اخبار داغ

کواکبیان:

"آشتی ملی" را ما نگفتیم!

"آشتی ملی" را ما نگفتیم!
نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی گفت: ما هیچ گاه از اصطلاح آشتی ملی استفاده نکردیم و آنچه که به دنبال آن هستیم گفتگوی ملی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای در گفتگوی اختصاصی با مرآت در پاسخ به سوالی در خصوص توسعه سمنان گفت: اظهار نظر در مورد اقدامات مسئولان استان برای توسعه استان مرکز استان، نیازمند آمار و ارقام دقیق و جزئی است لذا باید بر روی آن بحث و بررسی بیشتری صورت بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت ,

کواکبیان افزود: خوشبختانه در لایحه بودجه سال آینده، ردیف بودجه استان سمنان افزایش قابل توجهی داشته است.

,

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به سخنان اخیر رهبر انقلاب چه نظری در مورد موضوع "آشتی ملی" دارید، اظهار کرد: ما هیچ گاه اصطلاح آشتی ملی را به کار نبردیم و گفتگوی ملی را مطرح کردیم که معتقدم رهبری نیز این موضوع را قبول دارند.

,

عضو فراکسیون امید مجلس تصریح کرد: رهبری روز گذشته فرمودند ما با کسی قهر نیستیم!

,

این اظهارات مصطفی کواکبیان در حالی بیان شد که رهبر معظم انقلاب روز گذشته در دیدار با مردم استان آذربایجان شرقی فرمودند: مگر مردم با هم قهر هستند که بخواهند آشتی کنند؟ قهری وجود ندارد، البته مردم ما با کسانی که در سال 88 به روز عاشورای حسینی اهانت کردند و با قساوت و لودگی و بی‌حیایی، جوان بسیجی را در خیابان لخت کردند و کتک زدند، قهر هستند و با آنها آشتی هم نمی‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه