اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهدیشهر:

۵۳ مبلغ در ایام فاطمیه به مهدیشهر اعزام شدند

۵۳ مبلغ در ایام فاطمیه به مهدیشهر اعزام شدند
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر گفت: در ایام فاطمیه اول 53 مبلغ و مبلغه در مساجد و هیئت های مذهبی شهرستان به تبلیغ اقدام کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام مصطفی تقوی در گفتگو با خبرنگار نیزوا اظهار کرد: در ایام فاطمیه اول اعزام 850 نفر روز تبلیغ به مدت 4 شب در مساجد و هیئت های مذهبی شهرستان  مهدیشهر را داشتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی تعداد این مبلغان را 53 نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد 40 نفر مبلغ مرد و 13 نفر نیز مبلغه زن بودند که در سطح شهرستان به امر تبلیغ، اقامه نماز جماعت وبیان معارف دینی پرداختند.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر تصریح کرد: این افراد با هماهنگی این اداره جهت تبلیغ معارف دینی به مساجد شهری و روستایی و مراسمات مذهبی و فرهنگی اعزام شدند.

,

تقوی ادامه داد: مبلغانی که اعزام شدند به تبیین کرامات و مناقب اهل بیت (ع) به ویژه حضرت زهرا(س)  در 22 مسجد شهرستان اقدام داشتند.

,

وی خاطر نشان کرد: 12 مسجد و هیئت مذهبی در مهدیشهر، 6 مسجد و هیئت مذهبی در شهمیرزاد و 4 مسجد و هیئت مذهبی در درجزین از سخنرانی این مبلغان در فاطمیه اول بهره مند شدند.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر اذعان کرد: فاصله زمانی بین شهادت حضرت زهرا(س) به روایت اول و روایت دوم شهادت حضرت زهرا(س) روزهای زیادی است و اینکه تمام این مدت را ایام فاطمیه محاسبه کنیم درست نیست.

,

تقوی بیان کرد: طبق بخشنامه این اداره که به مساجد و هیئت های مذهبی ارسال کردیم ایام فاطمیه اول حداکثر به مدت 4 شب و ایام فاطمیه دوم نیز حداکثر به مدت 5 شب می توانند مراسم این مناسبت را داشته باشند و بیشتر از آن نباید باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه