اخبار داغ

یارانه ای که بابت معوقات بانکی مسدود می شود/ برداشت به شرط پرداخت!

یارانه ای که بابت معوقات بانکی مسدود می شود/ برداشت به شرط پرداخت!
مدتی است که از سوی تعدادی از بانک ها حساب یارانه برخی افراد بابت معوقات نزد بانک مسدود می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از ایلام بیدار؛ پیرو پیگیری مشکلات مردمی در پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار، جمعی از شهروندان ایلامی در تماسی ضمن گلایه از بانک ها خواستار پیگیری موضوع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

شهروندان ایلامی عنوان کرد چندی پیش که برای برداشت یارانه اقدام کردم متوجه شدم که حسابم بسته شده و حق برداشت از حساب یارانه را ندارم.

,

به شعب بانک مربوطه مراجعه کردم تا علت را جویا شوم که مسئولین بانک عنوان کردند به دلیل بدهی، معوقات بانکی اینجانب نزد بانک، حساب یارانه من را مسدود کرده اند.

,

وی تاکید کرد که در هیچ جا این قانون وجود نداشته یا اگر بوده اطلاع رسانی خاصی صورت نگرفته است.

,

مسدود کردن حساب یارانه بابت معوقات بانکی منع قانونی ندارد

, مسدود کردن حساب یارانه بابت معوقات بانکی منع قانونی ندارد,

"علی آخی زاده"، معاون اقتصادی اداره کل اقتصاد و دارایی استان ایلام در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار در خصوص مسدود  شدن حساب یارانه ها بابت معوقات بانکی گفت: برای جلوگیری از مسدود شدن حساب یارانه ها منع قانونی وجود نداشته و با توجه به اینکه عمده حساب های یارانه با حساب عمومی افراد یکی بوده بانک ها به دلیل بدهی و معوقات جلوی این حساب ها را سد می کنند.

,

وی اظهار کرد: این اداره با توجه به مشکلات پیش آمده برای مردم در سنوات گذشته با همکاری بانک ها در خصوص حل مشکل این افراد به جهت باز شدن حساب یارانه ها مساعدت هایی را به مردم داشته است.

,

معاون اقتصادی اداره کل اقتصاد و دارایی استان ایلام افزود: اشخاصی که با این مشکل مواجه بوده با مراجعه به این معاونت  با آنها همکاری و در خصوص باز شدن حساب یارانه ها در صورت همکاری بانک مساعدت خواهد شد.

,

آخی زاده در پایان تاکید کرد که این مساعدت ها تنها در صورت همکاری بانک ممکن بوده و این اداره ماده قاونی جهت برخورد ندارد.

,

یارانه ای که پس از گذشت شش سال میبایست 168 هزار تومان می شد

, یارانه ای که پس از گذشت شش سال میبایست 168 هزار تومان می شد,

این در حالیست که یارانه  سال 89 در حالی با مبلغ 45 هزار و 500 تومان  پرداخت آن به مردم آغاز شد که در همان سال قیمت دلار 1100 تومان بود اما امسال با گذشت شش سال از این موضوع و افزایش 3/5 برابری قیمت دلار که می بایست به مبلغی بالغ بر 168 هزار تومان افزایش می یافت اما همچنان مبلغ 45 هزار و 500 تومان پرداخت می شود که اکنون میبینیم این مبلغ نیز به دلایل مختلفی از مردم دریغ می شود.

,

طبق دستورالعمل پرداخت یارانه که دولت را ملزم به افزایش یارانه در قبال افزایش قیمت نفت کرده است آیا بهتر نیست دلاری که امروزه از فروش نفت به دست می آید مستقیما بین مردم تقسیم شود تا شاهد کاهش فساد اقتصادی و افزایش رفاه و بالا بردن قدرت خرید مردم باشیم.

,

شاید در بین اینهمه آمار های نا متعارفی که در دولت یازدهم شاهد آن هستیم، همین عدم پرداخت یارانه که کوچکترین حمایت از اقشار محروم جامعه است نیز نشان از کلید دولت تدبیر و امیدی است که گویا آن را برعکس چرخانده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه