اخبار داغ

هفته چهاردهم لیگ برتر هندبال؛

تساوی تلخ نفتی های گچساران در لحظات پایانی+تصاویر

تساوی تلخ نفتی های گچساران در لحظات پایانی+تصاویر
تیم هندبال نفت و گاز گچساران در هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور مقابل میهمان خود تیم شهرداری کاشان متوقف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،تیم هندبال نفت و گاز گچساران در هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور مقابل میهمان خود تیم شهرداری کاشان متوقف شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب,

در این دیدار که از ساعت 16 روز سه شنبه 26 بهمن در سالن پدخندق گچساران به میزبانی تیم نفت و گاز گچساران انجام شد، دو تیم نخست جدول در مقابل هم صف آرایی کردند که درپایان این بازی مهیج و بسیار دیدنی تیم میهمان توانست با کسب تساوی در این دیدار حساس به صدرنشینی خود در جدول ادامه دهد.

,

در نیمه اول این دیدار سراسر مهیج دو تیم در گلزنی کاملا پایاپا پیش رفتند و تا انتهای این نیمه اختلاف گل برتری برای هر تیم تنها یک گل بود و در پایان این نیمه تیم شهرداری کاشان با نتیجه 14 بر 13 از میزبان خود پیش افتاد.

, د.,

 

,

, , ,

 

,

در شروع نیمه دوم شاگردان مهران کیخایی که از حمایت هواداران پرشور حامی تیم که با تشویق های بی امان خود انگیزه مضاعفی به بازیکنان تیم نفت گچساران می دادند بهره می بردند توانستند در گلزنی موفق تر از حریف عمل کنند و با چند گل اختلاف از حریف خود جلو بیفتند.

,

 

,

, , ,

 

,

تیم میزبان کاملا در این نیمه تیم برتر میدان بود و تا 5 دقیقه به پایان بازی با نتیجه 29 بر 24 از حریف نامدار خود پیش بود اما با بی تجربگی و عدم تمرکز بازیکنان نفت و گاز گچساران که پیروزی در این بازی را حتمی می دانستند و تحت تاثیر جو بازی قرار گرفته بودند نتوانستند برتری خود را تا پایان حفظ کنند و در روزی که کمتر کسی شانسی برای تغییر نتیجه از سوی تیم حریف قایل نبود این بازی مساوی به اتمام رسید.

, .,

در شرایطی که در 6 ثانیه انتهای بازی مالکیت توپ با تیم میزبان بود اما نفتی ها قدر این موقعیت را ندانستند و در عین ناباوری در دقیقه 30 بازی این دیدار با نتیجه مساوی 30 بر 30 به پایان رسید.

,

 

,

, , ,

 

,

از نکات مهم این بازی می توان به حضور پرشور هواداران نفت گچساران پرداخت که پرشدن تمامی سکوهای سالن بازی از زمان شروع بازی تا انتها به تشویق بی امان تیم محبوب خود پرداختند.

, د.,

گفتنی است تیم نفت و گاز گچساران نتوانست از این فرصت ایده ال برای صدرنشینی مجدد استفاده کند و با تقسیم امتیازات این بازی تیم شهرداری کاشان با 21 امتیاز و تنها یک امتیاز اختلاف نسبت به نفتی های گچساران در پایان هفته چهاردهم همچنان در صدر جدول باقی ماند.

,

همچنین تیم نفت و گاز گچساران با متوقف شدن در این بازی خانگی با کسب یک امتیاز از این دیدار با 20 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفت.

, .,

دیدار بعدی تیم نفت و گاز گچساران در روز سه شنبه 3 اسفند ماه در تهران و مقابل تیم نیروی زمینی تهران خواهد بود.

,

نتایج کامل هفته چهاردهم لیگ برتر هندبال 

,

نفت و گاز گچساران ٣٠ - شهرداری کاشان ٣٠
شهرداری ارومیه٢٨ - هیات هندبال مرودشت ٣١
توسعه و عمران بافق ٢١ - نیروی زمینی ارتش ٢٥
نماینده اراک ٢٧ - فولاد مبارکه سپاهان ٢٦
بیتا سبزوار ۲۲ - مس کرمان ۲۱

,
,
,
,
,

 انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه