اخبار داغ

یادداشت روز صبح مغان؛

ننگ نجومی

ننگ نجومی
مسئولان با برچیدن ننگ نجومی بگیران و مفسدان اقتصادی شادی را بر لبان مردم نمایان کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از صبح مغان،سالگرد انقلاب اسلامی با همه شادیهایش و افتخاراتی که مردم در سال 1357 به رهبری امام خمینی(ره) به بار آورده بودند در دهه فجر امسال همچون سالهای گذشته گرامی داشته شد و بار دیگر مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن انتخاباتی سراسری در تائید نظام برگزار کردند و رای 100 درصدی در تایید انقلاب اسلامی دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح مغان,

با وجود در صحنه بون مردم از اول انقلاب تاکنون و همراهی اکثر مسئولان در عرصه های مختلف  سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی اما عده ای اندک از مسئولان بی توجه به حقوق حقه مردم، شادی جشن انقلاب را به ناامیدی و یاس تبدیل کرده اند و ننگ فیش های حقوقی، املاک نجومی و اختلاس های کلان بانکی را بر بدنه نظام وارد کرده اند.

,

حضور گسترده مردم در راهپیمایی امسال که پرشورتر از هر سال دیگری برگزار شد این خواسته را نمایان تر ساخت که برخی خواص بی بصیرت و پول پرست سینه چاک غرب، هیچ جایگاهی در این کشور نداشته و بزودی از صحنه انقلاب و نظام اسلامی برچیده خواهند شد.

,

برخورد با حرام خواران نجومی بگیر که رهبری انقلاب چند ماه پیش به لزوم شفاف سازی و برخورد قاطع مسئولان مربوطه تاکید کرده بودند هنوز عملی نشده و مع الاسف عده ای نیز ان را به فراموشی سپرده اند.

,

با وجود اعلام تعداد نفرات نجومی بگیر توسط دیوان عدالت اداری کشور چرا خائنان نظام و سارقان بیت المال معرفی و مجازات نشدند در حالیکه خواسته مردم معرفی و مجازات ان ها بود؟

,

رهبری معظم انقلاب در اولین سخنان خود در خصوص پرونده نجومی بگیران فرمودند: این موضوع نباید مشمول مرور زمان شود.

,

این نکته ظریف و پیش بینی شده ایشان گویای این مطلب بود که رهبری کاملا واقف بود که پرونده حقوق های نجومی شامل مرور زمان شده و از یاد خواهد رفت و به این خاطر بارها این موضوع را به مسئولان تذکر داده و می دهند.

,

بیان ساده در باب نجومی بگیران و رسیدگی به پرونده ها آن است که مسئولان مربوطه یا نمیخواهند رسیدگی کنند و یا در کار قانونی خود کوتاهی میکنند اما بدانند که مردم همچنان منتظر اقدام آنها خواهند بود.

,

حال که همه مسائل در باب حقوق های نجومی واضح و آشکار شده، مسئولان با عمل به قانون و برخورد قاطع با حرام خواران، مردم مستضعف را که در ابتدای انقلاب همراه امام راحل و امروز نیز در کنار امام خامنه ای حفظه الله سالگرد انقلاب را جشن گرفتند امیدوار کرده و با برچیدن ننگ نجومی بگیران شادی را بر لبان مردم نمایان کنند.

,

یادداشت: بهروز پیری

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه