اخیر منشاء حوادث دلخراش و تصادفی خونین بسیاری بوده است، در دراز مدت نیز صرفه‌جویی در هزینه سوخت و نگهداری از گردنه سخت‌گذر و کاهش تصادفات و تلفات رانندگی را به دنبال دارد.

,

 

,

کار اجرایی تونل قلاجه که یکی از زیر ساختهای حیاتی منطقه محروم گیلانغرب محسوب شده و موجب ممانعت از مرگ و میر در جاده های حادثه ساز این منطقه می شود، از تیر ماه سال ۹۰ آغاز شده  که  می بایست در یک پروسه 30 ماهه تکمیل و به بهره برداری می رسید  اما  این طرح  مهم هنوز اندر  خم کوچه  اعتبارات قطره چکانی دولت زمین گیر شده است.

,

 

,

روند افتتاح گردنه قلاجه که یکی از مطالبات و بلکه نیازهای اصلی و  مبرم مردم  گیلانغرب و ایوان غرب در استان ایلام  است در سالهای اخیر به یک شوی رسانه ای از وعده های مسئولان(1)، (2) بدل شده به نوعی این وعده های محقق نشده نارضایتی و بلکه گله مندی مردم منطقه را به بار آورده اند .

,

 

,

از سویی بهره برداری از  تونل قلاجه نظر به وجود راه ترانزیتی  کرمانشاه، گیلانغرب  به بازارچه سومار میتواند چشم انداز روشنی از توسعه را برای شهرستان گیلانغرب ترسیم نماید .

,

 

,

گیلانغرب در غرب کرمانشاه با بیش از 72 هزار تن جمعیت، دارای 500 کیلومتر جاده است که 310 کیلومتر آن راه اصلی و 190 کیلومتر نیز راه فرعی است که حدود 15 کیلومتر این راههای حادثه خیز در گردنه قلاجه واقع است و سالانه حوادث مرگبار جاده ای بسیاری  را منجر می شود

,

 

,

گوشه ای ازحوادث مرگبار جاده ای در گرنه قلاجه را در زیر می بینید.

,

 

,
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
,
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
,
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
,
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
,
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,

 

,

(1):  تونل قلاجه قبل از هفته دولت سال 95 به بهره برداری می رسد

,  تونل قلاجه قبل از هفته دولت سال 95 به بهره برداری می رسد,

 

,

(2): تونل قلاجه ایلام تا نیمه اول سال آینده بهره برداری می شود

, تونل قلاجه ایلام تا نیمه اول سال آینده بهره برداری می شود ,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه