اخبار داغ

قدیری ابیانه در همایش انقلابی های جوان مطرح کرد:

معاهدات بین المللی بر اساس سود طرفین شکل می گیرد مگر اینکه دولتی تحت سلطه و نفوذ باشد/سخنان برخی دولتمردان گرا دادن به دشمن است

معاهدات بین المللی بر اساس سود طرفین شکل می گیرد مگر اینکه دولتی تحت سلطه و نفوذ باشد/سخنان برخی دولتمردان گرا دادن به دشمن است
قدیری ابیانه در همایش انقلابی های جوان مطرح کرد:معاهدات بین المللی بر اساس سود طرفین شکل می گیرد مگر اینکه دولتی تحت سلطه و نفوذ باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از “دانشجوآزاد” روز گذشته و به همت بسیج دانشجویی شهرستان زرند همایش انقلابی های جوان (فرزندان خمینی) با سخنرانی دکتر قدیری ابیانه در سالن سینما آزادی زرند برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دانشجوآزاد,

 

,

در این مراسم محمدحسن قدیری ابیانه گفت: هرکس باید ساز مناسب با مسئولیت خودش را بزند. اما باید از یک نت و یک رهبری پیروی کند.

,

 

,

سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا با بیان اینکه دولت و کنگره آمریکا یک هدف را دنبال می کردند هرچند به ظاهر مواضع متفاوتی داشتند گفت: ما در ارزیابی مواضع خودی ها نباید فکر کنیم که هر کس تندتر صحبت می کند الزاما مواضع بهتری اتخاذ کرده است.

,

 

,

وی اظهار داشت: در دیپلماسی یک جا باید اخم کرد و یک جا باید لبخند زد. ما نباید گول لبخندهای کشورهای غربی را بخوریم. در صورتی که لازم باشد با دشمن مذاکره داشته باشیم باید کینه آن ها را در دل داشته باشیم. اگر دشمن را دوست بپنداریم شکست خواهیم خورد.

,

 

,

قدیری ابیانه اظهار کرد: ما در دیپلماسی باید با احتیاط حرکت کنیم و بدانیم که رابطه با هر کشوری هم ضرر و هم سود دارد. انگلیس هم دشمن ماست و قطعنامه و تحریمی وجود ندارد که انگلستان آن را رهبری نکند. اما اگر در ارزیابی ها رابطه با دشمن سودش بیشتر از زیانش باشد، روابط شکل می گیرد؛ معاهدات و قراردادها جایی شکل می گیرند که دو طرف سود بکنند و کشورها بر اساس منافعشان قدم بر می دارند. مگر اینکه دولتی تحت سلطه و نفوذ باشد

,

سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا با بیان اینکه ما نباید خود را ضعیف بپنداریم یا ضعیف نشان دهیم اظهارداشت: ما نباید از دشمن بترسیم، باید ارزیابی درستی از نقاط قوت و ضعف خود و طرف های خارجی داشته باشیم.

,

وی خاطرنشان کرد: ما نباید بگوئیم که “چرخ سانتریفیوژهای ما بچرخد به شرطی که چرخ کارخانجات ما بچرخد” چون دشمن به این نتیجه می رسد که برای خواباندن چرخ سانتریفیوژهای ما باید در صدد خواباندن چرخ کارخانجات ما باشد. بلکه باید بدانیم که “چرخ سانتریفیوژهای ما باید بچرخد تا چرخ صنعت و کارخانه ها نیز بچرخد” زیرا چرخش سانتریفیوژها برای تولید برق است که مورد نیاز برای چرخش صنایع ماست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه