اخبار داغ

پدر دو جانباخته‌ی حادثه قطار تبریز؛

آخوندی علاوه بر استیضاح باید محاکمه شود/ نمایندگان به فکر آبروی فردای روز استیضاح باشند/ از برخورد متصدیان بیمه گله‌مندیم

آخوندی علاوه بر استیضاح باید محاکمه شود/ نمایندگان به فکر آبروی فردای روز استیضاح باشند/ از برخورد متصدیان بیمه گله‌مندیم
محمد شکوری تأکید کرد: دستور خرید و بکارگیری چنین سیستمی از سوی وزیر صادر شده و همه ی کاسه ها را نباید سرِ کارگران ساده خراب کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد شکوری پدر دو فرزند جانباخته حادثه قطار درخصوص استیضاح وزیر راه و شهرسازی به خبرنگار زیتون گفت: بنده به عنوان نماینده ی 6 خانواده از جانباختگان حادثه قطار معتقدم که وزیر راه باید استیضاح شده و از مسئولیت خود برکنار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زیتون,

وی با بیان اینکه حادثه پلاسکو در عرض یک هفته شفاف سازی شد افزود: هنوز مقصر اصلی حادثه قطار مشخص نشده و اظهارات متناقض مسئولین امر، دل خانواده های داغدار را می رنجاند.

,

آخوندی علاوه بر استیضاح باید محاکمه شود

,

شکوری بیان کرد: وزیر راه با اظهارات بی ادبانه در ساعات اولیه ی حادثه و عدم شفاف سازی در خصوص علت فاجعه ی رخ داده، تاکنون رضایت خانواده های داغدار را جلب نکرده است. 

,

پدر دوتن از جانباختگان راه رضوی با اشاره به منتقدین استیضاح وزیر خاطرنشان کرد: کسانی که در حمایت از وزیرِ مقصر برخاسته اند، بدانند که حق خانواده های داغدار بسیار فراتر از مسائل جناحی است و خریداران سیستم معیوب و مسببین اصلی حادثه، متعلق به هر گروه و جناح سیاسی که باشند، باید زیر سوال قرار گرفته و محاکمه شوند.

,

وی تاکید کرد: با یک استیضاح دولت تخریب نمی شود و نمایندگان و جناح های سیاسی، نباید یک بنای کج را در آستانه چهلمین سالگرد نظام مقدس جمهوری اسلامی بنیان نهند.

,

شکوری اظهار داشت: خطای افراد و مسئولین قابل جبران است اما خریداری و اصرار بر بکارگیری یک سیستم معیوب در ناوگان قطار موضوعی نیست که قابل چشم پوشی باشد؛ آقای وزیر زمانی که با روی گشاده در محضر مقام معظم رهبری از هدایت بی نقص این سیستم سخن می گفت، امروز باید نسبت به خطای فاحش این سیستم نیز پاسخگو باشد.

,

وی افزود: دستور خرید و بکارگیری چنین سیستمی از سوی وزیر صادر شده و همه ی کاسه ها را نباید سرِ کارگران ساده خراب کرد؛ ما نه تنها خواستار استیضاح و برکناری وزیر، بلکه از نمایندگان و مسئولین قضایی کشور می خواهیم که وی را به پای میز محاکمه بکشانند.

,

پدر دوتن از جانباختگان حادثه قطار گفت: نمایندگان مردم تبریز و استان هم اگر به فکر آبروی خود بوده و می خواهند فردای روز استیضاح، در این شهر سر بلند کنند، می بایست به صورت منسجم رای به برکناری وزیر داده و دردی از آلام خانواده جانباختگان را تسکین بخشند.

,

متصدیان بیمه، خانواده های داغدار را تهدید می کنند

,

شکوری درخصوص اقدامات دولت برای پرداخت بیمه غرامت به خانواده جانباختگان خاطرنشان کرد: بعد از دوماه از حادثه، توسط بیمه پاسارگاد دعوتی انجام شد تا بیمه غرامت را دریافت کنیم؛ اما وقتی به بیمه مراجعه کردیم برگه ای از تعهدنامه دراختیار ما قراردادند و گفتند باید این تعهدنامه را در محضر امضا کرده و متعهد شویم که بابت بیمه تاخیری شکایت نداشته و هیچگونه اعتراضی نخواهیم کرد!

,

وی افزود: همچنین از بیمه تاکید کردند که اگر این تعهدنامه در محضر امضا نشود، بیمه ای تعلق نمی گیرد؛ این تهدیدات درحالی انجام می شود که دوماه از حادثه گذشته و اگر بنا بر پرداخت بیمه باشد، تاخیر دوماهه نیز حق خانواده های جانباخته خواهد بود.

,

شکوری گفت: البته خانواده جانباختگان از نوع برخورد متصدیان بیمه گله مند هستند و بیمه در اولویت بعدی قرار دارد؛ درخواست ما از مسئولین استانی و شهری این است که در قبال رفتارهای زننده، برنامه ریزی کرده و با متصدیان بیمه برخورد کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه