اخبار داغ

در همایش پدافند غیرعامل مطرح شد؛

افشای مافیای عضویت ایران در باشگاه تراریخته دنیا/ ۱۷ سپتامبر روز رسوایی آمریکا

افشای مافیای عضویت ایران در باشگاه تراریخته دنیا/ ۱۷ سپتامبر روز رسوایی آمریکا
یک کارشناس تهدیدات بیوتکنولوژی گفت: محصولات تراریخته وارداتی ایران بیماری‌های جدیدی را از سرطان‌های مهلک تا غیرفعال شدن سیستم ایمنی بدن را به همراه دارند و مافیای ایران در مسند قدرت از آن حمایت می‌کند درحالی‌که سرقت‌های ژنتیکی هم رو به افزایش است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پرستوها، پرفسور علی کرمی عضو هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله در همایش پدافند غیرعامل  صبح امروز در مشهد اظهار داشت: بزرگ‌ترین منبع اطلاع‌رسانی گیاهان تراریخته اعلام می‌کند در سال 2002 تا 2006 یک‌میلیون و 300 هزار هکتار از مزارع برنج کشور ایران تراریخته است و سندی از این آمار را از داخل ایران دریافت کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پرستوها,

وی تصریح کرد: هدف کسی که آمار تراریخته ایران را بالا می‌برد، بردن ایران به باشگاه تراریخته دنیا است همان‌گونه که می خواستند ایران در باشگاه هسته‌ای ایران قرار بگیرد و نتیجه این بود که اروپا هیچ محصولی را از ما نمی‌خرید.

,

کرمی ادامه داد: در مقاله‌ای بیش از 1500 صفحه از مونساتو اعلام‌شده است ذرت تراریخته باعث غیرفعال شدن سیستم ایمنی بدن می‌شود.

,

این متخصص علوم بیوتکنولوژی بیان داشت: در بدن ما 1000 سلول سرطانی هر دقیقه تولید می‌شود که سیستم ایمنی بدن این سلول‌ها را جمع می‌کند و اگر این سیستم غیرفعال شود به‌نوبت هریک از اندام را می‌تواند دچار سرطان کند.

,

وی ادامه داد: خانمی برای انتشار غیر محرمانه دکتر ظریف در خصوص محصولات تراریخته به دادگاه خوانده‌شده است.

,

وی بابیان اینکه 37 کشور کشت گیاهان تراریخته را ممنوع کرده‌اند، افزود: سی و چهارمین کشوری که ممنوعیت کشت تراریخته را اعلام کرده بود رژیم اشغالگر صهیونیستی است، باوجوداینکه صاحب بزرگ‌ترین کمپانی تراریخته است اجازه کشت یک متر گیاه تراریخته را نمی‌دهد.

,

عضو هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله افزود: در برنامه ششم توسعه چگونه جرئت می‌کنند بنویسند واردات یک‌میلیون هکتار برنج تراریخته و یک‌میلیون هکتار پنبه تراریخته در ام القرای جهان اسلام این اتفاق می‌خواهد بیفتد.

,

کرمی بیان داشت: چرا باید زیر ذره‌بین مسلمانان باید محصول تراریخته را رصد کند اما در کشورهای غربی بزرگ می‌نویسند GMO درحالی‌که سیستم ایمنی بدن تعطیل می‌شود.

,


زعفران ایرانی با سرقت ژنتیکی در سویس ثبت اختراع شده است

,
,

وی ادامه داد: 38 نوع برنج را در بازار تهران بررسی کردیم و نتایج تراریخته را هم اعلام کردم و وزیر بهداشت هم از حرف خود در نبود برنج تراریخته در بازار برگشت.

,

کارشناس تحقیقات تهدیدات امنیتی بیان داشت: تراریخته می‌تواند مفید باشد، می‌توان اثرات خشک‌سالی را کاهش دهد و بیابان‌ها را نجات دهد اما کسی دنبال این‌ها نمی‌رود زیرا پولی که رد برنج هست را درنمی‌آورند.

,

کرمی با اشاره به اینکه تهدیدات بیولوژیکی کشاورزی به مجلس ارسال‌شده است و خبرهای خوبی را در این زمینه خواهید شنید، بیان داشت: یک شرکت سویسی زعفران ایرانی را ثبت اختراع کرده است، وزارت خارجه هیچ اقدامی نکرده، وزارت کشاورزی نباید اجازه دهد.

,

عضو هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله بیان داشت: کنوانسیون تنوع زیستی می‌گوید هیچ کشوری حق ندارد تنوع زیستی کشوری را تبدیل به ژنوم کند درحالی‌که ایران 600 میلیون دلار از فروش زعفران درآمد دارد.

,

وی افزود: سرقت ژنتیکی زعفران ایران باعث می‌شود سویس محلولی بسازد طعم، رنگ و مزه زعفران ایران را داشته باشند نتیجه نخریدن زعفران ایران و شکستن کمر صادرات زعفران می‌شود.

,

کرمی با انتقاد از برخی مسئولین بیان داشت: شرم‌آور است ایران یک درصد کشاورزی ارگانیک داشته باشد و اتریش 23 درصد توجیهی پذیرفته نیست که ارگانیک گران است مردم برای سلامت خود باید هزینه کنند.

,

با درگیر کردن به بیماری می خواهند دیگر حوصله پیشرفت و مقاومت نداشته باشیم

,


این کارشناس تهدیدات بیوتکنولوژی افزود: تکنیک‌های تشخیص فوق‌سریع تهدیدات بیوتکنولوژی را در سپاه ابداع کرده‌ایم البته همیشه علوم نظامی از علوم آکادمیک جلوتر است.

,
,

وی ادامه داد: دکتری مغز اعصاب هم تعجب کرده بود مگر می‌شود با ژنتیک ایمان بشریت را تغییر داد اما با مشاهده اسناد باور کردند که چنین امکانی وجود دارد.

,

کرمی بابیان اینکه پس‌ازاینکه از ترور فیزیکی صهیونیسم‌ها ناکارآمد شد به دنبال افراد دارای مسئولیت و تأثیرگذار در نظام و اجتماع رفتند، افزود: سعی دارند مردم را بیمار کنند تا بیمارستان‌ها شلوغ شود و سیستم بهداشت و درمان کشور درگیر شود تا مردم دیگر حوصله کارهای جدی نداشته باشند.

,

وی افزود: آلوده کردن منابع دارو، کشاورزی و دامپروری پرونده‌هایی است که برای تغییر رفتار در مراکز حساس نظام در دستور کار دشمنان است.

,

عضو هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله بیان داشت: نانوتکنولوژی، بیوتکنولوژی، فناوری آی سی تی و علوم شناختی را در علوم گیاه و کشاورزی را مراکز تحقیقات نظامی امریکا هدف قرار داده‌اند.

,

بیوتروریست های جهان  به دنبال افزایش توان تهاجم سریع دقیق پیگیرانه با حداقل آسیب و افزایش توان تدافعی سربازان

,

وی تصریح کرد: نظریه‌پردازان در چهار فناوری جهان را دچار تحولی جدی در دو بعد افزایش توان تهاجم سریع دقیق پیگیرانه با حداقل آسیب و افزایش توان تدافعی سربازان را دنبال می‌کنند.

,

کرمی تأکید کرد: درست است سیستم آموزشی ما فلج است اما حرف آقای جهانگیری در این رابطه که کسی که تخصص دارد و نمی‌تواند کارآفرینی کند باید به خودش فکر کند.

,

وی افزود: دانشگاه‌های ما تجارت‌خانه شده است و دانشجویان کشش مباحث تفکری را ندارند درحالی‌که با پرداختن به چهار علم می‌توان دنیا را متحول کرد.

,

این کارشناس تهدیدات بیوتکنولوژی گفت: امروز افراد فیلسوفانی در دنیا وجود دارد که با ایده‌های خود دنیا را متحول می‌کنند به‌طوری‌که افکار آن‌ها را بعداً عده‌ای در اسلایدهای مختلف کپی می‌کنند.

,

اگر ایرانی‌ها امریکا را ترک کنند آنجا فلج می‌شود

,

وی ادامه داد: در مراکز اصلی علمی امریکا ایرانی‌ها حضور دارند و اگر ایرانی‌ها امریکا را ترک کنند آنجا فلج می‌شود زیرا امریکا از خود هیچی ندارد و ترامپ هم خدا را شکر نمی‌فهمد و دشمن ما احمق است.

,

کرمی بیان داشت: کسینجر پیرمرد 90 ساله صهیونیستی که هم‌اکنون مشاور ترامپ است می‌گوید برای کنترل مردم یک کشور باید کشاورزی آن کشور را کنترل کرد، همچنین وزیر سابق کشاورزی امریکا عنوان می‌کند در مذاکرات از غذا به‌عنوان سلاح استفاده کنید.

,

وی یادآور شد: پزشکیان وزیر بهداشت ما مجری پروژه کنترل جمعیت مسلمانان سازمان ملل بود و تازه متوجه شده‌ایم این برنامه برای شیعیان است و با غذا جوانان ما را عقیم کرده‌اند.

,

وی تأکید کرد: کشاورزی ایران را هدف قرار داده‌اند، هدف اقلام حیاتی سفره ایرانیان و اقلام استراتژیک غذایی است.

,

مافیای تراریخته در مسند قدرت دولت یازدهم نشسته‌اند

,

کرمی افزود: کسانی که تراریخته را ترویج می‌کند در مسند قدرت نشسته‌اند و سرکرده آن‌ها مدیرکل سازمان برنامه بودجه است که 7 هزار میلیارد تومان هم بودجه دارد او در سال 1997 با تکنولوژی نسل یکم برنج طارم را در فیلیپین تراریخته کرده است.

,

عضو هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله بیان داشت: تغیر سبک زندگی، تغیر کشت تولیدات غذایی، ورود سموم عجیب، غذای فرآوری شده و کاهش غذای سنتی، تغیر عادات غذایی و فست فود، افزایش چیپس و تنقلات همه برنامه‌های بلندمدتی بوده است که از روش‌های مختلف القاشده‌اند.

,

وی تأکید کرد: آنچه از اهداف تراریخته به مردم گفته می‌شود دروغ است و سموم علف کشی که برای انسان ضرر ندارد را چرا همان فرد یک قاشق از آن را نخورد؟

,

کرمی ادامه داد: ما نه در معاونت غذا و دارو آزمایشگاه تراریخته داریم و نه در استاندارد و حتی در گمرک هم آزمایشگاه تراریخته نداریم کجا این محصولات غذایی باید چک شود؟

,

 17 سپتامبر روز رسوایی امریکا با ویروس سیاه‌زخم است

,

عضو هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله بیان داشت: کره زمین هم‌اکنون با 14 چالش مواجه است و هر کشوری چهار چالش اول را مرتفع کند به آن کشور مرفه می‌گویند، این چالش‌ها انرژی، غذا سلامت و آب هستند.

,

وی بابیان اینکه ایران رتبه اول را در سرطان حلق و حنجره را دارد افزود: در ایران سکته‌های قلبی به 32 سال رسیده است، روغن نباتی‌های ما 40 درصد پالم است و با شفاف کننده سعی می‌کنند بدون کلسترول آن را نمایش دهند.

,

کرمی یادآور شد: 80 درصد روغن مصرفی ما از یک شرکت است که وزارت صنایع و کشاورزی ما هم آن‌ها را می‌شناسند شرکت سافولا عربستان سعودی است که سر شیعیان را می‌برد.

,

وی تأکید کرد: یازده سپتامبر را شنیده‌اید که چه اتفاقی افتاد پس چرا 17 سپتامبر را کسی نمی‌گوید 25 پاکت در امریکا پخش شد که حاوی ویروس سیاه‌زخم بود همان ویروسی که در انستیتوی رازی برای ساخت واکسن آن تلاش می‌کردیم.

,

این متخصص بیوتکنولوژی بیان داشت: 5 هزار صفحه سنددارم علیه فاجعه‌ای که در امریکا 17 سپتامبر همان سال درست کرد و مستندی با همین موضوع در حال ساخت است.

,

وی با اشاره به اینکه سناتور داشد رئیس حزب اکثریت اولین پاکت سیاه‌زخم را دریافت می‌کند زیرا با حمله به عراق مخالف است، ادامه داد: داخل 25 پاکت کاغذی هست که علت ارسال سیاه‌زخم را نوشته و در انتها آورده شده «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و الله‌اکبر» این اسلام هراسی را خودشان راه انداختند و 8 سال بعد معلوم شد پاکت‌ها را «بروس ایونز» پروفسور بیولوژیست آمریکایی است.

,

کرمی ادامه داد: ترامپ را خدا فرستاده است که آبروی امریکا را ببرد، بزرگان بیولوژیک امریکا هم اعتقاددارند ترامپ دیوانه است و خیابان خواب‌ها به او رأی داده‌اند.

,

سنتز ویروس جدید فناوری است که آمریکایی‌ها برای کشتار و ما برای دفاع داریم

,

عضو هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله بیان داشت: پروژه‌های بزرگی به نام مگا پروژه مطرح هستند که روسای آن راکفلر، راپرد و بیل گیتس هستند که تحت لابی صهیونیست‌ها است که پروژه‌هایی مانند کنترل جمعیت، کنترل غذا، کنترل دما و کنترل آب است.

,

وی تصریح کرد: سنتز ویروس جدید کاری است که آمریکایی‌ها برای کشتار و ما برای دفاع داریم روی آن کار می‌کنیم، طبق خبری از مصر مرکز تحقیقاتی در تلاویو است که 300 دکترای بیولوژی برای کنترل عوامل بیولوژی جهت ترور انسان‌ها در آن کار می‌کنند.

,

کرمی ادامه داد: مخدرهای دیجیتالی هم به تهدیدات اضافه‌شده است که موسیقی محبوبی از طریق دو سمت هدفون پخش می‌شود با فرکانس‌های متفاوت پخش می‌شود که مغز را دچار گیجی می‌کند و بعد از مدتی فرزندان خود را معتاد موسیقی پیدا می‌کنید.

,

وی خاطرنشان کرد: مافیای تراریخته من را به دادگاه کشاند اما سندهایی را به دادگاه ارائه دادم که رأی دادگاه تبرئه و محکومیت طرف مقابل را حاصل کرد.

,

این متخصص بیوتکنولوژی عنوان کرد: 5 میلیارد محصول تراریخته قرار به کشور وارد شود و اکنون یک کارخانه ژلاتین است که هلال کار می‌کند و آن‌هم در آستانه ورشکستگی است.

,

وی تأکید کرد: رهبری در حوزه پدافند غیرعامل نگران هستند، دشمنان صریح ما دست از دشمنی دست بر نخواهند داشت.

,

80 درصد از بیماری‌های ما منشأ محصولات کشاورزی دارد

,

کرمی بیان داشت: از سال 63 تهدیدات بیولوژیک را دنبال می‌کردم بعد از 40 سال به این نتیجه رسیده‌ام که 80 درصد از بیماری‌های ما منشأ محصولات کشاورزی دارد.

,

وی بابیان اینکه پدافند غیرعامل در سه جمله می‌توان خلاصه کرد، افزود: تهدید را باید بشناسیم و اگر تعداد تهدیدات زیاد شد اولویت‌بندی شود و سپس با آن برخورد متناسب داشته باشیم.

,

عضو هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله افزود: آقای قالیباف برخورد متناسبی با موضوع پلاسکو نداشت زیر از این می‌ترسید بگویند چند صد کارگر را بیکار کرده است اما از سوی دیگر مسئولین دولتی آمدند و شهرک‌سازی کردند حتماً مگر باید اتفاقی بیفتد که همه مدیران بیایند و نمایش حضور بدهند.

,

وی ادامه داد: متأسفانه ایران در مدیریت بحران از سه مرحله پیش از بحران، حین بحران و پس از بحران همیشه ایران پس از بحران حضورداشته است.

,

کرمی بیان داشت: همه می‌گویند پدافند غیرعامل یعنی دفاع بدون صلاح اما تبیین من این است که پدافند غیرعامل یعنی اینکه در شرایط بحران خدمات استمرار پیدا کند و شریان‌های حیاتی انرژی و حیاتی قطع نشود.

,

وی افزود: آمریکایی‌ها منطقه جنگ درست کرده‌اند تا سلاح‌های جدید خود را بسنجند به اسرائیل سلاح جدید می‌دهند تا اعراب را بشکند و به داعش داده‌اند تا مسلمان‌ها را بکشند.

,

کارشناس تهدیدات زیستی تصریح کرد: در هیچ دینی به‌اندازه دین اسلام و قران کریم به تفکر توصیه نشده است، تعالیم قرآنی اشاره می‌کند درمان دردها در طبیعت است.

,

برنج خونین فیلمی است که توصیه می‌کنم آن را ببینید

,

وی توصیه کرد: برنج خونین فیلمی است که توصیه می‌کنم آن را ببینید تا درک کنید چه بلایی را بر سر مزارع برنج ما آورده‌اند.

,

کرمی بابیان اینکه آبی را از بلژیکی وارد می‌کنند که در شمال تهران 45 هزار تومان می‌فروشند، افزود: فردی را «KGB» با سمی گرفته‌شده از دانه کرچک ترور کرد اما سیستم ضد جاسوسی انگلیس 17 سال نتوانست علت را تشخیص دهد.

,

وی عنوان داشت: سم‌های گیاهی دارو هستند و ما به‌عنوان دارو از آن‌ها استفاده می‌کنیم، اخیراً سم تاج‌خروس و کرچک را به روش مولکولی تشخیص داده‌ایم که در خاورمیانه اولین بار بود.

,

عضو هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله افزود: بسیج برای مبارزه با آنفولانزای مرغی به‌تمامی مرغداری‌های روستاها سر زدند و تنها یک مورد مشکوک پیدا شد که درجا منطقه قرنطینه شد که و بعد از تشخیص سلامت آزاد شد.

,

وی تأکید کرد: استان خراسان رضوی باید یک آزمایشگاه مرجع داشته باشد تا در موارد تحقیقاتی امنیت زیستی بتوانیم با یکدیگر همکاری داشته باشیم.

,

امام صادق از 1400 پیش از محصولات تراریخته انسان خبر داشت

,

کرمی بیان داشت: رهبری در سالروز رحلت امام صراحتاً اعلام کرده بود نوع جنگ دشمن از جنگ سخت به جنگ نرم تبدیل‌شده است اما برخی جسارت کرده‌اند که ایشان توهم توطئه دارد.

,

وی افزود: ابوعلی سینا می‌گوید غذای تو دوای تو است و دوای تو غذای تو است اما متأسفانه به این سخنان توجهی نکرده‌ایم و سبک زندگی ما به‌هم‌ریخته است و شاهد هستیم جوان 30 سال در بیمارستان سکته می‌کند و می‌میرد.

,

عضو هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله ادامه داد: 100 میلیارد سلول عصبی در مغز یک کیلو و هشتصد گرمی شما وجود دارد که هر سلول 100 هزار اتصال دارد زمانی که به این مسئله فکر می‌کنید چیزی جز پرستش خداوند وجود ندارد.

,

وی بابیان اینکه جملات امام صادق را وقتی می‌خوانم به شگفتی‌های زیادی سجده می‌کنم افزود: امام صادق 1400 سال پیش با اشاره به تراریخته اظهار کرده است «روزی خواهد رسید بشر موجودات زنده را دست‌کاری می‌کند».

,

کرمی بیان داشت: در سندی محرمانه از سی آی ای چهار مورد آورده شده یکی از افکار جوانان را تغییر خواهیم داد، این همان شبکه‌های اجتماعی است که منشأ در فناوری نظامی آمریکایی‌ها دارد.

,

وی در انتها گفت: ایران مفاخر بزرگی دارد ولی امریکا مفاخری بومی ندارد زیرا همه مهاجر هستند و ما ایرانیان به این تمدن خود افتخار می‌کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه