اخبار داغ

محمد هاشمی رفسنجانی:

همه باید زیر سایه رهبری کشور را بسازیم / ضربه زدن به وحدت، ما را از اهداف انقلاب دور می کند

همه باید زیر سایه رهبری کشور را بسازیم / ضربه زدن به وحدت، ما را از اهداف انقلاب دور می کند
عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: پیام انقلاب برای جهان اسلام این بوده که مستضعفین می توانند با وحدت در مقابل استکبار بایستند، حال اگر در درون خودمان نتوانیم وحدت داشته باشیم و نتوانیم به یک امت الگو تبدیل بشویم از اهداف انقلاب فاصله گرفته ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد هاشمی رفسنجانی عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت و گو با خبرنگار ایران روشن درباره افرادی که می خواهند از فوت آیت الله هاشمی برای ضربه زدن به وحدت سوء استفاده کنند گفت: از ابتدا ی شکل گیری انقلاب اسلامی پیروزی ما با وحدت به نتیجه رسیده است.در جنگ هشت ساله دفاع مقدس نیز با وحدت بود که توانستیم در مقابل جبهه کفر به پیروزی برسیم.
وی در ادامه افزود: اگر افرادی خواهان پیروزی ملت و توسعه کشور هستند نباید به وحدت ضربه بزنند و باید بدانند که در تفرقه هیچ سودی نیست.
محمد هاشمی با بیان اینکه سیاست پیر استعمار نیز بر پایه «تفرقه بیانداز و حکومت کن» پی ریزی شده است اظهار داشت: راه آیت الله هاشمی تفرقه افکنی نبود و ایشان همیشه به دنبال وحدت رویه بودند.عده ی اندکی که به دنبال تشنج هستند فکر می کنند که فقط آنها در کشور حضور دارند و ملت را فراموش کرده اند.
مسئول دفتر آیت الله هاشمی با تاکید بر اینکه همه باید حول محور وحدت و  زیر سایه رهبری کشور را بسازیم بیان داشت: کسانی که می خواهند از فوت آیت الله هاشمی بهره سیاسی ببرند قطعا دوست دار ایشان نیستند.
وی تصریح کرد: پیام انقلاب برای جهان اسلام  این بوده که مستضعفین می توانند با وحدت در مقابل استکبار بایستند، حال اگر در درون خودمان نتوانیم وحدت داشته باشیم و نتوانیم به یک امت الگو تبدیل بشویم از اهداف انقلاب فاصله گرفته ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایران روشن,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه