اخبار داغ

معاون فرهنگی اجتماعی دبیر خانه شورای نمایندگان ولی فقیه در امور اهل تسنن عنوان کرد؛

افزایش اعزام اهل تسنن به سرزمین‌های نور

افزایش اعزام اهل تسنن به سرزمین‌های نور
ساجدی گفت: اعزام روحانیون اهل تسنن و نمایندگان ولی فقیه در استان های اهل تسنن به مناطق عملیاتی دفاع مقدس،در دستور کار قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار؛ محمود ساجدی معاون فرهنگی اجتماعی دبیر خانه شورای نمایندگان ولی فقیه در امور اهل تسنن در گفتگو با کوله بار در خصوص همکاری این مرکز با سازمان اردویی،راهیان نور و گردشگری بسیج در زمینه  اعزام  رو حانیون اهل تسنن ونمایندگان ولی فقیه در استان های اهل تسنن اضهار داشت: با همکاری و هماهنگی سازمان اردویی ،راهیان نور و گردشگری بسیج، اعزام روحانیون اهل تسنن و نمایندگان ولی فقیه در استان های اهل تسنن به مناطق  عملیاتی دفاع مقدس صورت خواهد گرفت.

,  شبکه اطلاع رسانی راه دانا , شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  کوله بار, کوله بار, کوله بار,
وی ادامه داد: در نشستی با سردار سلیمانی رئیس سازمان اردویی،راهیان نور و گردشگری بسیج، همکاری لازم را جهت اعزام های پیش بینی شده به مناطق عملیاتی راهیان نور را اعلام داشتند و برنامه های پیش بینی شده در این زمینه را صادر نمودند تا در زمان مشخص اجرایی شود.
,
ساجدی یادآور شد: یکی دیگر از اهداف  این دیدار دوجانبه، انتقال تجربیات و اقدامات این سازمان در جهت پیشبرد برنامه های دبیر خانه شورای نمایندگان ولی فقیه در امور اهل تسنن است.
,
 
,
وی در پایان یادآور شد سازمان اردویی،راهیان نور و گردشگری بسیج در طول سالیان اخیر فعالیت های ارزنده و قابل توجهی داشته است که نیازمند انتقال به سایر نهادها است، اظهار داشت: از تلاش های مسئولان راهیان نور تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم که روز به روز شاهد توسعه این اردوها باشیم.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه