اخبار داغ

رئیس دانشگاه یاسوج:

برنامه بلندمدت دانشگاه یاسوج حضور در بین 10 دانشگاه برتر کشور است

برنامه بلندمدت دانشگاه یاسوج حضور در بین 10 دانشگاه برتر کشور است
رئیس دانشگاه یاسوج گفت: برنامه و سیاست بلند مدت این دانشگاه، ارتقا در همه شاخص ها و حضور در بین 10 دانشگاه برتر کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، دکتر محمودرضا رحیمی در جمع کارکنان دانشگاه یاسوج به مناسبت ایام خجسته پیروزی انقلاب افزود: انقلاب اسلامی سه ویژگی شاخص داشته و دارد که آن را متفاوت از دیگر انقلابها کرده و دوام و قوام این انقلاب را رقم زد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود: مردمی بودن انقلاب اسلامی ایران شاخصه مهمی بود که بسیاری از انقلابهای صورت گرفته در دنیا این ویژگی را نداشتند.

,

رئیس دانشگاه یاسوج تصریح کرد: دیگر انقلابها به شکلی جریان سازی هایی شد و با حرکت های توده ای از بخشهای تاثیرگذار به نتیجه رسید اما انقلاب ما کاملا مردمی بود و آرای نزدیک به صددرصد مردم تایید کننده این نظر است.

,

رحیمی اسلامی بودن و عدم وابستگی به شرق و غرب را از دیگر ویژگی‌هایی تداوم انقلاب اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: در سالهایی که از انقلاب می گذرد ضربه‌ها و خصومت‌هایی استثنایی به پیکره‌ی انقلاب وارد شد، اما انقلاب اسلامی مصون از تمام این ضربه ها و آسیبها خود را ترمیم و به راه خود ادامه داده است.

,

وی تصریح کرد: درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی که از استوانه های انقلاب و نظام و یار و یاور رهبری بود، نیز از جمله حوادث تلخ تاریخ انقلاب در این ایام بود که ضربه ای دیگر به انقلاب وارد کرد.

,

حداکثر رشد  عمرانی دانشگاه در سال 96 اتفاق می‌افتد

, حداکثر رشد  عمرانی دانشگاه در سال 96 اتفاق می‌افتد, حداکثر رشد  عمرانی دانشگاه در سال 96 اتفاق می‌افتد,

رئیس دانشگاه یاسوج در بخش دیگری از سخنان خود گفت: این دانشگاه در بخش عمرانی طی دو سال گذشته رشد خوب و قابل ملاحظه ای داشته است.

,

دکتر رحیمی افزود: در سال 94 فقط 10 درصد از بودجه هشت  و نیم میلیاردتومانی در بخش عمرانی تخصیص داده شد ولی در سال 95 به ده و دو دهم میلیارد تومان رسید که با قول هیئت دولت در سفر رئیس جمهور این مبلغ به صورت کامل تخصیص داده شد.

,

وی تصریح کرد: با توجه به برنامه هایی که توسط دانشگاه یاسوج به وزارت علوم و سازمان برنامه و بودجه ارائه شد قرار بر این است که در سال 96 حداکثر رشد ساخت و ساز عمرانی را داشته باشیم.

,

رئیس دانشگاه یاسوج به پروژه‌های رهاشده و نیمه کاره دانشگاه در گذشته اشاره و بیان کرد: مشکلات فنی و طراحی دانشکده مهندسی، دانشکده منابع طبیعی و اسکلت ساختمان مرکزی حل شده است و این پروژه‌ها هم اکنون فعال هستند.

,

وی در خصوص زمان بهره برداری از این پروژه‌های عمرانی گفت: بر اساس پیش بینی ها، ساختمان دو دانشکده مذکور تا مهر 97 راه اندازی می شود.

,

 رحیمی در خصوص عمده فعالیتهای انجام گرفته در این مدت در دانشگاه یاسوج گفت: ساماندهی ساختمانهای ستادی و اداری و افزایش ظرفیت خوابگاهها از مهمترین فعالیتهایی عمرانی بود که در مدت کوتاهی انجام شد.

,

وی به افزایش 600 نفری در ظرفیت خوابگاههای دانشگاه یاسوج اشاره و اذعان کرد : این افزایش ظرفیت در خوابگاههای موجود بوده است در حالی که برای اسکان این تعداد دانشجو می بایست سه خوابگاه جدید که هر کدام بیش از 5 میلیارد تومان به هزینه های دانشگاه اضافه می کرد ساخته می شد اما تنها با یک پنجم هزینه ایجاد خوابگاه، این فعالیتهای عمرانی انجام شد.

,

رئیس دانشگاه یاسوج این مسیر را آغاز یک راه روشن در دانشگاه یاسوج دانست و تصریح کرد: تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی است اما سیاست و برنامه ریزی برای ارتقا دانشگاه یاسوج به یکی از 10 دانشگاه برتر کشور در حوزه های مختلف در دستور کار مجموعه مدیران دانشگاه قرار دارد.

,

مرکز رفاهی اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه یاسوج احداث می‌شود

, مرکز رفاهی اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه یاسوج احداث می‌شود, مرکز رفاهی اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه یاسوج احداث می‌شود,

 رحیمی  در بخش دیگری از سخنان خود گفت: این دانشگاه در پرداختهای رفاهی به کارکنان، مشابه بسیاری از دانشگاه ها ی بزرگ کشور بوده و نسبت به دانشگاههای همتراز خود در جایگاه بالاتری قرار گرفته است.

,

وی ادامه داد: در بخش زیرساختهای رفاهی هیئت علمی و کارکنان مشکلات زیادی وجود دارد و کار مطالعه برای ایجاد زیرساختهای رفاهی در دانشگاه آغاز شده است.

,

رئیس دانشگاه یاسوج افزود: احداث مجتمع چندمنظوره در بخش شمالی دانشگاه برای برگزاری جشن های مختلف و استفاده خانواده های اعضای هیئت علمی و کارکنان در حال طراحی است و کلنگ احداث این مجموعه در تابستان 96 به زمین زده می شود.

,

وی ادامه داد: با برنامه ریزی های صورت گرفته، خدمات دانشگاه یاسوج به عنوان الگو در دیگر شهرهای بزرگ توسعه می یابد.

,

رحیمی به رایزنی با دیگر دانشگاهها اشاره کرد و گفت: با دانشگاه‌های شیراز،اصفهان و تهران مذاکراتی برای استفاده از مجتمع های رفاهی هیئت علمی این دانشگاهها انجام شده است.

,

وی بیان کرد: دانشگاه یاسوج به لحاظ آموزشی و پژوهشی جایگاه مطلوبی دارد و هدف این است به عنوان یک دانشگاه پویا و مرفه و نه یک دانشگاه فقیر در سطح کشور شناخته شود.

,

رئیس دانشگاه یاسوج گفت: این هدف را با جدیت و با وجود تمام محدودیت های منابع دنبال کرده و تلاش می شود این دانشگاه، به عنوان یک دانشگاه نمونه در همه زمینه ها در کشور معرفی شود.

,

رحیمی در پایان گفت: از همه همکاران بزرگوار که برای رشد و توسعه دانشگاه یاسوج تلاش می کنند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه