اخبار داغ

پوتین: ناتو در حال تحریک روسیه برای مواجهه است

پوتین: ناتو در حال تحریک روسیه برای مواجهه است
رئیس جمهوری روسیه با انتقاد از آنچه وی اقدامات تحریک آمیز ناتو خواند، این پیمان نظامی را متهم به تحریک مسکو برای ایجاد مواجهه میان طرفین کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تاس، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه امروز طی سخنانی اعلام کرد که ناتو با اعمال تحریک آمیز خود ما را وادار به مقابله می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

پوتین که این سخنان را در میان اعضای سرویس امنیت فدرال روسیه مطرح می کرد با اشاره به اینکه ناتو با سیاستهای خود منجر به بسته شدن دست روسیه در انجام ماموریت های خود می شود، گفت: برای این منظور، بلوک (ناتو) مانند گذشته رو به گسترش بوده است اما اکنون به نظر می رسد آنها دلایل جدی تازه ای برای توجیه گسترش بلوک خود داشته و سرعت فرآیند استقرار تسلیحات متداول و استراتژیک خود را فراتر از مرزهای کشورهای عضو افزایش داده اند.

پوتین افزود: آنها به طور مدام در حال تحریک ما برای مواجهه (با ناتو) هستند. رئیس جمهوری روسیه این اقدامات تحریک آمیز ناتو را تلاشی برای مداخله در امور داخلی و همچنین ایجاد بی ثباتی در امور اجتماعی و سیاسی کشورش دانست.

وی همچنین با انتقاد از مواضع ناتو در اجلاس سال ۲۰۱۶ این پیمان که در ورشو، پایتخت لهستان برگزار شد گفت: روسیه برای اولین بار پس از ۱۹۸۹ به عنوان تهدید اصلی علیه امنیت پیمان ناتو معرفی شد.
,
,
,
,
,
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه