اخبار داغ

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان دامغان :

۱۰۰ قطعه طیور بومی از بازار روز دامغان جمع آوری و امحاء شد

۱۰۰ قطعه طیور بومی از بازار روز دامغان جمع آوری و امحاء شد
رئیس اداره دامپزشکی دامغان از جمع‌آوری و معدوم سازی ۱۰۰ قطعه طیور بومی از مراکز فروش غیرمجاز این شهرستان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک دامغان ؛ علی­ اصغر جلالوند با اعلام این خبر به خبرنگار تیتریک گفت : طرح جمع­ آوری و معدوم­ سازی طیور بومی و سنتی توسط واحد نظارت بر بهداشت عمومی شهرستان با همکاری خدمات شهری شهرداری‌ شهرستان دامغان انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , تیتریک دامغان ,

وی افزود: طبق دستورالعمل‌های سازمان دامپزشکی مبنی بر جلوگیری از عرضه هرگونه طیور بومی زنده در مراکز غیر مجاز، مأموران دامپزشکی پس از بازدید از سطح شهر و بازار روز نسبت به ضبط و جمع آوری طیور بومی غیر مجاز اقدام کردند.

,

جلالوند خاطرنشان کرد: طی این بازرسی‌ ها حدود ۱۰۰قطعه طیور بومی جمع‌آوری و پس از هماهنگی با شهرداری نسبت به معدوم‌سازی آن اقدام شد.

,

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان دامغان اظهار داشت : عرضه طیور بومی از جمله مرغ، خروس، اردک، بلدرچین وغیرهدر معابر عمومی و مراکز غیرمجاز ممنوع بوده و در صورت مشاهده با آن برخورد می‌شود.

,

وی در خاتمه از عموم شهروندان گرامی درخواست نمود ضمن عدم خرید هرگونه پرنده از دست فروشان و عرضه کنندگان غیر مجاز به منظور حفظ سلامت خانواده خود و جلوگیری از تهدید سلامت و بهداشت عمومی، هرگونه تخلف بهداشتی و موارد مشابه در این زمینه را به اداره دامپزشکی شهرستان خود و یا سامانه اطلاع رسانی ۱۵۱۲اداره کل دامپزشکی استان سمنان گزارش نمایند.

,


انتهای پیام /

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه