اخبار داغ

دزد به دزد زد!

دزد به دزد زد!
شبکه ماهواره‌ای «من و تو» تلویزیونی است که از سال ۸۹ و یک سال پس از فتنه ۸۸ فعالیتش را آغاز کرد، در طول سال‌های فعالیت «من و تو»، اسناد مختلفی از وابستگی این شبکه به سرویس‌های جاسوسی بیگانه بخصوص MI6 بدست آمد و مشخص شد که «من و تو» نیز همچون اسلاف لس‌آنجلسی خود در پی اقداماتی در راستای اهداف دشمنان ملت ایران است، اما مسئولان این شبکه در سال‌های نخست فعالیتشان برای پیشگیری از پیامدهای احتمالی، وجود رابطه با دولت‌های غربی و دشمنان دیرینه ملت ایران را همواره تکذیب کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انقلاب نیوز، شبکه ماهواره‌ای «من و تو» تلویزیونی است که از سال ۸۹ و یک سال پس از فتنه ۸۸ فعالیتش را آغاز کرد. در طول سال‌های فعالیت «من و تو»، اسناد مختلفی از وابستگی این شبکه به سرویس‌های جاسوسی بیگانه بخصوص MI6 بدست آمد و مشخص شد که «من و تو» نیز همچون اسلاف لس‌آنجلسی خود در پی اقداماتی در راستای اهداف دشمنان ملت ایران است، اما مسئولان این شبکه در سال‌های نخست فعالیتشان برای پیشگیری از پیامدهای احتمالی، وجود رابطه با دولت‌های غربی و دشمنان دیرینه ملت ایران را همواره تکذیب کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز,

«من و تو» که زیر نظر زوج بهایی یعنی «کیوان و مرجان عباسی» همکاران نهادهای صهیونیستی اداره می‌شود، در ابتدای فعالیتش ادعا کرد برنامه‌هایش تنها جنبه سرگرمی دارد، اما به مرور زمان پشت‌پرده خود را نشان و فعالیت‌های سیاسی خود را گسترش داد و رویکرد سیاسی تندتری گرفت. تا جایی که سال گذشته با پایان دوره فعالیت پنهان «من و تو»، مدیر این شبکه طی مصاحبه‌ای با کانال ۱۰ تلویزیون اسرائیل رسماً آغاز فعالیت‌های مشترک خود با رسانه‌های رژیم صهیونیستی را اعلام کرد.

,
 
,
, ,

«کیوان عباسی» که به اذعان خود بیش از ایران به اسرائیل علاقه‌مند است در این گفت‌وگو با حمایت از جنایات رژیم صهیونیستی، گفت: “من کاملا تحت حمایت انگلیس هستم و می‌خواهم به دنیا بگویم که من به عنوان یک ایرانی با شهروندان و کانال‌های اسرائیلی همکاری کنم! … بر این باور هستم که مردم اسرائیل بهترین مردم جهان هستند و همین واقعیت مرا واداشت تا در یک تولید مشترک با کانال ۱۰ به توافق برسیم! …”

,

در سالهای گذشته، علاوه بر انتشار اسناد و مدارک زیادی درباره وابستگی شبکه «من و تو» به بیگانگان و دشمنان ایران اسلامی، برخی از عناصر اپوزیسیون و کارمندان رسانه‌های بیگانه مانند «امیرعباس فخرآور» و «نگین شیرآقایی» هم به رویکردهای سیاسی و اهداف پشت‌پرده این شبکه به‌ظاهر سرگرمی اعتراف کرده‌اند.

,

«من و تو» از زماننشان دادن روی حقیقی خود، با ساختن برنامه و مستندهای سیاسی و تاریخی مانند مستندهای «رضا شاه»، «انقلاب ۵۷» و «انقلاب ۵۷؛ از شایعات تا واقعیت» سعی کرده تا بسیاری از واقعیت‌های تاریخی بخصوص درباره انقلاب اسلامی مردم ایران را جور دیگری نشان داده و در واقع قلب واقعیت کند.

,

اما ساخت این مستندها هم بی‌سرو صدا و بی‌حاشیه نبود و این شبکه به‌ظاهر حرفه‌ای، پس از ساخت برنامه‌های مذکور، حتی صدای بسیاری از عناصر اپوزیسیون را هم درآورد. چند روز پیش بود که «عرفان قانعی‌فرد» نویسنده بدنام سلطنت‌طلب که از سوی برخی از عناصر سلطنت‌طلب به دروغ‌گویی معروف شده، با انتقاد از دزدی و کپی‌برداری شبکه «من و تو» از کتابش در سایت مستند «انقلاب ۵۷»، این شبکه را به سرقت در روز روشن متهم کرده است.

,

همچنین در ادامه انتقادات به شبکه «من و تو»، «امیرعباس فخرآور» یکی دیگر از عناصر اپوزیسیون و نزدیک به سرویس‌های جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی، با انتقاد از مدیران شبکه مذکور، مدعی شد که این شبکه در یکی از برنامه‌هایش بدون اجازه از مطالب منتشر شده در کتابش استفاده و منبع اصلی ادعاهایش را منتشر نکرده است.

,

گویا دزدی در بین عناصر شبکه‌های فارسی‌زبان بیگانه و عناصر اپوزیسیون به شدت جریان دارد و اینگونه واکنش‌ها تنها گوشه‌ای از این درگیری‌ها است. این رفتارهای شبکه‌های اپوزیسیون، ما را به یاد آن ضرب‌المثل ایرانی می‌اندازد که «دزدی که به دزد بزند شاه‌دزد است!»

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه