اخبار داغ

یادداشت/

الگو برداری شاگرد از روی دست استاد!

الگو برداری شاگرد از روی دست استاد!
بستن فضا در فوتبال روز دنیا یک شیوه دفاعی نوین محسوب میشود که در آن فضاهایی که امکان ارسال پاس وجود دارد بسته میشود و در بازی امروز بازیکنان استقلال به لطف آنالیز مثال زدنی سرمربی خود توانستند این کار را به خوبی انجام دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زیتون در یادداشتی به قلم امیر علیزاده نوشت:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زیتون ,

شهرآورد ۸۴ هم به پایان رسید و استقلال توانست با بازی منطقی و هوشمندانه و به لطف نبوغ تحسین برانگیز سرمربی جوان خود پرسپولیس بزرگ را متوقف سازد . 
مربی جوان و خوش فکر آبی های پایتخت الگوبرداری بسیار جالب و منطقی از سبک بازی کارلوس کیروش در تیم ملی کرده بود . سبکی که سرمربی تیم ملی ایران برای اولین بار در جام جهانی ۲۰۱۴ در بازی ایران و آرژانتین از آن رونمایی کرد و اگر اشتباه فردی نکونام در دفع توپ نبود بهترین نتیجه تاریخ جام جهانی برای ایران میتوانست رقم بخورد.

,
,

بستن فضا در فوتبال روز دنیا یک شیوه دفاعی نوین محسوب میشود که در آن فضاهایی که امکان ارسال پاس وجود دارد بسته میشود و در بازی امروز بازیکنان استقلال به لطف آنالیز مثال زدنی سرمربی خود توانستند به پیروزی ارزشمندی دست یابند . 
علی منصوریان با سیستم ۱-۳-۲-۴ پا به این بازی گذاشته بود و به خوبی از نقاط ضعف حریف و اشتباه سرمربی قرمزها در چینش نفرات استفاده کرد . 
استقلال کاملا میدانست در این بازی چه می خواهد . استقلال میدانست سبک بازی تیم برانکو فوتبال با حوصله ، پاس های متعدد ، استفاده از فضاهای کوچک و به اصطلاح تیکی تاکای معروف هست و به همین دلیل فضای لازم را به بازیکنان پرسپولیس داد تا هنر حفظ توپ را به نمایش بگذارند و در نیمه زمین خود متمرکز شد و فضایی در یک سوم دفاعی خود به حریف نداد تا پاس به ان مناطق ارسال شود کاری که محسن مسلمان ، سروش رفیعی ، وحید امیری به خوبی از عهده آن بر می آمدند . 
حیاتی ترین پست در فوتبال روز دنیا بعد از دروازه بانی پست هافبک دفاعی میباشد و استقلال با علم بر نبود کمال کامیابی نیا برنامه ای ویژه برای این پست طراحی کرده بود و به نحو شایسته ای از توپ های دوم و سوم در این مناطق استفاده کرد و بازی پر از احساس حریف را با فوتبالی با برنامه و منطقی جواب داد و با برتری عددی که در میانه زمین انجام داد توانست پیروز میدان شود . 
در این میان از اشتباه تاثیرگذار برانکو در چینش نفراتی چون حسین ماهینی ، صادق محرمی و فرشاد احمدزاده نباید غافل شد و آن ضیافت شام مشترک هم مزید بر علت شد تا شاگردان برانکو با تحقیر بازیکنان حریف به گل باران کردن استقلال با غروری کاذب به زمین مسابقه قدم بگذارند و خود را از پیش برنده تلقی کنند و این مهم روحیه ای مضاعف به بازیکنان استقلال داد تا شهرآورد ۸۴ را به نفع خود به پایان برسانند .

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه