اخبار داغ

دی‌ماریا: ایران بازی خوبی را به نمایش گذاشت

دی‌ماریا: ایران بازی خوبی را به نمایش گذاشت
بازیکن تیم ملی فوتبال آرژانتین اعلام کرد که بارها در دیدار مقابل ایران در رقابت‌های جام‌جهانی به مشکل برخورده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا آنخل دی‌ماریا می‌داند که آرژانتین باید بازی بهتری در رقابت‌های جام‌جهانی 2014 برزیل از خود به نمایش بگذارد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,
 
,
آرژانتین تاکنون در مسابقات جام‌جهانی بازی‌های خوبی از خود به نمایش نگذاشته است اما توانست با دو پیروزی 2 بر یک و یک بر صفر به ترتیب مقابل بوسنی و هرزگوین و ایران با کسب 6 امتیاز راهی مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات شود.
,
 
,
پیروزی آرژانتین مقابل ایران به سختی به دست آمد و شاگردان کارلوس کی‌روش به خوبی از دروازه تیم‌شان دفاع کردند اما دروازه این تیم در وقت‌های تلف شده نیمه دوم توسط شوت زیبای مسی باز شد.
,
 
,
هرچند دی‌ماریا از کسب 6 امتیاز از دو بازی تیمش بسیار خوشحال است اما معتقد است که آرژانتین در صورتی که می‌خواهد قهرمان جام‌جهانی شود، باید کیفیت بازی خود را بالا ببرد.
,
 
,
وی در این باره اظهار داشت: مسئله مهم برای ما پیروزی است. هفت بازی وجود دارد که باید تمام توان‌تان را به منظور پیروزی در آنها به کار ببندید تا قهرمان شوید.
,
 
,
دی‌ماریا ادامه داد: بازی کردن مقابل تیمی که تا این حد دفاعی بازی می‌کند، سخت است. ایران بازی خوبی را به نمایش گذاشت و ما بارها مقابل آنها به مشکل خوردیم.
,
 
,
بازیکن تیم رئال مادرید خاطرنشان کرد: از این نتیجه راضی هستیم زیرا به پیروزی رسیدیم اما باید برخی اشتباهات را تصحیح کنیم و در برخی مسائل دیگر بهتر شویم.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/ن
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه