اخبار داغ

رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری خبر داد

برگزاری اولین رویداد شتاب (استارتاپ ویکند) در حوزه گیاهان دارویی در چهارمحال و بختیاری

برگزاری اولین رویداد شتاب (استارتاپ ویکند) در حوزه گیاهان دارویی در چهارمحال و بختیاری
رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری گفت: اولین رویداد شتاب (استارتاپ ویکند) در حوزه گیاهان دارویی از تاریخ ۱۸ لغایت ۲۰ اسفندماه در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ جلسه مشترک پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری و دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با حضور دکتر اسماعیل پیرعلی رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری، دکتر عبدالله قاسمی رئیس دانشگاه آزاد واحد شهرکرد و دیگر مدیران ستادی و اجرایی با موضوع برگزاری اولین رویداد شتاب با موضوع گیاهان دارویی در استان برگزار شد.

در ادامه این جلسه دکتر اسماعیل پیرعلی رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با توجه به توان علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در حوزه گیاهان دارویی و ظرفیت بومی استان با وجود بیش از ۱۳۰۰ گونه گیاهی مختلف و همچنین آب و هوای مساعد جهت کشت و فراوری گیاهان دارویی، اولین رویداد تخصصی شتاب با هدف شناسایی ایده های قابل تجاری سازی در حوزه گیاهان دارویی و حمایت از این ایده ها جهت تکمیل زنجیره علم تا ثروت توسط پارک علم و فناوری استان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار می شود.

وی از برگزاری این رویداد از تاریخ ۱۸ لغایت ۲۰ اسفندماه در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد خبر داد و افزود: علاقه مندان می توانند تا ۳۰ بهمن از طریق آدرس www.bpjshk.ir در این رویداد ثبت نام کنند.

 پیرعلی اعطای جوایز ارزنده، استقرار در پارک علم و فناوری و مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد را از امتیاز های گروه های برگزیده این رویداد علمی عنوان کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه