اخبار داغ

رئیس فراکسیون روحانیون مجلس:

طرح کردن بحث آشتی ملی اقدامی کاملاً فریبکارانه است/ملت ایران در برابر فتنه و فتنه‌گران هرگز تغییر موضع نمی‌دهد

طرح کردن بحث آشتی ملی اقدامی کاملاً فریبکارانه است/ملت ایران در برابر فتنه و فتنه‌گران هرگز تغییر موضع نمی‌دهد
رئیس فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی مطرح شدن بحث آشتی ملی را عملی مغرضانه از سوی خاطیان در جریان فتنه 88 دانست و گفت: عده‌ای می‌خواهند ژست مصلح بودن بگیرند که این اقدامی کاملاً فریبکارانه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری ایران روشن ابراز داشت: با عنایت خداوند از ابتدای انقلاب تا کنون ملت ایران با صلح، وفاق، هم زبانی و هم دلی حرکت کرده‌اند و اتحاد آنان را هیچ کسی نتوانسته است به هم بزند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایران روشن, ایران روشن, ایران روشن, ایران روشن, ایران روشن,

وی افزود: وحدت ملی مردم ایران در عرصه‌های مختلف انقلابی همواره پدیدار شده که تازه ترین آن 22 بهمن سال جاری بوده است که ملت بصیر ایران طی این رزمایش مردمی اتحاد و یکپارچگی خود را به رخ جهانیان کشیدند.

,

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کسانی که بحث آشتی ملی را مطرح کرده‌اند بدانند که ملت ایران هیچ اختلافی با یکدیگر نداشته و ندارند و نخواهند داشت و اختلافشان با کسانی است که همسو با بیگانگان برای آسیب زدن به ملت گام برداشتند و بر اساس خواست  گروهک‌های ضد انقلاب خارج نشین و رسانه‌های معاند حرکت کردند و مدتی جو کشور را دچار تشویش کردند.

,

رئیس فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ملت ایران در برابر فتنه و فتنه‌گران هرگز تغییر موضع نمی‌دهد و همواره انزجار و تنفر نسبت به فتنه، فتنه‌گران و مخالفان انقلاب و ارزش‌های انقلابی نظام را اعلام می‌کند.

,

ذوالنور مطرح شدن بحث آشتی ملی را عملی مغرضانه از سوی خاطیان در جریان فتنه 88 دانست و گفت: عده‌ای می‌خواهند ژست مصلح بودن بگیرند که این اقدامی کاملاً فریبکارانه است.

,

/انتهای پیام

, /انتهای پیام]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه