اخبار داغ

هشدارجدی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری لرستان؛

استفاده از لوازم آرایشی قاچاق قابل جبران نیست

استفاده از لوازم آرایشی قاچاق قابل جبران نیست
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری لرستان گفت: مواد های آرایشی که در خیابان ها به فروش می رسد آسیب زا هستند و اگر بانوان از این مواد آرایشی استفاده کنند و آسیب ببینند دیگرقابل جبران نیست .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آساره خبر؛ محمدتقی شاکرمی صبح امروز در جلسه پیگیری از قاچاق کالا و ارز استان که در سالن جلسات دادگستری لرستان برگزار شد ضمن تسلئت ایام فاطمیه اظهار داشت: قاچاق کالا یکی از بحث های فرا ملی لست  که در کشور های جهانی کالاهای قاچاق قابل پیگیری است که سال های سال در کشور ها جنگ قاچاق کالا بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آساره خبر,

وی گفت: هر کالای قاچاقی  که در زمینه های حوزه های مختلف وارد می شود کارگاههای تولیدی داخلی  ما را تهدید می کند و این باعث می شود که بر تعداد نیروی بیکار ما افزوده شود .

,

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری لرستان  تصریح کرد: یکی از دشمنان اقتصاد مقاومتی ما کالاهای قاچاقی است که وارد استان می شود و این باعث می شود که ما نظارت را  افزایش دهیم و به وسائلی که امروزه در اختیار داریم بسنده کنیم.

,

شاکرمی افزود: یکی دیگر از مشکلات استان ما انبارهای است که مملو از کالای قاچاق است  متاسفانه انبار های استان دیگر جوابگو این کالا نیستند که بیشتر آنها البسه ، مواد آرایش و مواد غذایی  هست که تاریخ انقضای آنها گذشته است یا رو به اتمام است و این بسیار خطرناک است  که نیاز است این مواد را خیلی سریع امحا کنند تا انبار های خالی شود.

,

وی عنوان داشت: مهمترین کاری که باید انجام دهیم  آگاه سازی مردم است که در این زمینه باید اطلاع رسانی شود و ارتقای آگاهی  عمومی و اختصاصی مهمترین روش مبارزه با بحث قاچاق کالا است .

,

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری لرستان گفت: ما بایستی ارق ملی و محلی داشته باشیم و از البسه خودمان بایستی استفاده شود و شعار ما این باشد که استفاده از کالای ایرانی  در صدر اولویتها قرار دهیم .

,

شاکرمی خاطر نشان کرد: ما بایستی از کارگاه  تولیدی داخلی حمایت کنیم وبه آنها بها دهیم که اگر این طور شود قطعا اقتصاد ما مقاوم و محکم تر می شود و دیگر نیاز نیست  که بچه های تحصیلکرده لرستان به استان های دیگر بروند.

,

 وی بیان داشت:  تولید کنند گان ما باید کیفیت را بالا و از علم روز استفاده کنند که  استفاده از علم روز مبارزه با البسه های قاچاق است.

,

شاکرمی ضمن ابراز تاسف گفت: متاسفانه استان لرستان از جمله استان هایی است که در زمینه کالای قاچاق همچون البسه مواد غذایی و مواد آرایشی آسیب دیده است ؛ مواد های آرایشی که در خیابان ها توسط آقایان به فروش می رسد  و مردم هم استفاده می کنند این آسیب زا است  و اگر دختر خانمی از این مواد آرایشی  استفاده کند و آسیب ببیند قابل جبران نیست  لذا مسئولین  فرهنگی و متولیان امر بیشتردر حوزه مواد غذایی و آرایشی  کنترل و نظارت  داشته باشند

,

.

,

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری لرستان  یاد آور شد : اولین ایرادی که بر مسئولین استانی وارد است این است که نظارت وجود ندارد و اگر هم هست نظارت کیفی نیست ، نظارت ها گزارشی هستند اگر نظارت ها خوب صورت بگیرد  هزینه های  در این راستا کاهش پیدا می کنند.

,

شاکرمی با ابراز تاسف گفت: مانتو های که به صورن قاچاق وارد شده است الفاضی با زبان لاتینی روی آنها حک شده است  که وقتی ترجمه می شود کلماتی بسیار رکیک نوشته شده است که در شان دختر جوان ایرانی نیست یکی از مسایل مهم  و معروفات ما این باشد که مردم  و جوانا ن را آگاه کنیم  چرا که اسلام دین آگاهی و  اطلاع رسانی است .

,

وی بیان داشت: بهترین کمک به مردم امروز کمک مالی نیست آگاه کردن مسائل روز است که با آگاه سازی مردم  را می توان از مرگ تدریجی نجات داد.

,

انتهای پیام/د

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه