اخبار داغ

تاکید توسعه آموزش و فناوری دریایی وزیر علوم به مسوولین استان

تاکید توسعه آموزش و فناوری دریایی وزیر علوم به مسوولین استان
استاد تمام دانشکده علوم و فنون دریایی هرمزگان اظهارداشت: فرصت مناسبی برای پیگیری توسط استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی خواهد بود تا طرح توسعه دانشگاه علوم و فنون دریایی و یک پژوهشگاه راهبردی دریایی را در استان هرمزگان در دولت یازدهم تهیه و مجوز آن را از دفتر گسترش وزارت علوم کسب کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از رفتارنیوز، خوشبختانه وزیر علوم تحقیقات و فناوری در افتتاح کشتی پژوهشی خلیج فارس در بندرعباس کار مسوولین استان هرمزگان را در توسعه دریا محور راحتر کرد و شاید مطالبه و دلایل توسعه دانشگاه علوم و فنون دریایی از طرف وزیر انگیزه بیشتری به مسوولین استان بدهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رفتارنیوز، ,


این فرصت مناسبی برای پیگیری این مهم توسط استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی خواهد بود تا طرح توسعه دانشگاه علوم و فنون دریایی و یک پژوهشگاه راهبردی دریایی را در استان هرمزگان در دولت یازدهم تهیه و مجوز آن را از دفتر گسترش وزارت علوم کسب کنند.

,
,


با عنایت به بازدید وزیر علوم از منطقه ساحلی و تاکید ایشان بر گسترش آموزشها،پژوهشها و فناوری های دریایی در امروز فکرکنم کار را برای مسوولین استانی برای کسب مجوز راحترکرده باشد.

,
,


حال نیاز به همت آنها داشته و می‌توانند افتخار بزرگی برای دوره مدیریتی خود خلق کنند تا در پیشگاه خداوند متعال و مردم و جوانان استان هرمزگان سربلند و سرفراز باشند.

,
,


دکتراحسان کامرانی ، استاد تمام دانشکده علوم و فنون دریایی هرمزگان مدت زمانی است تنها پروفسور هرمزگانی تاکید به ایجاد و توسعه دانشگاه علوم و فنون دریایی را به گونه ای مطالبه گرانه و از سردلسوزی رسانه ای  نموده که جا دارد همگان به این مهم همراه با نخبگان علمی استانمان حساس تر باشیم.

دکتر کامرانی در گفت گوی اختصاصی با خبرنگار رفتارنیوز، ضمن بیان اشتیاق وزیر علوم تحقیقات و فناوری به توسعه آموزش، پژوهش وفناوری دریایی که بیشتر از مسوولین استانی می باشد گفت: خوشبختانه وزیر علوم تحقیقات و فناوری نیز در افتتاح کشتی پژوهشی خلیج فارس در بندرعباس کار مسوولین استان هرمزگان را در توسعه دریا محور راحتر کرد.

وی به اینکه امیدواراست مطالبه و دلایل توسعه دانشگاه علوم و فنون دریایی توسط وزیر محترم، ایجاد انگیزه در متولیان استان هرمزگان نماید ادامه داد: شاید مطالبه و دلایل توسعه دانشگاه علوم و فنون دریایی از طرف وزیر انگیزه بیشتری به مسوولین استان بدهد.

 استاد تمام دانشکده علوم و فنون دریایی هرمزگان تصریح کرد: این فرصت مناسبی برای پیگیری این مهم توسط استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی خواهد بود تا طرح توسعه دانشگاه علوم و فنون دریایی و یک پژوهشگاه راهبردی دریایی را در استان هرمزگان در دولت یازدهم تهیه و مجوز آن را از دفتر گسترش وزارت علوم کسب کنند.

ریاست سازمان بسیج اساتید هرمزگان افزود: با عنایت به بازدید وزیر علوم از منطقه ساحلی و تاکید ایشان بر گسترش آموزشها، پژوهشها و فناوری های دریایی در امروز فکرکنم کار را برای مسوولین استانی برای کسب مجوز راحتر کرده باشد.

دکتر  کامرانی درپایان خاطرنشان کرد: حال نیاز به همت آنها داشته و می‌توانند افتخار بزرگی برای دوره مدیریتی خود خلق کنند تا در پیشگاه خداوند متعال و مردم و جوانان استان هرمزگان سربلند و سرفراز باشند.

,
,
,
, رفتارنیوز،,
,
,
,
,
,
,
,
,



انتهای پیام /

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه