اخبار داغ

در گفت و گو با اعضای خبرگان و جامعه مدرسین مطرح شد:

حفظ وحدت ملی زیر سایه رهبری مهم ترین خواسته هاشمی رفسنجانی بود

حفظ وحدت ملی زیر سایه رهبری مهم ترین خواسته هاشمی رفسنجانی بود
کعبی عضو خبرگان رهبری درباره حفظ تحکیم وحدت بعد از فوت هاشمی گفت: شرکت در مراسمات تشییع و تدفین خدمت گزاران انقلاب نشانه این است که انقلاب زنده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت خبری ثامن؛در اربعین مرحوم هاشمی رفسنجانی قرار داریم این موضوع ما را بر آن داشت تا با اعضای جامعه مدرسین و مجلس خبرگان رهبری به گفت و گو بپردازیم.


ضربه زدن به وحدت آب در آسیاب دشمن ریختن است

آیت الله عباس محفوظی عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: درباره هاشمی کسانی باید نظر بدهند که از ابتدای انقلاب با ایشان همرزم بوده اند.زیرا آنها هستند که می دانند هاشمی برای انقلاب چه شکنجه ها و آسیب هایی دیده است.

وی در ادامه افزود: مرحوم هاشمی یکی از بارزترین افرادی بود که در کنار امام همیشه حضور موثر داشت.

عضو خبرگان رهبری با توصیه بر اینکه باید خبرگان رهبری بعد از هاشمی اتحاد و انسجام بیشتری داشته باشد، گفت: هاشمی در خدمت رهبری بود و بقیه افراد مجلس خبرگان نیز باید این رویه ایشان را ادامه دهند تا آب در آسیاب دشمن نریزند.


حفظ وحدت مهم ترین نیاز شرایط کنونی است

آیت الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه درباره ریاست احتمالی مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این صحبت ها پیشگویی هایی است که نه مفید است و نه احتمال واقع شدن را دارد.

وی گفت: باید صبر کرد تا موج سیاسی بازی در جامعه آرام بگیرد. در حال حاضر بهتر است که حرفی در رابطه با این موضوع زده نشود و به وقت خودش تصمیم گیری نهایی بشود.

استاد حوزه علمیه اظهار داشت: حفظ وحدت و رویه انسجام مهمترین نکته ای است که باید به آن اهمیت داد تا  دشمنان نظام نتوانند از موضوعات مختلف بهره های سیاسی ببرند.

ممدوحی در ادامه با بیان اینکه یهودی و مسیحیان نیز می دانند که باید وحدت داشته باشند افزود: این وحدت است که در همه جای دنیا کار را به نتیجه می رساند.با ضربه زدن به وحدت راه را برای داعش باز خواهیم کرد.


صداهای نا مزون کشور در دریای خروشان مردم غرق خواهد شد

آیت الله عباس کعبی عضو خبرگان رهبری درباره حفظ تحکیم وحدت بعد از فوت هاشمی گفت: شرکت در مراسمات تشییع و تدفین خدمت گزاران انقلاب نشانه این است که انقلاب زنده است.

عضو خبرگان رهبری اظهار داشت: روحیه مردم ایران روحیه قدر دانی و وفا داری و روحیه تکریم است و این حضور نشانه آن است که مردم، نظام و بزرگان خود را دوست دارند.

وی در ادامه افزود: لذا صداهای نا مزونی که گاه بی گاه مطرح می شود در دریای خروشان ملت غرق خواهند شد.

معاندان نظام عددی نیستند که بخواهند عرض اندام کنند

آیت الله سید احمد حسینی خراسانی عضو مجلس خبرگان رهبری درباره حفظ وحدت در خبرگان رهبری بعد از فوت هاشمی گفت: مهمترین عامل حفظ و تحکیم وحدت در جامعه، دولت، خبرگان رهبری و همچنین مجمع تشخیص مصلحت نظام حرکت پشت سر رهبری است.

وی با اشاره به افرادی که در مقابل وحدت ایستاده اند و به نوعی آب در آسیاب دشمن می ریزند گفت: این نوع تفکر ها در جامعه به تعداد انگشت شمار هستند و عددی هم نیستند که بخواهند در مقابل مردم و نظام قرار بگیرند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: کسانی که بخواهند در مقابل نظام بایستند خود مردم جواب آنها را خواهند و در سیل خروشان حضور مردم در راهپیمایی ها، انتخابات و دیگر مراسم های مربوط به انقلاب و کشور غرق خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سایت خبری ثامن,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه