اخبار داغ

شهروندخبرنگار رودبارما؛

وضعیت اسفناک خیابان‌های رودبار پس از بارش باران+تصاویر

وضعیت اسفناک خیابان‌های رودبار پس از بارش باران+تصاویر
با کمترین بارندگی کوچه و خیابان‌های شهرستان رودبارجنوب به وضعیت اسفناکی درآمده‌اند و رفت و آمد را برای عابرین به شدت دشوار کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از"رودبار ما"، پس از هر بار بارش شاهد آبگرفتگی خیابانها و کوچه‌های شهرستان رودبارجنوب هستیم که رفع این مشکل نیازمند توجه مسوولان شهرداری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما, رودبار ما,

بسیاری از خیابان های این شهر با یک بار بارندگی مسدود می شوند و این مساله تردد بسیاری از اهالی از جمله دانش آموزان را با مشکل روبرو می سازد و باعث گلایه مندی بسیاری از شهروندان نیز شده است.

,

, ,

برخی از رهگذران از روی محل های آبگرفته می پریدند،برخی به صورت مارپیچ راه می رفتند تا کمتر خیس شوند،برخی از خودروها بیش از پیش فاصله می گرفتند تا از حمام آب گل آلود در امان بمانند و بعضی ها هم به سیم آخر زده بودند و از محل آبگرفتگی تردد می کردند!

,

, ,

هر ساله با شروع فصل بارش چهره شهر در بیشتر خیابانها و معابر دگرگون شده و علاوه بر اینکه در برخی معابر و خیابانهای شهر شاهد به وجود آمدن رودخانه های عمیق می شویم، در برخی مناطق دیگر که وضع بهتری دارند، چاله هایی که به هر دلیلی به تعدادشان افزوده می شود، پر از آب شده و برای شهروندان، عابران پیاده و حتی خودروها مشکل ساز می شوند.

,

, ,

به گفته شهروندخبرنگار ما اکثر خیابانها بعد از حفاری که توسط شرکت گاز انجام شده به همین صورت باقی مانده و هیچ اقدامی برای آسفالت آن نشده است ودر هنگام بارندگی بسیار خطر آفرین هستند.

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه