اخبار داغ

زیتون های شوری که شیرینی اشتغال را برای یک خانواده آوردند/ حمایت بسیج از کارآفرینی زنان در سرپلذهاب

زیتون های شوری که شیرینی اشتغال را برای یک خانواده آوردند/ حمایت بسیج از کارآفرینی زنان در سرپلذهاب
یک کارآفرین برتر اقتصاد مقاومتی سرپلذهاب به همراه خواهر و مادر خود و با حمایت بسیج توانسته است یک تولیدی زیتون شور راه اندازی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بازی دراز، توجه به کارآفرینان یکی از عواملی است که در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی بایستی در دستور کار قرار بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

در این میان بسیج با حمایت از کارآفرینان این عرصه توانسته است قدم های مثبت و جدی در این راه بردارد.

,

در همین خصوص سایت بازی دراز نوشته است: کارآفرینان بسیاری درعرصه های مختلف اقتصاد مقاومتی مشغول به فعالیت هستند تا بتوانند در مسیر پیشبرد اقتصاد و تولید داخلی گامی مؤثر بردارند. نیمتاج مرادی یکی از این کارآفرینان است که در زمینه تولید زیتون شور فعالیت می کند.

,

 مرادی در گفتگو با بازی دراز آغاز سال فعالیت خود را در زمینه تولید زیتون شور از سال 93 عنوان کرد و افزود: تحصیلات من تا مقطع ابتدایی بوده و خانه دار هستم به همین منظور در پی روی آوردن به حرفه ای بودم که بتوانم در آن موفق باشم.

,

وی اظهارداشت: پس از پرس و جوهای بسیار و با توجه به موقعیت، میزان سرمایه خود و علاقه خود، تصمیم به تولید زیتون شور و تأسیس کارگاه گرفتم.

,

مرادی با اشاره به همکاری مادر و خواهرانش گفت: برای آغاز فعالیت خود در این عرصه مادر و خواهرانم با من همکاری دارند و با دارا بودن 80 میلیون سرمایه، فعالیت خود را آغاز کردم.

,

این بانوی کارآفرین درادامه افزود: به منظور تأسیس کارگاه نیاز به سرمایه ای بیشتر بودم که از محل بسیج سازندگی شهرستان تسهیلات 150 میلیون ریالی با سود کم بازده دریافت و کارگاه خود را راه اندازی کردم.

,

, ,

مرادی همچنین تصریح کرد: برای تولید زیتون شور، اواخر شهریور ماه و فصل پاییز بهترین زمان است که در مهرماه می توان روغن گیری از زیتون را انجام داد.

,

وی با اشاره به خواص دارویی زیتون اذعان داشت: زیتون برای درمان بسیاری از بیماریها به خصوص بیماریهای قلبی عروقی مناسب است و برای لطافت پوست و چربی کبد نیز مفید است.

,

این فعال اقتصاد مقاومتی خاطر نشان کرد: با توجه به خواص زیتون و جایگاه ویژه ای که در سبد غذایی خانوارها پیدا کرده است، این محصول در بازار از فروش خوبی برخوردار است.

,

مرادی با اشاره به تولید سالانه اش گفت: میزان تولید سالانه ام یک تن بوده که درآمد 50 میلیون ریال را دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

,
, ,
, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه