اخبار داغ

معاون آموزشی هلال احمر کرمانشاه خبر داد:

اجرای طرح خادم در دو محله ۲۲ بهمن و شهرک تعاون کرمانشاه

اجرای طرح خادم در دو محله ۲۲ بهمن و شهرک تعاون کرمانشاه
معاون آموزشی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از اجرای طرح خادم در دو محله ۲۲ بهمن و شهرک تعاون کرمانشاه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا نوری در گفت و گو با خبرنگار پاک پرس، اظهار داشت:طرح ملی خادم به معنای خانواده آماده در مخاطرات به صورت پایلوت در شش هزار و 500 خانوار استان کرمانشاهی ساکن در پنج شهرستان اسلام آباد غرب، کرمانشاه، کنگاور، سنقر و کلیایی و جوانرود از بیستم دی ماه آغاز شده و تا اواخر فصل بهار سال آینده به اتمام می رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاک پرس,

 معاون آموزشی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه بیان کرد: این طرح در محلات 22 بهمن و شهرک تعاون شهر کرمانشاه با جامعه هدف دو هزار خانوار ساکن در این مناطق نیز در حال اجرا است.

,

نوری هدف از اجرای طرح خادم را ایجاد تغییر در نگرش و رفتار مردم نسبت به حوادث اعلام و عنوان کرد: در این میان درصدد تغییر رفتارهای مردم نسبت به 12 مولفه از جمله پناهگاه های امن در هنگام حوادث، وسائل ضروری، مسئولیت افراد در قبال کودکان و سالخوردگان هستیم.

,

وی با اشاره به اینکه سرپرستان خانوار محور اجرای طرح خادم هستند افزود: به طور کلی ارائه این آموزشها به همه مردم ایران تا سال 1400 از اهداف اصلی است.

,

نوری بیان کرد: از مجموع 12 مرحله طرح خادم در سطح استان در حال حاضر مرحله سوم اجرا و تا پایان امسال موفق به اتمام پنج مرحله خواهیم شد اما با توجه به اینکه اجرای هر مرحله نیازمند فواصل زمانی 10 الی 15 روزه است اجرای سایر مراحل تا اواخر فصل بهار به طول می انجامد.

,

وی خواستار مشارکت بیشتر افراد اثرگذار جامعه جهت اجرای طرح خادم شد و افزود: بر اساس پژوهش های انجام شده مردم ایران در برابر حوادث 9.5 درصد آمادگی دارند که امید است با اجرای طرح خادم این میزان آمادگی به 30 درصد افزایش یابد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه