اخبار داغ

یادداشت/ فروغ مسلم زاده

کوچه های مدینه داغدارند

کوچه های مدینه داغدارند
امروز کوچه های مدینه داغدار و اشکبارند ؛ آسمان تیره و تار مدینه غمگین است و بغضی دیرینه سینه اش را می فشارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رفتارنیوز، امروز کوچه های مدینه داغدار و اشکبارند ؛ آسمان تیره و تار مدینه غمگین است و بغضی دیرینه سینه اش را می فشارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رفتارنیوز،,


بین الحرمین چشم انتظار گامهای استوار بزرگ بانویی است که هر روز به عشق پدر خاکش را متبرک می کرد و امروز دیگر خبری از آن بزرگ بانو نیست . امروز شهر حال و هوای دیگری دارد و مدینه درحیرت فقدانی است که هنوز باورش ندارد.

,
,


دیوارهای بین الحرمین شرمگین از جنایتی که رفته و فاجعه ای که رخ داده ؛ درهای مدینه روسیاه از ظلمی که بر ام ابیها روا کرده اند و نگران از عروج بانویی که بزرگ بانوی اسلام بود و مهربان ترین بر پدر و همسر .

,
,


امروز مدینه بی حال و نگران از ظلمی که بر اسلام رواداشته و شرمنده روی رسول الله ؛ واینک علی داغدار است و دردش را با چاههای مدینه زمزمه می‌کند چرا که دیگر کسی غمخوار و یاروش نیست ؛ زینب و حسنین سرگشته و نگران فقدان مادر به صورت پرغم پدر می نگرند وبیتاب دستان پرمهر و آغوش گرم مادرند.

,
,


اینک درودیوار خانه هم داغدار و تبدار عروج دردناک بانوی یاس وایینه اند ؛ بزرگ بانویی که دستان پرمهرش کانون عشق و الفتی عمیق برای پدر ، همسر و فرزندانش بود و سخنان گهربارش چراغ راهی برای بانوان مسلمان و آزاده خواه.

,
,


اینک عالم هستی سیاه پوش عروجی سنگین و غمین اند تا ننگی ابدی برپیشانی بانیان این واقعه تلخ تاریخی بماند و تاریخ فراموش نکند که چگونه مادرمان زهرای اطهرمان را بین در و دیوار مجروح و خونین دل کردند؛ تاریخ باید بداند که محسن فاطمه شهید کوچک اسلام است و شیعه برای پاسداشت ارزشهایش هیچگاه عقب نشینی نکرده و نمی‌کند .

,
,

تاریخ بداند و بنویسد که فاطمه یگانه بانوی عالم هستی است و دخترش زینب پرورش یافته مکتب فاطمیه و علوی است که قیام کربلا را رهبری و هدایت می‌کند و مجلس یزید را و کامش را هنزل گونه می‌کند .

,


امروز درود می فرستیم و سلام می کنیم بر مادرمان زهرای مرضیه ، ام ابیهاو بانوی اب و آیینه تاشفیع مان باشد درشب اول قبرمان و روزهای برزخی زندگیمان .

,
,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه