اخبار داغ

بزرگداشت شهدای اربعین هرمزگان/تندیس شهدای اربعین در بندرعباس ساخته شود

بزرگداشت شهدای اربعین هرمزگان/تندیس شهدای اربعین در بندرعباس ساخته شود
مراسم پاسداشت شهدای اربعین با حضور حضرت حجت السلام و المسلمین پناهیان و جمع کثیری از مردم شهید پرور شهر بندرعباس به همت ستاد بزرگداشت شهدای اربعین در مسجد قدس بندرعباس برگزار گردید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛مراسم پاسداشت شهدای اربعین با حضور حضرت حجت السلام و المسلمین پناهیان و جمع کثیری از مردم شهید پرور شهر بندرعباس به همت ستاد بزرگداشت شهدای اربعین در مسجد قدس بندرعباس برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

شهدای اربعین استان هرمزگان که در حادثه تروریستی خودروی بمب گذاری شده در مسیر برگشت از زیارت حرمین عسکریین (ع) و شهر سامرا مورد حمله تروریستی قرار گرفته و به فیض شهادت نائل آمدند.

,

شهیده سکینه عطایی دریایی، شهیده آذر همایونفر، شهیده خیری شیخی وشهیده زینب داسکار که این شهدا تماما از مادران پاکدامن این استان هستند از شهدای این حمله تروریستی می باشند.

,

حجت السلام و المسلمین پناهیان در این مراسم گفت: تقدیر الهی برای هرکسی مسائلی دارد که نمی شود به آن پی برد و هرکس در راه زیارت قدمی بردارد ثواب یک شهید برای او ثبت و ضبط می شود.

,

وی افزود:شهادت در راه سامرا قبل از اربعین دارای حمکت های است در صورتی که دشمنان نمی خواستندکسی به زیارت اربعین برود و با این اعمال به دنبال ایجاد وحشت بین مردم بودند ولی مردم با شور و شوق بیشتری به زیارت اربعین امسال شریفیاب شدند.

,

پناهیان  بیان اینکه تندیس مادران شهید زائر باید ساخته شود اظهار داشت: با ساخت تندیس شهدا و نصب آن در یکی از میدان های شهر یاد این شهدا گرامی داشته شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه