اخبار داغ

محمود واعظی:

متشنجان مراسم آیت الله هاشمی قطعا معاند نظام اند

متشنجان مراسم آیت الله هاشمی قطعا معاند نظام اند
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: افرادی که به دنبال ایجاد تشنج در جامعه هستند فقط به دنبال استفاده ابزاری از مرحوم هاشمی هستند تا به اهداف سوء خود برسند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ نگار با اشاره به افرادی که می خواهند از فوت آیت الله هاشمی سوء استفاده کنند گفت: انسان های منصف و صادق وقتی حضور جناح های مختلف را در مراسم آیت الله هاشمی می بینند باید متوجه باشند که خدمت گذاران سفر کرده مثل آیت الله هاشمی فقط برای وحدت و انسجام در جامعه بوده که شکنجه های ساواک را تحمل کرده بودند.
وی در ادامه افزود: امثال آقای هاشمی برای اقتدار این نظام و حفظ اسلام بوده که سختی و دشواری های فراوان زمان انقلاب را تحمل کرده اند.کسانی که در خلاف این جهت حرکت می کنند و به دنبال تفرقه افکنی در جامعه هستند قطعا علاقه مندان آیت الله هاشمی نیستند.
واعظی تاکید کرد: تفکر هاشمی  بر پایه وحدت پایه ریزی شده بود و قطعا افرادی که به دنبال سوء استفاده هستند در جهت فکر ایشان گام بر نمی دارند.
وزیر ارتباطات با بیان اینکه معاندان نظام در خارج و دشمنان کشور در داخل به دنبال سوء استفاده از فوت آیت الله هاشمی هستند گفت: اینگونه افراد فقط به دنبال استفاده ابزاری از ایشان می باشند تا به اهداف سوء خود برسند.لذا پیام آیت الله هاشمی پیام حفظ وحدت و انسجام در زیر سایه رهبر معظم بوده در جامعه بود و همه باید این رویه را دنبال کنیم تا بتوانیم کشور را به نحو احسن بسازیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگ نگار,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه