اخبار داغ

معاون فنی و عمرانی شهردار کرمان :

اتمام پروژه شش دروازه میدان شهدا در ایام نوروز/ اتمام پل سیدی تا شهریور 96 تخمین زده شد

اتمام پروژه شش دروازه میدان شهدا در ایام نوروز/  اتمام پل سیدی تا  شهریور 96 تخمین زده شد
معاون فنی و عمرانی شهرداری کرمان گفت: پروژه «شهر شش دروازه» میدان شهدا برای ایام نوروز آماده بهره برداری می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا فرقانی معاون فنی و عمرانی شهرداری کرمان در گفتگو با  آرمان کرمان مبنی بر اینکه قبلا گفته شده بود که این پروژه در ایام دهه فجر به بهره برداری می رسد گفت : فاز 1 ، 2، 3 و 4 کامل انجام شده و قبل از دهه فجر به بهره برداری رسید و در حال حاضر کف سازی فاز 5 در حال انجام است و فاز 6 نیز در حال طاق سازی می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان کرمان ,

وی گفت: همچنین بنای سنتی فاز شش نیز 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

,

, ,


معاون فنی و عمرانی شهرداری کرمان  بیان داشت: پروژه «شهر شش دروازه» میدان شهدا برای ایام نوروز آماده بهره برداری می شود.

,
,


معاون فنی و عمرانی شهرداری کرمان  همچنین در رابطه با پیشرفت پل سیدی عنوان کرد: قرارداد با پیمانکار منقد شده و کارها در حال انجام است  سه تیرباکس گذاشته شده دو تیرباکس دیگر ساخته شده و در حال رنگ آمیزی است و دهنه 5 و 6 نیز خریداری و در حال برشکاری می باشد.

,
,

فرقانی عنوان کرد:  80 درصد  در ساخت تیرباکس ها پیشرفت فیزیکی وجود داشته است و احتمال این وجود دارد که تا شهریور 96 این پروژه به پایان برسد.

,

, ,

, ,

وی در رابطه با جذب اعتبار برای شهرداری اذعان داشت:  ما قدرت جذب اعتبار استانی را داریم ولی متاسفانه هنوز اعتباری جذب نکرده ایم.

,

گفتنی است طرح شهر شش دروازه میدان شهدا از جمله طرح‌های مشترک بین شهرداری کرمان و میراث فرهنگی است که با در نظر گرفتن سبک معماری - تاریخی شهر کرمان و مقررات میراث فرهنگی در حال انجام است.
شایان ذکر است در اجرای این پروژه به بناهای تاریخی و شاخص اطراف میدان توجه ویژه شده و اصلاح و اجرای طرح در راستای رونق این بناها صورت گرفته است.

,
,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه